Silver Bullet
Silver Bullet
Silver Bullet
Spēle, kas ir diezgan tālu no Pacman, tomēr teorētiski to vēl varētu saukt par klonu. Uzdevums: savākt visus spīdīgos apļus, savā ceļā izvairoties no pretiniekiem. Atšķirības ir sīkumos - ir iespējams pretiniekus ievainot tos sašaujot vai ietriecoties tajos.
Spēle ir Windows-only.
Ielādēt var šeit: http://www.box.com/s/mdoxk9qfsgpn32ago8ps
Prasības: OpenGL2 / SM3 atbalsts.
D3D9 versija: http://www.box.com/s/bmdl8437gb4bfxd5cz9a
Prasības: Direct3D9 / SM3 atbalsts.
Screenshoti:
Ja kādu interesē, iemetu šeit spēles source kodu: http://www.box.com/s/ohzbxli8xqdqp7h81ala
Spēle, kas ir diezgan tālu no Pacman, tomēr teorētiski to vēl varētu saukt par klonu. Uzdevums: savākt visus spīdīgos apļus, savā ceļā izvairoties no pretiniekiem. Atšķirības ir sīkumos - ir iespējams pretiniekus ievainot tos sašaujot vai ietriecoties tajos.
Spēle ir Windows-only.
Ielādēt var šeit: http://www.box.com/s/mdoxk9qfsgpn32ago8ps
Prasības: OpenGL2 / SM3 atbalsts.
D3D9 versija: http://www.box.com/s/bmdl8437gb4bfxd5cz9a
Prasības: Direct3D9 / SM3 atbalsts.
Screenshoti:
Ja kādu interesē, iemetu šeit spēles source kodu: http://www.box.com/s/ohzbxli8xqdqp7h81ala
Last edited by snake5 on 22 Feb 2012, 08:25, edited 2 times in total.
- kristapuciitis
- Posts: 163
- Joined: 03 Jun 2011, 14:22
Re: Silver Bullet
Spēle izmanto SGEngine?
Kad ieskrienu sienā, es neskaisti atsitos. Tas ir bug vai paredzēts?
Kad ieskrienu sienā, es neskaisti atsitos. Tas ir bug vai paredzēts?
Gooby pls
Re: Silver Bullet
* Jā, spēle izmanto SGEngine.
* Atkarīgs no "neskaisti" definīcijas. Ja brauc iekšā sienā, turot nospiestu atbilstošā virziena pogu, tad varētu izskatīties tā, ka spēlētāja vadītais personāžs nedaudz raustās. Tas ir fizikas simulācijas blakusefekts, kurš, paredzēts vai nē, nav noņemams, neatslēdzot elastīgumu (kurš spēlē ir paredzēts), kuru var novērot, atlaižot kustības pogas īsi pirms ieskriešanas sienā. Ja domāji kaut ko citu, tas visticamāk varētu būt bug, tomēr neesmu neko savādu novērojis pēdējā laikā.
* Atkarīgs no "neskaisti" definīcijas. Ja brauc iekšā sienā, turot nospiestu atbilstošā virziena pogu, tad varētu izskatīties tā, ka spēlētāja vadītais personāžs nedaudz raustās. Tas ir fizikas simulācijas blakusefekts, kurš, paredzēts vai nē, nav noņemams, neatslēdzot elastīgumu (kurš spēlē ir paredzēts), kuru var novērot, atlaižot kustības pogas īsi pirms ieskriešanas sienā. Ja domāji kaut ko citu, tas visticamāk varētu būt bug, tomēr neesmu neko savādu novērojis pēdējā laikā.
Re: Silver Bullet
Abandonware tradīcijās nolēmu izlaist spēles kodu.
Iesaku citiem (vismaz tiem, kuri neplāno spēli vismaz daļēji turpināt) darīt tāpat - kaut arī kods ne vienmēr ir smuks, dažreiz tajā var atrast kaut ko, kas noder citiem.
Iesaku citiem (vismaz tiem, kuri neplāno spēli vismaz daļēji turpināt) darīt tāpat - kaut arī kods ne vienmēr ir smuks, dažreiz tajā var atrast kaut ko, kas noder citiem.
Re: Silver Bullet
Ir jau jauki, ka cilvēki padalās ar savu izejas kodu, taču patlaban tavam kodam kā tu to rādi visiem vērtība ir pilnīgi 0, jo to nevar ne nokompilēt, ne pamodificēt un paskatīties kā viss darbojas. Abadonware'i sourci ir jēga rādīt, ja citi to var uzlabot/turpināt.
Edit: paskatījos arī kodu - nevienam neiesaku no tā kautko mācīties. Kods izmanto lielu vairumu vissliktāko C++ stilu. Sākot par ar tik triviālām lietam kā UBOOL (wtf? unsigned booelans? C++ standartā ir normāls "bool" tips!) un dīvainiem goto starp dažādiem scope apgabaliem. Un par std::vector es nemaz nesākšu... :)
Edit: paskatījos arī kodu - nevienam neiesaku no tā kautko mācīties. Kods izmanto lielu vairumu vissliktāko C++ stilu. Sākot par ar tik triviālām lietam kā UBOOL (wtf? unsigned booelans? C++ standartā ir normāls "bool" tips!) un dīvainiem goto starp dažādiem scope apgabaliem. Un par std::vector es nemaz nesākšu... :)
Re: Silver Bullet
Par koda jēgu runājot - nekad neesmu kompilējis open-source spēles, tomēr tāpat interesē apskatīties kodu.
Par pašu kodu: standarta bool tips ir bezjēdzīgs - debuggeris pat tā reālo saturu neparādīs. Tāpat neredzu nevienu dīvainu goto - katram ir sava jēga.
Par pašu kodu: standarta bool tips ir bezjēdzīgs - debuggeris pat tā reālo saturu neparādīs. Tāpat neredzu nevienu dīvainu goto - katram ir sava jēga.
Es par tavu "C++ stilu" arī...Un par std::vector es nemaz nesākšu...
Re: Silver Bullet
Sorry, bet nu C++'ā lietot goto lai lektu iekša citā scope... tas ir absurda kalngals - par konstruktoriem un destruktoriem tu nekad neesi dzirdējis, ja?
Debugerim bool tips jārāda true vai false. Kas tad vairāk viņam jārāda? Ja tu aiztiec nepareizi kautkur atmiņu un visu sabojā pēc kārtas, tad neviens debugeris uz pasaules tev to nesalabos nomainot bool uz UBOOL (kuru "interesanti" lasot kodu nabaga cilvēkam jāvēršas pie zīlēšanas tējas biezumos kas tas par zvēru).
Kāds tad ir mans C++ stils? Lietot STL un pienācīgus datu tipus?
Joprojām no tevis neesmu redzējis pienācīgu "benchmarku", kurā tu parādi kāpec no tava TArray ir jēga. Es atceros tikai pretējo - ka tu pats ar saviem benchmarkiem parādīji, ka std::vector ir ātrāks.
Debugerim bool tips jārāda true vai false. Kas tad vairāk viņam jārāda? Ja tu aiztiec nepareizi kautkur atmiņu un visu sabojā pēc kārtas, tad neviens debugeris uz pasaules tev to nesalabos nomainot bool uz UBOOL (kuru "interesanti" lasot kodu nabaga cilvēkam jāvēršas pie zīlēšanas tējas biezumos kas tas par zvēru).
Kāds tad ir mans C++ stils? Lietot STL un pienācīgus datu tipus?
Joprojām no tevis neesmu redzējis pienācīgu "benchmarku", kurā tu parādi kāpec no tava TArray ir jēga. Es atceros tikai pretējo - ka tu pats ar saviem benchmarkiem parādīji, ka std::vector ir ātrāks.
Re: Silver Bullet
Kāds tur sakars ar konstruktoriem un destruktoriem? Izmantoju goto, lai viens un tas pats kods netiktu kopēts vairākās vietās. Iznest uz funkciju var, tikai tad sanāk visu laiku lēkāt, lai kodu vispār izlasītu. Attiecīgi goto variants ir daudz lasāmāks.Sorry, bet nu C++'ā lietot goto lai lektu iekša citā scope... tas ir absurda kalngals - par konstruktoriem un destruktoriem tu nekad neesi dzirdējis, ja?
Man tikai vajag, lai parāda, kas reāli tiek glabāts. true un false lai paliek cilvēkiem, kam ir problēmas izlasīt ciparus.tad neviens debugeris uz pasaules tev to nesalabos
Orly? http://twitpic.com/6yfl17/fullEs atceros tikai pretējo - ka tu pats ar saviem benchmarkiem parādīji, ka std::vector ir ātrāks.
Vai es pārskatījos, vai arī tu visus mana koda lasītājus nosauci par galīgiem nejēgām? Tur pat zirgam skaidrs, ka tips, kurā liek iekšā TRUE un FALSE vērtības (un kura nosaukumā ir "bool", "Bool" vai "BOOL") ir boolean datu tips un attiecīgi tā tiek izmantots. Un kas attiecas uz uzbūvi - ceru, ka nedomāji, ka tas varētu būt kaut kāds struct/class?nabaga cilvēkam jāvēršas pie zīlēšanas tējas biezumos kas tas par zvēru
Re: Silver Bullet
Wow, ignorance is strong with this one.snake5 wrote:Attiecīgi goto variants ir daudz lasāmāks.
Re: Silver Bullet
bubu wrote:Sākot par ar tik triviālām lietam kā UBOOL (wtf? unsigned booelans? C++ standartā ir normāls "bool" tips!)
Bet kur tad tu glabāsi FileNotFound ???Debugerim bool tips jārāda true vai false
http://thedailywtf.com/Articles/What_Is ... 0x3f_.aspx