Free CryENGINE®3 SDK for non-commercial use

Gribi par to parunāt? Vienīgā vieta, kur drīkst runāt ne tikai par spēlēm
Post Reply
Message
Author

User avatar
austere
Posts: 57
Joined: 12 Jun 2011, 21:45

Re: Free CryENGINE®3 SDK for non-commercial use

#2 Post by austere » 20 Aug 2011, 15:37

CryENGINE 3 Free SDK

Version: 1.0
Last Updated: 18.08.2011, 18:38
Size: 658.58 MB
Total Downloads: 69073

SDK jau 69k reizes lejuplādēts - tagad gaidīsim, kad kautkad nākotnē (pēc pāris gadiem) parādīsies kādas 2-3 jaunas cryengine spēles.

snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: Free CryENGINE®3 SDK for non-commercial use

#3 Post by snake5 » 20 Aug 2011, 16:42

C++ jāzina, lai varētu kaut ko uztaisīt.
Un lielākā daļa novilka SDK tikai tāpēc, lai apskatītos. Es arī apskatījos, patika tas, ko redzēju, tomēr neredzēju neko īpašu. Mākslinieki ļoti labi pastrādājuši. Bet par dzinēju runājot - UE3 (UDK) spēj dot apmēram to pašu, drīz Unity arī varēs.

Bet nu galvenokārt SDK koda uzbūve nav tāda, lai kaut ko varētu ātri uztaisīt. Kods nav smuks... Gunplay v0.1 un v0.2 rakstīju tieši šādā stilā - speciāli atzīmēti klašu mainīgie ar m_, prefix'oti mainīgo tipi (bet ne tā, kā šajos paraugos). Nemaz nerunāsim par nekonsistento koda formatējumu. Tas, cik neveikli un pārspīlēti tur implementētas dažādas funkcijas (ievades ierīču datu saņemšana, piemēram) arī ne par ko labu neliecina.

bubu
Guru
Guru
Posts: 398
Joined: 07 Dec 2010, 11:54

Re: Free CryENGINE®3 SDK for non-commercial use

#4 Post by bubu » 21 Aug 2011, 09:23

Manuprāt nopelnīti $$$ liecina gan par ko labu - ka cilvēki māk programmēt, un māk uztaisīt produktu, kuru var pārdot. Citādi jau kodu var zīmēt arī MS paintā un priecāties, cik tas smuks (ar krāsiņām).

snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: Free CryENGINE®3 SDK for non-commercial use

#5 Post by snake5 » 21 Aug 2011, 11:07

Protams, to es neapšaubu - viņi ir diezgan labi paveikuši savu darbu tādā ziņā. Tomēr, lai spēles kods būtu gatavs miljoniem zinātkāru acu, manuprāt bija daudz vairāk darba jāpieliek.

Tenjou
Posts: 34
Joined: 23 Dec 2010, 10:33

Re: Free CryENGINE®3 SDK for non-commercial use

#6 Post by Tenjou » 21 Aug 2011, 11:28

Pēc manas pieredzes, cik cilvēku tik kodēšanas standartu. To kāpēc mēs kodējam vienā vai savādākā veidā, ir atkarīgs no pieredzes un problēmām, ko saskaramies.
Tā vienkārši neviens cilvēks nepārkopē citu cilvēku kodēšanas standartu. Cilvēks, kas ir spējīgs iebraukt CryEngine kodā ir jau noteikti izveidojis savu stilu.

teiksim es nepiekrītu vairākos veidos, kā Tu raksti kodu, bet tas nepadara to sliktāku vai nepareizu - its a matter of preference.

DeRatizator
Posts: 76
Joined: 19 Dec 2010, 22:26

Re: Free CryENGINE®3 SDK for non-commercial use

#7 Post by DeRatizator » 25 Aug 2011, 20:23

Tāda mēroga komerciālos projektos, vienā laika posmā, koda stils mēdz būt tikai vienam cilvēkam. Visiem pārējiem jāpakļaujas.
AI won !

User avatar
serioussam909
Posts: 59
Joined: 06 Dec 2010, 18:54
Location: Ireland
Contact:

Re: Free CryENGINE®3 SDK for non-commercial use

#8 Post by serioussam909 » 26 Aug 2011, 18:00

Piekrītu DeRatizatoram - jebkurš kods ir slikts kas nesakrīt ar projekta/uzņēmuma pieņemto kodēšanas standartu.
Savādāk viens lietos CamelCase, viens underscores, vēl viens varbūt ALL CAPS funkciju nosaukumos - un beigās neko nevarēs saprast.

Post Reply

Return to “Pļāpātuve / Offtopic”