Rekā izrādās problēmas ir ne tikai OpenGL (ar dažus gadus neseno updeitošanas problēmu), bet arī DirectX un XNA jau labu laiku sāk izrādīt miroņa pazīmes:
http://ventspace.wordpress.com/2011/11/ ... us-report/
Šoreiz gan ne tādā nozīmē kā OpenGL, kurš riktīgi ielagoja uz hardware fīču atbalstu dažus gadus atpakaļ). D3D un XNA šoreiz no Microsoft puses kā to supportu. Tas nozīmē, ka neredzēt jaunus SDK vai bugfiksus un optimizācijas (fxc.exe). Vienīgie SDK updeiti būšot ar major operētājsistēmas relīzēm (Windows SDK).
Indie developeram, protams, uz to visu po - viņam nevajag SM5 fīčas. Bet nu lielākiem AAA spēļu developeriem tas varētu nepatikt. Šādi turpinot imho var gadīties, ka konsoles iespēju ziņā apdzīs PC, jo piedāvās zemāka līmeņa API. Patlaban gan esošās spēļu konsoles ir ar diezgan novecojošu hardware, tāpēc tur nav divu domu, kurš kuram ieliek, bet nu ar "PS4" un "Xbox720" gan jau viss pagriezīsies uz otru pusi.
DirectX un XNA ir "miris"
Re: DirectX un XNA ir "miris"
Nu ar XNA supporta dropošanu viņi sev pamatīgī iegriež, it īpaši laikā, kad ver vaļā savu mobilo marketu. XNA bija viens no spēcīgākajiem rīkiem, kas palīdzētu konkurēt ar AppStore, jo Objective-C nav tik spēcīgu bezmaksas rīku.
Beidz runāt, sāc darīt!
Re: DirectX un XNA ir "miris"
Un tieši laikā kad es sāku apgūt XNA damn