Neviens necenšas sacensties ar kazuāļiem vai sociālajām spēlēm, tas ir pavisam, pavisam cits žanrs, kuru es mēdzu dēvēt par "non games".kristapuciitis wrote:Ok, tad kā Jūs vēlaties, lai Indago paliek populārāks par sociāļiem un lai to sāktu ievērot parastie spēlētāji, kas nav ne spēļu izstrādātāji un indie spēļu cienītāji?
Lūdzu nebāz vienā teikumā hardcore spēles ar sociāļiem, tas vienkārši neiet kopā.Tādu cilvēku, kas spēlē indie spēles ir ļoti maz, daudz mazāk nekā tie, kas spēlē L4D, CS, HALO vai Bioshock vai sociāļus.
LABAS indie spēles nespēlē maz cilvēki - minecraft 2.4 miljoni nopirkuši, terraria ir tur pat. Indie spēles, kas nonāk XBLA, PSN parasti arī labi tirgojas (Braid, Supermeatboy - 600 000 kopijas). Labas freeware indie spēles arī spēlē ievērojams skaits cilvēku. Humble indie bundles tirgojās arī ļoti, ļoti labi.
Man pazīstamie geimeri, kas spēlē lielo studiju izstrādātās komerciāli veiksmīgās spēles ir spēlējuši arī - minecraftu, braidu, world of goo vai kādu citu šo vai citu komerciāli veiksmīgo indie spēļu kombināciju.Cik tu pazīsti tādus geimerus, kas spēlē šīs indie spēles tik pat daudz kā citi, kas spēlē komerciāli veiksmīgas spēles?
Vispār jau minecraftam, terrariai un vēl pāris indie spēlēm tas ir ļoti veiksmīgi izdevies.Jūs ar indie spēlītēm gribat dabūt tādu popularitāti, kāda ir komerciāli veiksmīgām spēlēm?
Konkurēt ar CS? CS kā labās spēles paraugs?Ja gribat, lai Indago paliek populārāks spēlētāju rindās, tad jātaisa normālas spēles, kas kaut vai nedaudz var konkurēt ar CS.
Fakts kā tāds, mēģināt konkurēt ar triple-A spēlēm indie izstrādātājam ir neprāts un tuvu fiziski neiespējami.
Uztaisīt veiksmīgu 2d vai low-end 3d indie spēli prasa ļoti, ļoti lielu ieguldījumu un veiksmi; reti, kam tas izdodas.
Tad padomā, kas ir nepieciešams, lai uztaisītu veiksmīgu triple-A indie spēli. Dude, esi reāls.
Parastie spēlētāji spēlē 2D vai low-end 3d indie spēles pie nosacījuma, ka tās ir LABAS.Ja gribat kļūt populāri starp parastajiem spēlētājiem, tad taisiet tādas spēles, kuras spēlē parastie spēlētāji, nevis 2D indie spēles.
Diemžēl indago spēles parasti ir ļoti sliktas, tas arī viss.
Cilvēki, kas piedalās indago nemāk viena vai otra iemesla dēļ uztaisīt labu/pabeigtu spēli. (kaut vai 2d, kaut vai ar NES grafiku)
Tur nav nekāda mistērija. Kad indago spēles kļūs labākas (te es nerunāju par first-person-shooteriem vai šeiderotu 3d), tad arī viņas vairāk spēlēs un tās būs populārākas.
Taču, acīmredzot, izstrādāt labas spēles nav viegli.