wOW! paldies par Atbildem...
Mensons wrote:Pametu Unity. Strādāju ar open source dzinēju pie nopietna projekta. Iemesls vienkāršs, negribu maksāt par licenci.
Ir labi! Katrs izvēlamies to, kas liekas pareizāk! Par cik es pēc dabas neēsmu programmētājs, kaut ar dzīve ir piespiedusi apgūt kādas lietas programmēšanā - man vieglāk un jautrāk ar Unity3D.
Forši! Lai izdodas!
austere wrote:Nedaudz atejot no tēmas; esmu pamanijis, ka tieši no Latvijas viens labs cilvēks taisa zālītes Unity Pro versijai.
Ko tu domāji ar "Zālītēm"?
Dee wrote:Es kādu krietnu laiciņu darbojos Unity 3D, kopš Unity v2.7 laikiem. Esmu dažas nelielas android un pc spēlītes izveidoji...
Katrā ziņā iespaidīgi, neesmu vel izgājis cauri visam tavam spēlītēm, bet pēc stāstītā un attēliem - labais!
Par spēļu veidošanu jau interesējos sen, bet tā nopietni pieķēros tikai pagājušajā gada sākumā un aktīvi sāku darboties ar Unity3D. Pats esmu ar web dizainera pieredzi un reklāmas veidošanu interneta vidē. Pirms lidmašīnām iesāku vienu kosmisko spēlīti, tagad tā ir nolikta malā jo negāja tobrīd uz priekšu un kādus 3 mēnešus neko nopietni nedarīju, bet velme saglabājās taisīt savu spēli... ...tad iesaku strādāt pie lidmašīnām. Iet lēni, bet tomēr kustās.
Neskaitāmas reizes ir ar bijis kārdinājums nolikt pie malas projektu un darīt ko citu, bet kad iesāku darīt ko citu, vienmēr vilka atpakaļ pie lidmašīnām. Šobrīd visvairāk saskaros ar problēmu, kā turpināt taisīt lidmašīnu spēli..? Dažbrīd ir ar diezgan depresīva sajūta... ...kā ar to tikt galā? No savas pieredzes daloties... ...ir moments ka tas ir jautri, bet tad tas sāk palikt par skabargu un tas ir iemesls kāpēc reizēm gribas pamest projektu un darīt ko citu, bet tā jau nekad nepabeigšu ja katru reizi, ka saskaros ar kādām grūtībām - pametu projektu un sāku citu.
Mana doma kā ar to tikt galā un nepamest iesākto ir, sākt organizatoriskus pasākumus attiecībā uz projektu. Domāju, ka daudziem varētu būt līdzīgi... ...internetā uzgaju dažus resursus kas var palīdzēt organizēties un saprast ar ko turpināt.
http://popplet.com - labs web rīks lai veidotu StoryBordu - stāstu par speli, aprakstīt procesus un sasaistīt tos savā starpā.
Šito es gribu tev ieteikt "Dee", jo laba spēle veidojas ja tai ir labs stāsts apakšā.
http://teamworkpm.net - Web rīks lai organizētu savu projektu un savu laiku - tāpat ar lai plānotu laikus, kad publicēt spēles jauninājumu un uzskaitītu klūdas vai fīčas kuras ieviest spēlē vēlak.
houu! daudz sarakstīju!