Page 6 of 6

Re: Spēles tematikas tips

Posted: 04 Jan 2012, 16:19
by albertsmuktupavels
Gribi teikt, ka pacman klons automātiski nozīmē draņķīgs?

Pie tam, uzskatu, ka nav labi domāt - forša nepabeigta spēle būs labāk nekā pabeigta draņķīga. Ok, arī draķīga speļe nav labi.

Bet tā jau viss būtu labi, ja tas nepabeigtums ir konkursa beigās, bet pēc tam pie projekta tiek piestrādāts un pabeigts. Kāda jēga sākt radīt, ja nedomā pabeigt?

Re: Spēles tematikas tips

Posted: 04 Jan 2012, 16:40
by Tenjou
Nav draņķīgs, bet bezjēdzīgs. Klonu taisīt, konkursu gadījumā, ir jēga tikai, ja mēs trenejamies programmēt spēles.
Jautājums ir - vai tam ir nepieciešams konkurss? Manuprāt nē. Es gribu redzēt idejas un spēju realizēt.

Šādi konkursi ir domāti tam, lai mēs pārbaudītu savas idejas un eksperimentētu, nevis tērētu savu laiku uz nevajadzīgam lietām.
Ja mēs varam izveidot labu prototipu, vai tas nenozīmē mēs esam spējīgi arī izveidot labu spēli? Parasti nozīmē. :)

Gunplays, liekas ka labs piemērs(no offence). Tik daudz laiks ieguldīts, bet beigās redzi, ka spēle nu nav interesanta priekš lielakās daļas.
Pirms mēs ieguldam daudz laiku šādi, mēs izveidojam mazu piemēru ar spēles pamatbūtību un secinam veiksmi pēc atsauksmēm.
Ja atsauksmes mūs apmierina, mēs veidojam spēli. Vienkārši, ne?

Re: Spēles tematikas tips

Posted: 04 Jan 2012, 16:52
by elvman
Jā, ideja ir laba. Piedāvāju tēmu: Slimnīca.

Re: Spēles tematikas tips

Posted: 04 Jan 2012, 17:26
by D-Art
Nu pie tādas tēmas jau var taisīt ko grib, piemēram, stāsts tāds - Kāds ārsts savā pārtraukumā piesēžas pie datora un sāk spēlēt Pac-Man, un tad aiziet Pac-Man klons :lol: :D

Re: Spēles tematikas tips

Posted: 04 Jan 2012, 17:58
by janiksxxl
Nu bet tur jau tas labums :D Visi paēduši, ne tikai tie kam gaļu gribās :D

Re: Spēles tematikas tips

Posted: 05 Jan 2012, 13:18
by koderis
Manuprāt, tā kā pašlaik viena no populārām spēlēm ir minecraft, tad arī neslikta tēma būtu kubiskā pasaule - viss par un ap kvadrātiskām un kubiskām 2D/3D sandbox pasaulēm. Respektīvi spēlei jābūt tādai, lai tās pasauli var mainīt un tā sastāvēdu no kvadrātiem vai kubiem.

Re: Spēles tematikas tips

Posted: 05 Jan 2012, 15:04
by CodeWolf
čota šito es nesaprotu..
Manuprāt, tā kā pašlaik viena no populārām spēlēm ir minecraft, tad arī neslikta tēma būtu kubiskā pasaule - viss par un ap kvadrātiskām un kubiskām 2D/3D sandbox pasaulēm. Respektīvi spēlei jābūt tādai, lai tās pasauli var mainīt un tā sastāvēdu no kvadrātiem vai kubiem.
Reāli jēga no tā? taps ~20 vienādi minecraft kloni .. ar ko tie atšķirsies?
reali ar neko , vienam bus kkadi krutie šeideri otram nekas..
+ tādā veidā, gadījumā netiek pārkāptas kkadas patentas tiesības?
kopējot spēli..

Re: Spēles tematikas tips

Posted: 05 Jan 2012, 15:25
by Tenjou
Principā jēga ir tikai, ja tēma ir voxeļi.
Un nevar pārkāpt, jo ES neatbalsta software patentus un Mojang neizdomāja voxeļus.

Re: Spēles tematikas tips

Posted: 06 Jan 2012, 13:07
by koderis
CodeWolf wrote:čota šito es nesaprotu..
Reāli jēga no tā? taps ~20 vienādi minecraft kloni .. ar ko tie atšķirsies?
reali ar neko , vienam bus kkadi krutie šeideri otram nekas..
+ tādā veidā, gadījumā netiek pārkāptas kkadas patentas tiesības?
kopējot spēli..
LOL, es neteicu, ka tēma ir Minecrafts, es teicu, ka tēma ir kubiskas sandbox pasaules.
Tā var būt 2D spēle kur no augšas tiek stumdīti kubiciņi, tā var būt 3D angry birds tipa spēle, kur ar kaut ko jāšauj un jāmēģina sabrucināt no kubiņiem taisīta celtne, uz kuras stāv padumji alņi, tā var būt 2D spēle par skudru pūzni, kur tu no sāniem redzi skudru ejas, kuras tiek veidotas kā zemē izraksti kvadrāti.

Re: Spēles tematikas tips

Posted: 06 Jan 2012, 15:51
by austere
Atkarībā no tā kā uz to paskatās, tēmai "pacman klons" ir viens liels pluss vai mīnus: pameklējot ar google "pacman source", atradīsies diezgan daudz izejmateriāla.