Page 1 of 1

Free CryENGINE®3 SDK for non-commercial use

Posted: 20 Aug 2011, 08:00
by vecais_dumais_laacis

Re: Free CryENGINE®3 SDK for non-commercial use

Posted: 20 Aug 2011, 15:37
by austere
CryENGINE 3 Free SDK

Version: 1.0
Last Updated: 18.08.2011, 18:38
Size: 658.58 MB
Total Downloads: 69073

SDK jau 69k reizes lejuplādēts - tagad gaidīsim, kad kautkad nākotnē (pēc pāris gadiem) parādīsies kādas 2-3 jaunas cryengine spēles.

Re: Free CryENGINE®3 SDK for non-commercial use

Posted: 20 Aug 2011, 16:42
by snake5
C++ jāzina, lai varētu kaut ko uztaisīt.
Un lielākā daļa novilka SDK tikai tāpēc, lai apskatītos. Es arī apskatījos, patika tas, ko redzēju, tomēr neredzēju neko īpašu. Mākslinieki ļoti labi pastrādājuši. Bet par dzinēju runājot - UE3 (UDK) spēj dot apmēram to pašu, drīz Unity arī varēs.

Bet nu galvenokārt SDK koda uzbūve nav tāda, lai kaut ko varētu ātri uztaisīt. Kods nav smuks... Gunplay v0.1 un v0.2 rakstīju tieši šādā stilā - speciāli atzīmēti klašu mainīgie ar m_, prefix'oti mainīgo tipi (bet ne tā, kā šajos paraugos). Nemaz nerunāsim par nekonsistento koda formatējumu. Tas, cik neveikli un pārspīlēti tur implementētas dažādas funkcijas (ievades ierīču datu saņemšana, piemēram) arī ne par ko labu neliecina.

Re: Free CryENGINE®3 SDK for non-commercial use

Posted: 21 Aug 2011, 09:23
by bubu
Manuprāt nopelnīti $$$ liecina gan par ko labu - ka cilvēki māk programmēt, un māk uztaisīt produktu, kuru var pārdot. Citādi jau kodu var zīmēt arī MS paintā un priecāties, cik tas smuks (ar krāsiņām).

Re: Free CryENGINE®3 SDK for non-commercial use

Posted: 21 Aug 2011, 11:07
by snake5
Protams, to es neapšaubu - viņi ir diezgan labi paveikuši savu darbu tādā ziņā. Tomēr, lai spēles kods būtu gatavs miljoniem zinātkāru acu, manuprāt bija daudz vairāk darba jāpieliek.

Re: Free CryENGINE®3 SDK for non-commercial use

Posted: 21 Aug 2011, 11:28
by Tenjou
Pēc manas pieredzes, cik cilvēku tik kodēšanas standartu. To kāpēc mēs kodējam vienā vai savādākā veidā, ir atkarīgs no pieredzes un problēmām, ko saskaramies.
Tā vienkārši neviens cilvēks nepārkopē citu cilvēku kodēšanas standartu. Cilvēks, kas ir spējīgs iebraukt CryEngine kodā ir jau noteikti izveidojis savu stilu.

teiksim es nepiekrītu vairākos veidos, kā Tu raksti kodu, bet tas nepadara to sliktāku vai nepareizu - its a matter of preference.

Re: Free CryENGINE®3 SDK for non-commercial use

Posted: 25 Aug 2011, 20:23
by DeRatizator
Tāda mēroga komerciālos projektos, vienā laika posmā, koda stils mēdz būt tikai vienam cilvēkam. Visiem pārējiem jāpakļaujas.

Re: Free CryENGINE®3 SDK for non-commercial use

Posted: 26 Aug 2011, 18:00
by serioussam909
Piekrītu DeRatizatoram - jebkurš kods ir slikts kas nesakrīt ar projekta/uzņēmuma pieņemto kodēšanas standartu.
Savādāk viens lietos CamelCase, viens underscores, vēl viens varbūt ALL CAPS funkciju nosaukumos - un beigās neko nevarēs saprast.