Pieņemu, ka tev.Wow, ignorance is strong with this one.
Parastais bool neaizliedz glabāt jebko, ko varētu ielikt char'ā.Bet kur tad tu glabāsi FileNotFound ???
Pieņemu, ka tev.Wow, ignorance is strong with this one.
Parastais bool neaizliedz glabāt jebko, ko varētu ielikt char'ā.Bet kur tad tu glabāsi FileNotFound ???
Problēmas nav man, bet viņiem.Arrovs wrote:Labāk būtu nedevis kodu. Mazāk problēmu atrastos.
Pat ja sneiks apgalvotu, ka zeme ir plakana? Bubu kritika ir vietā!douche wrote:Patīk jums tas vai nē, bet sneikam taisnība, jo viņš piedalījās BRSD, bet jūs nē. (un es ar ne :<)
Nu "come on" tev ir viena liela mega-funkcija Advance, kas nodarbojas ar spēlētāju, ienaidniekiem un vēl šāvieniem. Un tu apgalvo, ka goto padara šo monstru lasāmāku, nekā ja būtu izmantotas kādas apakšfunkcijas. Kas man personīgi "iekrita acīs", ka tur tanī daļā kur tu ņemies ar spēlētāju, tev katram variablim priekšā ir "Player.", tāpat ar ienaidiekiem visur priekšā "E.", un tāpat ar visu pārējo. Tas norāda uz nepareizu "enkapsulācijas līmeni", ja tu būtu rakstījis Player::Advance vai E::Advance funkcijas, tad tev katram variablim nevajadzētu priekšā rakstīt to herņu.snake5 wrote:Un par kritiku to grūti nosaukt - tīra kasīšanās pēc gaumes.
snake5 wrote:Attiecīgi "Player." un "E." vietā būs "Level->" - baigais ieguvums...
Code: Select all
if( newang - Player.Angle > PI ) newang -= PI * 2;
else if( Player.Angle - newang > PI ) newang += PI * 2;
Player.AVel = newang - Player.Angle;
Player.AVel *= 6.0f;
Player.Pos += Player.Vel * delta;
Player.CrashAmount = MAX( Player.CrashAmount - delta * 10.0f, 0 );
Player.CrashAmount *= 0.9f;
Player.Angle += Player.AVel * delta;
Player.Angle = gMod( Player.Angle, PI * 2 );