Čau! 20. datumā ieraudziju šo konkursu un izlasot tēmu PacMan man iešāvās prātā ideja par spēli, kuru es varētu izveidot. Un tā es steidzīgi ķēros pie darba, un nu šodien varu parādīot jums to ko esmu paveicis. Es arī ceru, ka neviens neiebildīs par to, ka spēle nav tipisks PacMan klons un no klona tā stāv ļoti tālu Bet varu pamatot to, ka, manuprāt, pamatideja PacMan ir vākt monētiņas un neļaut sevi apēst briesmīgajiem spokiem, un to arī savā spēlē esmu nokopējis.
Jaunākā versija (v0.4a):
Jaunumi, bugi un vispārīgs info par v0.4a:
*) Spēlei ir 3 līmēņi un ievads + Arena.
*) Nedaudz uzlabots spoka AI.
*) Pievienotas dažas skaņas un dekorācijas.
*) Pieejami 3 ieroči: Pistoles un Lielgabali un Minigun
*) Ieteikums: Lielgabals vislielāko postijumu spokam nodara tiešā trāpījumā.
*) Lielgabala lodes ir aizvēsturiskas tādēļ tās ne vienmēr uzsprāgst saduroties ar sienām.
*) Lecot jācenšas izvairīties no saskares ar sienām, jo tad sāk darboties berze kas var samazināt ātrumu un lēciena augstumu.
Spēlet (Unity WebPlayer): http://niknaispacman.site90.com!
Vecākas versijas:
V0.3a Lejupielādēt Spēli (Windows): http://failiem.lv/u/eytuyvw!
V0.2a Spēlēt(Unity WebPlayer): http://niknaispacman.site90.com/v02A!
V0.1a Lejupielādēt Spēli (Windows): http://failiem.lv/u/iiumyuv!
UZMANĪBU! Pagaidām no spēles var iziet tikai spiežot Alt+F4 !!!
Niknais PacMan v0.4
Niknais PacMan v0.4
Last edited by Dee on 05 Feb 2012, 23:41, edited 18 times in total.
Re: Niknais PacMan
Pagaidām labākais projekts, ko šeit redzu, tomēr, lai to nosauktu par pilnvērtīgu komplimentu, nepieciešama stiprāka konkurence.
Ieteikumi:
* kamerai nevajadzētu tikt ierobežotai ar savācamajiem objektiem
* noderētu platāks skata leņķis un widescreen izšķirtspējas
* nav īsti manā gaumē tas "toon shading", vismaz ne tā stipri melnā mala - varbūt iespējams tās stiprumu samazināt
* dekorācijas (atstāj gan labāk uz projekta beigām) - piemet kaut kur nedaudz zāles, kādu krūmu u.tml.
* izmēri - šobrīd galvenajiem varoņiem pasaulē ir diezgan šauri, varbūt viņus nedaudz samazinot situācija varētu uzlaboties
.. par skaņu, mūziku un visu pārējo, kas ar pabeigšanu saistīts, pāragri runāt, gan jau pats zināsi, ko darīt.
Ieteikumi:
* kamerai nevajadzētu tikt ierobežotai ar savācamajiem objektiem
* noderētu platāks skata leņķis un widescreen izšķirtspējas
* nav īsti manā gaumē tas "toon shading", vismaz ne tā stipri melnā mala - varbūt iespējams tās stiprumu samazināt
* dekorācijas (atstāj gan labāk uz projekta beigām) - piemet kaut kur nedaudz zāles, kādu krūmu u.tml.
* izmēri - šobrīd galvenajiem varoņiem pasaulē ir diezgan šauri, varbūt viņus nedaudz samazinot situācija varētu uzlaboties
.. par skaņu, mūziku un visu pārējo, kas ar pabeigšanu saistīts, pāragri runāt, gan jau pats zināsi, ko darīt.
Re: Niknais PacMan
iisteniibaa diezgan spelejami un pie grafikas ar biskit piedomats
vieniigais, vadiibai pietruukst asuma, tagad ir apmeeram kaa vadiit kugji- ar kugji lekat pa kastem ir visai pagruuti..
vieniigais, vadiibai pietruukst asuma, tagad ir apmeeram kaa vadiit kugji- ar kugji lekat pa kastem ir visai pagruuti..
Re: Niknais PacMan
Kāds screenšots priekš ne win useriem varbūt? (:
Re: Niknais PacMan
Ups... nebiju pamanijis! Paldies par tavu vērību!* kamerai nevajadzētu tikt ierobežotai ar savācamajiem objektiem
ok būs!* noderētu platāks skata leņķis un widescreen izšķirtspējas
hmm.. par to es vēl padomāšu, jo es to spēli domaju cartoon stilā tādēļ arī izmantoju toon shading (pēc būtības esmu programmētājs un graphics nav mana stiprā puse un pagaidām ar graphics esmu pārspējis sevis iecerēto ), bet malas stiprumu varu samazināt to es paskatīšos kā labāk izskatās.* nav īsti manā gaumē tas "toon shading", vismaz ne tā stipri melnā mala - varbūt iespējams tās stiprumu samazināt
nu tas protams... bet jāskatās cik laika daudz atliks jo nu jau mazāk par 2 nedēļām līdz konkursa beigām ir atlicis* dekorācijas (atstāj gan labāk uz projekta beigām) - piemet kaut kur nedaudz zāles, kādu krūmu u.tml.
Nu ja tā padomā tad tev taisnība. Bik samazināšu pacmanu utt.* izmēri - šobrīd galvenajiem varoņiem pasaulē ir diezgan šauri, varbūt viņus nedaudz samazinot situācija varētu uzlaboties
Nu tam es arī piekrītu. Vienk man likās ka resns pacmans nav neko veikls Bet ok piekrītu tur pa tiem kokiem ir grūti izlēkāt. Uzlikšu lielāku berzi!vadiibai pietruukst asuma, tagad ir apmeeram kaa vadiit kugji- ar kugji lekat pa kastem ir visai pagruuti..
Ok mēģināšu. A klau tev Mac ? Varu arī priekš tā nokompilēt (nēsmu mēģinājis bet domāju ka var). Vsp jau es varu unity webplayer ar nokompilēt tik ne tagad - man ir lēns Vodafone nets tādēļ esmu diezgan ierobežots ar uploadošanu bet screenshot tūlīt būs!Kāds screenšots priekš ne win useriem varbūt? (:
Paldies par ieteikumiem
- kristapuciitis
- Posts: 163
- Joined: 03 Jun 2011, 14:22
Re: Niknais PacMan (v0.2A)
Notestēju v0.2A, kad es pats pieskrienu tuvu pie spokiem un nekustos, tie sāk man apkārt staigāt un neuzbrūk.
Gooby pls
Re: Niknais PacMan (v0.2A)
tā neko. 79/80 monētām sabvāktas un mani sitošais spoks uzsprāga.
Bet vadība šur tur par slidenu.
Bet vadība šur tur par slidenu.
Arrovs vēl joprojām dzīvs.
Re: Niknais PacMan
Spoku AI ir ļoti primitīvs un 1.Līmenī spoku parametri ir tādi, ka spoki ir lēni un neizveicīgi. Ja tu stāvi tuvu sienai tad var gadīties tā, ka spoks pārbaudot collision izdomā ka tu esi aiz sienas tādēļ cenšas to apiet un tādējādi tev neuzbrūk. Šādas problēmas man šķiet ka rodas tikai 1. apmācības Līmenī tādēļ es tur diži neko neesmu uzlabojis.kad es pats pieskrienu tuvu pie spokiem un nekustos, tie sāk man apkārt staigāt un neuzbrūk.
Kādu monētu nebūsi pamanījis Par to spoku uzsprāgšanu - tas ir izlabots vairāk bez pamatojuma tiem iet bojā nevajadzētu. Un vadībai arī es tur parametrus izmainīju, tā kā ceru ka nu tgd viss ir ok.tā neko. 79/80 monētām sabvāktas un mani sitošais spoks uzsprāga.
Bet vadība šur tur par slidenu.
Re: Niknais PacMan v0.4
Ļoti smuki, it īpaši cell-shadings.
Man patika.
Man patika.