Silver Bullet

Message
Author
snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: Silver Bullet

#11 Post by snake5 » 06 Feb 2012, 12:20

Wow, ignorance is strong with this one.
Pieņemu, ka tev.
Bet kur tad tu glabāsi FileNotFound ???
Parastais bool neaizliedz glabāt jebko, ko varētu ielikt char'ā.

User avatar
Arrovs
Posts: 107
Joined: 09 Dec 2010, 18:09
Location: Saldus-Jelgava

Re: Silver Bullet

#12 Post by Arrovs » 06 Feb 2012, 12:54

Labāk būtu nedevis kodu. Mazāk problēmu atrastos.
Arrovs vēl joprojām dzīvs.

User avatar
douche
Posts: 33
Joined: 03 Jan 2011, 01:30

Re: Silver Bullet

#13 Post by douche » 06 Feb 2012, 12:58

Patīk jums tas vai nē, bet sneikam taisnība, jo viņš piedalījās BRSD, bet jūs nē. (un es ar ne :<)

Galvenais mīnus šim geimam ir tas, ka tas bumbulis pārāk daudz raustās , kad ar viņu šauj. Es neiebilstu, ja lodēm būtu samērā plats spread, bet tas, ka tas bumbulis un viss ekrāns tiek tā raustīts man gan nepatīk.

Taču apsveicami, ka var dabūt source pat ja tikai daļēju.

snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: Silver Bullet

#14 Post by snake5 » 06 Feb 2012, 13:24

Arrovs wrote:Labāk būtu nedevis kodu. Mazāk problēmu atrastos.
Problēmas nav man, bet viņiem. :D

Par raustīšanos runājot - iespējams tev ir taisnība, mājās mēģināšu objektīvi pieiet situācijai. Kaut kur izstrādes procesā (~pie fizikas pievienošanas) visa kameras raustīšanās sistēma sajuka un attiecīgi jau nedēļu nebiju to aizticis.

snauts
Posts: 63
Joined: 30 Mar 2011, 11:15

Re: Silver Bullet

#15 Post by snauts » 06 Feb 2012, 13:57

douche wrote:Patīk jums tas vai nē, bet sneikam taisnība, jo viņš piedalījās BRSD, bet jūs nē. (un es ar ne :<)
Pat ja sneiks apgalvotu, ka zeme ir plakana? Bubu kritika ir vietā!

snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: Silver Bullet

#16 Post by snake5 » 06 Feb 2012, 14:08

Ja es kaut ko tādu apgalvotu, tad man būtu jābūt mācītājam.
Un par kritiku to grūti nosaukt - tīra kasīšanās pēc gaumes. Lieto stiprus vārdus kā "absurda kalngals", tomēr argumentēt nejēdz. Gaume vai bullshits - pieklājības pēc saukšu par gaumi.

snauts
Posts: 63
Joined: 30 Mar 2011, 11:15

Re: Silver Bullet

#17 Post by snauts » 06 Feb 2012, 14:36

snake5 wrote:Un par kritiku to grūti nosaukt - tīra kasīšanās pēc gaumes.
Nu "come on" tev ir viena liela mega-funkcija Advance, kas nodarbojas ar spēlētāju, ienaidniekiem un vēl šāvieniem. Un tu apgalvo, ka goto padara šo monstru lasāmāku, nekā ja būtu izmantotas kādas apakšfunkcijas. Kas man personīgi "iekrita acīs", ka tur tanī daļā kur tu ņemies ar spēlētāju, tev katram variablim priekšā ir "Player.", tāpat ar ienaidiekiem visur priekšā "E.", un tāpat ar visu pārējo. Tas norāda uz nepareizu "enkapsulācijas līmeni", ja tu būtu rakstījis Player::Advance vai E::Advance funkcijas, tad tev katram variablim nevajadzētu priekšā rakstīt to herņu.

snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: Silver Bullet

#18 Post by snake5 » 06 Feb 2012, 14:53

Tur daļēji piekrītu - koda ievietošana citā funkcijā varētu nedaudz samazināt koda izmērus... bet cik daudz? Padomāji par to, ka kods bieži pielieto līmeņa funkcijas - input/raycasti/u.tml.? Attiecīgi "Player." un "E." vietā būs "Level->" - baigais ieguvums...

snauts
Posts: 63
Joined: 30 Mar 2011, 11:15

Re: Silver Bullet

#19 Post by snauts » 06 Feb 2012, 15:10

snake5 wrote:Attiecīgi "Player." un "E." vietā būs "Level->" - baigais ieguvums...

Code: Select all

if( newang - Player.Angle > PI ) newang -= PI * 2;
else if( Player.Angle - newang > PI ) newang += PI * 2;
Player.AVel = newang - Player.Angle;
Player.AVel *= 6.0f;
Player.Pos += Player.Vel * delta;
Player.CrashAmount = MAX( Player.CrashAmount - delta * 10.0f, 0 );
Player.CrashAmount *= 0.9f;
Player.Angle += Player.AVel * delta;
Player.Angle = gMod( Player.Angle, PI * 2 );
Šito bļin kodu bļin ielikt bļin kā bļin metodi bļin Player bļin klasē bļin ir apšaubāms ieguvums?
(pieņemot, ka baigais ieguvums bija domāts pēdiņās)

snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: Silver Bullet

#20 Post by snake5 » 06 Feb 2012, 15:18

Jā, apšaubāms, ja tas kods ir jāmeklē kaut kur ārpus galvenās funkcijas. Ja es tweakoju visu, man patīk iziet cauri visam lineāri, nevis lēkāt cauri source failam un skatīties, kur esmu iegrūdis konkrēto funkciju. Tāpēc es vairāk atbalstītu references (SBPlayer& P) izveidošanu, ne koda pārnešanu uz "citu mežu".

Post Reply

Return to “Dalībnieki”