Silver Bullet

Post Reply
Message
Author
snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Silver Bullet

#1 Post by snake5 » 04 Feb 2012, 17:40

Silver Bullet

Spēle, kas ir diezgan tālu no Pacman, tomēr teorētiski to vēl varētu saukt par klonu. Uzdevums: savākt visus spīdīgos apļus, savā ceļā izvairoties no pretiniekiem. Atšķirības ir sīkumos - ir iespējams pretiniekus ievainot tos sašaujot vai ietriecoties tajos.

Spēle ir Windows-only.
Ielādēt var šeit: http://www.box.com/s/mdoxk9qfsgpn32ago8ps
Prasības: OpenGL2 / SM3 atbalsts.
D3D9 versija: http://www.box.com/s/bmdl8437gb4bfxd5cz9a
Prasības: Direct3D9 / SM3 atbalsts.

Screenshoti:
ImageImageImageImage

Ja kādu interesē, iemetu šeit spēles source kodu: http://www.box.com/s/ohzbxli8xqdqp7h81ala
Last edited by snake5 on 22 Feb 2012, 08:25, edited 2 times in total.

User avatar
kristapuciitis
Posts: 163
Joined: 03 Jun 2011, 14:22

Re: Silver Bullet

#2 Post by kristapuciitis » 04 Feb 2012, 18:53

Spēle izmanto SGEngine?
Kad ieskrienu sienā, es neskaisti atsitos. Tas ir bug vai paredzēts?
Gooby pls

snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: Silver Bullet

#3 Post by snake5 » 04 Feb 2012, 19:01

* Jā, spēle izmanto SGEngine.
* Atkarīgs no "neskaisti" definīcijas. Ja brauc iekšā sienā, turot nospiestu atbilstošā virziena pogu, tad varētu izskatīties tā, ka spēlētāja vadītais personāžs nedaudz raustās. Tas ir fizikas simulācijas blakusefekts, kurš, paredzēts vai nē, nav noņemams, neatslēdzot elastīgumu (kurš spēlē ir paredzēts), kuru var novērot, atlaižot kustības pogas īsi pirms ieskriešanas sienā. Ja domāji kaut ko citu, tas visticamāk varētu būt bug, tomēr neesmu neko savādu novērojis pēdējā laikā.

snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: Silver Bullet

#4 Post by snake5 » 05 Feb 2012, 11:09

Abandonware tradīcijās nolēmu izlaist spēles kodu.
Iesaku citiem (vismaz tiem, kuri neplāno spēli vismaz daļēji turpināt) darīt tāpat - kaut arī kods ne vienmēr ir smuks, dažreiz tajā var atrast kaut ko, kas noder citiem.

bubu
Guru
Guru
Posts: 398
Joined: 07 Dec 2010, 11:54

Re: Silver Bullet

#5 Post by bubu » 05 Feb 2012, 23:29

Ir jau jauki, ka cilvēki padalās ar savu izejas kodu, taču patlaban tavam kodam kā tu to rādi visiem vērtība ir pilnīgi 0, jo to nevar ne nokompilēt, ne pamodificēt un paskatīties kā viss darbojas. Abadonware'i sourci ir jēga rādīt, ja citi to var uzlabot/turpināt.

Edit: paskatījos arī kodu - nevienam neiesaku no tā kautko mācīties. Kods izmanto lielu vairumu vissliktāko C++ stilu. Sākot par ar tik triviālām lietam kā UBOOL (wtf? unsigned booelans? C++ standartā ir normāls "bool" tips!) un dīvainiem goto starp dažādiem scope apgabaliem. Un par std::vector es nemaz nesākšu... :)

snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: Silver Bullet

#6 Post by snake5 » 06 Feb 2012, 07:51

Par koda jēgu runājot - nekad neesmu kompilējis open-source spēles, tomēr tāpat interesē apskatīties kodu.

Par pašu kodu: standarta bool tips ir bezjēdzīgs - debuggeris pat tā reālo saturu neparādīs. Tāpat neredzu nevienu dīvainu goto - katram ir sava jēga.
Un par std::vector es nemaz nesākšu...
Es par tavu "C++ stilu" arī...

bubu
Guru
Guru
Posts: 398
Joined: 07 Dec 2010, 11:54

Re: Silver Bullet

#7 Post by bubu » 06 Feb 2012, 10:20

Sorry, bet nu C++'ā lietot goto lai lektu iekša citā scope... tas ir absurda kalngals - par konstruktoriem un destruktoriem tu nekad neesi dzirdējis, ja?
Debugerim bool tips jārāda true vai false. Kas tad vairāk viņam jārāda? Ja tu aiztiec nepareizi kautkur atmiņu un visu sabojā pēc kārtas, tad neviens debugeris uz pasaules tev to nesalabos nomainot bool uz UBOOL (kuru "interesanti" lasot kodu nabaga cilvēkam jāvēršas pie zīlēšanas tējas biezumos kas tas par zvēru).

Kāds tad ir mans C++ stils? Lietot STL un pienācīgus datu tipus?
Joprojām no tevis neesmu redzējis pienācīgu "benchmarku", kurā tu parādi kāpec no tava TArray ir jēga. Es atceros tikai pretējo - ka tu pats ar saviem benchmarkiem parādīji, ka std::vector ir ātrāks.

snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: Silver Bullet

#8 Post by snake5 » 06 Feb 2012, 10:41

Sorry, bet nu C++'ā lietot goto lai lektu iekša citā scope... tas ir absurda kalngals - par konstruktoriem un destruktoriem tu nekad neesi dzirdējis, ja?
Kāds tur sakars ar konstruktoriem un destruktoriem? Izmantoju goto, lai viens un tas pats kods netiktu kopēts vairākās vietās. Iznest uz funkciju var, tikai tad sanāk visu laiku lēkāt, lai kodu vispār izlasītu. Attiecīgi goto variants ir daudz lasāmāks.
tad neviens debugeris uz pasaules tev to nesalabos
Man tikai vajag, lai parāda, kas reāli tiek glabāts. true un false lai paliek cilvēkiem, kam ir problēmas izlasīt ciparus.
Es atceros tikai pretējo - ka tu pats ar saviem benchmarkiem parādīji, ka std::vector ir ātrāks.
Orly? http://twitpic.com/6yfl17/full
nabaga cilvēkam jāvēršas pie zīlēšanas tējas biezumos kas tas par zvēru
Vai es pārskatījos, vai arī tu visus mana koda lasītājus nosauci par galīgiem nejēgām? Tur pat zirgam skaidrs, ka tips, kurā liek iekšā TRUE un FALSE vērtības (un kura nosaukumā ir "bool", "Bool" vai "BOOL") ir boolean datu tips un attiecīgi tā tiek izmantots. Un kas attiecas uz uzbūvi - ceru, ka nedomāji, ka tas varētu būt kaut kāds struct/class?

snauts
Posts: 63
Joined: 30 Mar 2011, 11:15

Re: Silver Bullet

#9 Post by snauts » 06 Feb 2012, 10:54

snake5 wrote:Attiecīgi goto variants ir daudz lasāmāks.
Wow, ignorance is strong with this one.

atis
Posts: 57
Joined: 30 Nov 2011, 01:08

Re: Silver Bullet

#10 Post by atis » 06 Feb 2012, 12:15

bubu wrote:Sākot par ar tik triviālām lietam kā UBOOL (wtf? unsigned booelans? C++ standartā ir normāls "bool" tips!)
Debugerim bool tips jārāda true vai false
Bet kur tad tu glabāsi FileNotFound ???
http://thedailywtf.com/Articles/What_Is ... 0x3f_.aspx

Post Reply

Return to “Dalībnieki”