gamedev tuss
Re: gamedev tuss
Mani biedē tas, ka neesmu ņēmies gar dažādām lietām, kuras jūs te pieminat.
Bet vispār es labprāt piedalītos - šo to māku.
Flešs drīkst būt.
Bet vispār es labprāt piedalītos - šo to māku.
Flešs drīkst būt.
Arrovs vēl joprojām dzīvs.
Re: gamedev tuss
Par kādu platformu tu prasi? Ja par OS, tad mēs tak vienojāmies par Flash, vai arī es atkal kaut ko esmu palaidis garām?
Beidz runāt, sāc darīt!
Re: gamedev tuss
Par flešu viss kārtībā.
Bet ja vēlēsies fleša spēli ar serveri vai ko tādu - man zināšanu pagaidām nekādu.
Bet ja vēlēsies fleša spēli ar serveri vai ko tādu - man zināšanu pagaidām nekādu.
Arrovs vēl joprojām dzīvs.
- serioussam909
- Posts: 59
- Joined: 06 Dec 2010, 18:54
- Location: Ireland
- Contact:
Re: gamedev tuss
Pirms tam derētu arī dabūt/sataisīt +/- gatavu engine/framework savādāk mokoties ar tech pusi līdz gameplay programmēšanai var nemaz netikt.
Re: gamedev tuss
Ok, tātad offline Flash Fighter platformeris. Manis pēc.
Kāds man var apstāstīt, kā ir doma dalīt spēles izstrādi?
Tātad, uzmetam visu darba vidi uz šārota cietņa, kur katrs darbojas gar savu failu/failiem? Kā izdalās faili?
Man tā pagrūti to visu iztēloties, ko tur baigi dalīt.
Viens raksta character klasi, otrs raksta maps klasi, trešais raksta object klasi un kāds raksta core, kur tas viss tiek integrēts vai kā?
Kā ar kompilēšanu? Tā tiek veikta vienlaicīgi?
Kāds man var apstāstīt, kā ir doma dalīt spēles izstrādi?
Tātad, uzmetam visu darba vidi uz šārota cietņa, kur katrs darbojas gar savu failu/failiem? Kā izdalās faili?
Man tā pagrūti to visu iztēloties, ko tur baigi dalīt.
Viens raksta character klasi, otrs raksta maps klasi, trešais raksta object klasi un kāds raksta core, kur tas viss tiek integrēts vai kā?
Kā ar kompilēšanu? Tā tiek veikta vienlaicīgi?
Re: gamedev tuss
Un kāpēc neizmantot SVN? Updeito un kompilē katrs uz sava kompja.
Beidz runāt, sāc darīt!
Re: gamedev tuss
Nē nu par cietni bija piemērs, jo viss jau atkarīgs no vajadzībām. Ok, pieņemsim SVN.
Tātad, katrs taisa savu klasi/failu, un tikai tad, kad šamā kompilējas bez erroriem, tad to kommitojam uz kopējo SVN, kur tad pārējie turpmāk kompilējot saņems jaunāko šī konkrētā faila versiju?
Kā īsti izdalītos šie faili/klases whatever uz piem, 5 cilvēkiem, tā, lai visiem būtu ko darīt ilgāk par pāris h?
Tātad, katrs taisa savu klasi/failu, un tikai tad, kad šamā kompilējas bez erroriem, tad to kommitojam uz kopējo SVN, kur tad pārējie turpmāk kompilējot saņems jaunāko šī konkrētā faila versiju?
Kā īsti izdalītos šie faili/klases whatever uz piem, 5 cilvēkiem, tā, lai visiem būtu ko darīt ilgāk par pāris h?
Re: gamedev tuss
Spriežot pēc savas pieredzes darbā - projektam jābūt labi organizētam un saplānotai (like ļoti labi), lai katrs cilvēks varētu individuāli strādāt pie savas klases/faila, nesajaucot kopējo programmas darbību un pie reizes uzlabjot tā sava klases/faila funkcionalitāti. Kautkā par sīku to dalīšanu plānojat.
Re: gamedev tuss
Tie no manas puses bija tikai piemēri.
Protams, saprotams, ka, ja pie viena galda apsēžas pusducis pilnīgi svešu programmētāju, kas iepriekš nav strādājuši kopā, tad visam ir jābūt ļoti, ļoti labi izplānotam, lai kāds nepaliek bez darba un kādam nav viss "melnais darbs". Tāpēc jau cenšos virzīt šo diskusiju.
Manuprāt, šobrīd ir jānoskaidro:
- Kas vispār piedalās (skaits/līmenis).
- Kas tiks uzdots katram par pienākumu.
Varbūt pat izmēģināt vienu neklātines pre-testu - atveram kaut kur SVN serveri, pamēģinam uztaisīt kaut ko absolūti primitīvu, lai saprastu, kā vispār visa "sastrādāšanās" notiek? Katrs paņemam pa savam failam un commitojam tikai kompilēšanai derīgas versijas.
Protams, saprotams, ka, ja pie viena galda apsēžas pusducis pilnīgi svešu programmētāju, kas iepriekš nav strādājuši kopā, tad visam ir jābūt ļoti, ļoti labi izplānotam, lai kāds nepaliek bez darba un kādam nav viss "melnais darbs". Tāpēc jau cenšos virzīt šo diskusiju.
Manuprāt, šobrīd ir jānoskaidro:
- Kas vispār piedalās (skaits/līmenis).
- Kas tiks uzdots katram par pienākumu.
Varbūt pat izmēģināt vienu neklātines pre-testu - atveram kaut kur SVN serveri, pamēģinam uztaisīt kaut ko absolūti primitīvu, lai saprastu, kā vispār visa "sastrādāšanās" notiek? Katrs paņemam pa savam failam un commitojam tikai kompilēšanai derīgas versijas.
Re: gamedev tuss
Tā kā dikti neaktīvi visi, izveidoju SVN serveri.
Visi, kas piesakās piedalīties (vai arī, gribētu pasekot līdzi), piečekojas pie manis (te,pastā,skypā vai dajebkā) - izdalīšu inviduālu user/pass (vai arī, nosauciet sev vēlamo user/pass).
Visi, kas piesakās piedalīties (vai arī, gribētu pasekot līdzi), piečekojas pie manis (te,pastā,skypā vai dajebkā) - izdalīšu inviduālu user/pass (vai arī, nosauciet sev vēlamo user/pass).