Ferma - Latvijas spēļu pamatlicējs?

Gribi par to parunāt? Vienīgā vieta, kur drīkst runāt ne tikai par spēlēm
Message
Author
User avatar
serioussam909
Posts: 59
Joined: 06 Dec 2010, 18:54
Location: Ireland
Contact:

Re: Ferma - Latvijas spēļu pamatlicējs?

#31 Post by serioussam909 » 14 Apr 2011, 11:38

=BRSD
Tad jau viss kārtībā - pārsaucam BRSD par Indago vai otrādi un miers...
Modi un kartes varētu būt atsevišķa kategorija.
BTW, naudu var nopelnīt arī ārpus gamedeva
Ja par gamedev nemaksā, tad nekas cits neatliek.

kovacs
Posts: 81
Joined: 13 Dec 2010, 15:23

Re: Ferma - Latvijas spēļu pamatlicējs?

#32 Post by kovacs » 23 May 2011, 12:52

Ok, mans viedoklis- Ferma loģiski nav nekāds LV datorspēļu pamatlicējs. Bet tas ka Ferma ir spēle, kas visvairāk nopelnījusi $$$ @LV, tas visticamākais gan.

Manuprāt galvenā problēma ar visu LV un ne-LV gamedev padarīšanu ir rezumējama dažos visvienkāršākajos faktos-

1. JĀVEIDO IR SPĒLE, nevis jākodē engine, jāmodelē 3D objekti un tml.!

2. Lai izveidotu SPĒLI, ir ne vien par to tikai jārunā, bet arī JĀTAISA!

3. Lai izveidotu SPĒLI, ir ne vien tā jāsāk taisīt un bet arī JĀPABEIDZ!

4. LABĀK uztaisīt kaut ko VIENKĀRŠU, NEKĀ neuztaisīt kaut ko SAREŽĢĪTU!

CodeWolf
Posts: 119
Joined: 10 Dec 2010, 19:10
Location: LV-Riga-Marupe

Re: Ferma - Latvijas spēļu pamatlicējs?

#33 Post by CodeWolf » 23 May 2011, 13:37

Piekrītu Kovacs teiktajam.
Tikai par pirmo punku taa...
1. JĀVEIDO IR SPĒLE, nevis jākodē engine, jāmodelē 3D objekti un tml.!
Dziņa,3D,2D objektu,spraitu veidošana jau ietipls pie spēles veidošanas.
Tāka es nezinu ko īsti var "Uzmuķīt" ja nav ne dziņa ne objektu... :)
//OpenGL

elvman
Posts: 434
Joined: 06 Dec 2010, 18:43
Location: Rīga
Contact:

Re: Ferma - Latvijas spēļu pamatlicējs?

#34 Post by elvman » 23 May 2011, 21:06

CodeWolf wrote:Tāka es nezinu ko īsti var "Uzmuķīt" ja nav ne dziņa ne objektu... :)
Tieši par šo problēmu arī runājām gamedev tusā. Cilvēki grib izgudrot divriteņus, bet negrib veltīt pāris stundas laba engine atrašanai un vēl pāris stundas tā izstudēšanai. Tāpēc nolēmām, ka veidosim tutorialus arī par dažādiem enginiem (UDK, Unity3D, GameMaker utt.), lai cilvēki tiešām ieguldītu laiku tikai spēļu izstrāde.
Beidz runāt, sāc darīt!

User avatar
Arrovs
Posts: 107
Joined: 09 Dec 2010, 18:09
Location: Saldus-Jelgava

Re: Ferma - Latvijas spēļu pamatlicējs?

#35 Post by Arrovs » 24 May 2011, 14:16

3DGameStudio ir ideāls rīks ātrām spēlītēm. Tāpat gluži jebkurš cits. Dzinēja izgudrošana ir lieka.
Tauta interesējas spēlēšanā. Ražosim spēlītes.
Arrovs vēl joprojām dzīvs.

CodeWolf
Posts: 119
Joined: 10 Dec 2010, 19:10
Location: LV-Riga-Marupe

Re: Ferma - Latvijas spēļu pamatlicējs?

#36 Post by CodeWolf » 24 May 2011, 16:07

Tauta interesējas spēlēšanā. Ražosim spēlītes.
Pašsaprotami , bet mīnuss ir tāds ka visiem patīk - Self made. speles jeb vienkārši sakot paštaisītas no 0.
Visss pašveidots , nekā lieka. No kā tāda būs grūti atrunāt lielu daļu speļu veidotāju..
//OpenGL

snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: Ferma - Latvijas spēļu pamatlicējs?

#37 Post by snake5 » 24 May 2011, 16:14

bet negrib veltīt pāris stundas laba engine atrašanai
Visiem, kurus esmu apskatījis, ir daudz lielu trūkumu, kuri kaut kādā momentā smagi iegriež. Ja vari nosaukt kaut vienu, ar kuru spēli bez problēmām var aizvest no A līdz Z, tas ļoti palīdzētu. :)
Visss pašveidots , nekā lieka.
Nav tā. Savus renderēšanas API neviens te netaisa... :D

CodeWolf
Posts: 119
Joined: 10 Dec 2010, 19:10
Location: LV-Riga-Marupe

Re: Ferma - Latvijas spēļu pamatlicējs?

#38 Post by CodeWolf » 24 May 2011, 16:31

Nu lab, nedaudz pārteicos.. bet tpt lielāko daļu.. :D
//OpenGL

kovacs
Posts: 81
Joined: 13 Dec 2010, 15:23

Re: Ferma - Latvijas spēļu pamatlicējs?

#39 Post by kovacs » 24 May 2011, 17:01

lai būtu skaic- mana doma par pirmo punktu bija, ka nez kapēc daudziem (jo īpaši programmētājiem) liekas, ka ja par spēli ir zināms, ka viņa būs "mmorpg, tipa world of warcraft, bet post-apokaliptiskā uzstādījumā" tad tas ir pietiekami, lai tanī brīdī ķertos jau bliezt engine kur būs "tādi un šitādi šeideri, tāds lod, tāds dynamic lightning un tml".

Un tad kad pēc kāda krietna laika sabliež visus tos šeiderus un tml, tad pēkšņi attopas- "a par ko tad īsti būs spēle?!"

snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: Ferma - Latvijas spēļu pamatlicējs?

#40 Post by snake5 » 24 May 2011, 17:53

Tas manuprāt vairāk no cilvēka atkarīgs. Ja viņam patīk veidot dzinēju, tad viņš veidos dzinēju un labas (vai vismaz pabeigtas) spēles sagaidīt no viņa būs grūti. Bet nu loģisks rezultāts ir šādus cilvēkus bieži redzēt, ja spēļu dizainu uzskata par kaut ko nesvarīgu.

Post Reply

Return to “Pļāpātuve / Offtopic”