Ja tam pieiet šādi, tad nav vispār nekādas jēgas lietot šos terminus, lai izšķirtu casual un hārdkore spēles, jo jebkuru spēli var aizrautīgi kapāt, līdz to varētu uzskatīt par hārdkore spēli.
Manuprāt, te definējošais ir nepieciešamās priekšzināšanas spēlēs kā tādās un žanrā, lai spēli varētu spēlēt.
Ja runa bija par spēles settingu (kā vidi un laiku), tad var lietot mazliet specifiskāko terminu "hronotops", bet es parasti lietoju vispārīgāko vārdu "spēles pasaule".
Termini
Re: Termini
Jap, tieši to es ar domāju ar Hardcore - intensivitāti, sarežģītību. Iekavās jau papildināju.
Jebkurš sacīkšu līmeņa spēlētājs ir Hardcore. Un jebkurš maksimālais grūtības režīms spēlei skaitās hardcore. Varbūt elvmans sagudros, ko labu.
Kazuālas spēles ir nenopietnas, vienkāršas, lai atpūstos, kas zin kā to precīzi pateikt.
Jebkurš sacīkšu līmeņa spēlētājs ir Hardcore. Un jebkurš maksimālais grūtības režīms spēlei skaitās hardcore. Varbūt elvmans sagudros, ko labu.
Kazuālas spēles ir nenopietnas, vienkāršas, lai atpūstos, kas zin kā to precīzi pateikt.
Arrovs vēl joprojām dzīvs.
Re: Termini
Ja "hardcore game" definē kā spēli, kurā bez pamatīgām prasmēm (piemēram - daudz vairāk nekā vidusmēra šūterī vajag) nevar daudz izdarīt (citiem vārdiem sakot - ļoti sarežģītu spēli), tad visa šī terminu jaukšana ar "jebkura spēle ir hardcore īstajam spēlētājam konkrētos laikapstākļos u.tml." nav vajadzīga.
Re: Termini
Parasti šim terminam piemet klāt arī attiecīgo žanru, lai spēlētājs zinātu kāda veida cietais rieksts jāspēlē.
Arrovs vēl joprojām dzīvs.