Page 5 of 6

Re: Spēles tematikas tips

Posted: 04 Jan 2012, 13:09
by snake5
Tak papildini ar visādiem elementiem, lai to spēli padarītu interesantāku.
Klons norāda tieši uz to, ka labojumi ir minimāli. Tā vietā var no Pacman'a nospert galvenās tēmas un tās ielikt kā vadlīnijas konkursa projektiem. Man, piemēram, galīgi nav vēlēšanās veidot topdown perspektīvai grafisko noformējumu. Esošie noteikumi neko citu reāli neļauj.

Re: Spēles tematikas tips

Posted: 04 Jan 2012, 13:17
by albertsmuktupavels
Bla, bla, bla...

Tu prasiji samaksu, es piedāvāju uzvarētājam 10 ls (varbūt 20 ls). Gaidu tavu darbu kā vienu no pirmajiem :) Ar tādu pieredzi un zināšanām tak tur nav ko darīt.

Re: Spēles tematikas tips

Posted: 04 Jan 2012, 13:29
by janiksxxl
Kāds piedalās, ko dara?
Nu es jau teicu apmēram, kā es piedalīšos. Lai gan šoreiz saistībā ar sesiju varbūt arī nefinišēšu.
Rāmjus jau saliku sev lai neizpaustos un varētu brīvajās dienās ko izdarīt. A tā nezinu. Jautājums kā notiek pati izstrāde. Izdara iesniedz uzraksta, vai dara un raksta ko dara, kas paveikts. Pirmajā gadījumā te kapa klusums iestāsies uz dienām 20 un visi būs visu aizmirsuši uz mēneša beigām :D

Nezinu kā citiem, man diskutēšana netraucē.
Jā nav teitks, ka jātaisa puspabeigtas/nepabeigtas spēles. Bet pasaki, kuras tad līdz šim ir pabeigtas spēles. Pieredze rāda, ka vairāk vai mazāk tādas arī tikai top.
Nu es labāk izeju cik ir Project Aurora nekā spēlēju pack man. Crazy Maze, Karstā nauda, laikam Boldman 2 atbilst terminam pabeigts, ti izspēlējams no kāda sākumpunkta līdz beigu punktam. Postal 3 arī ir "pabeigts" :D, ka lielākā daļa mūsdienu spēļu.

Re: Spēles tematikas tips

Posted: 04 Jan 2012, 14:56
by snake5
Tu prasiji samaksu, es piedāvāju uzvarētājam 10 ls (varbūt 20 ls).
Uzhackotu text-based klonu par tādu naudu varu uztaisīt, neko vairāk. :P

Re: Spēles tematikas tips

Posted: 04 Jan 2012, 15:02
by snauts
"Pabeigta" nav nekāds kritērijs. Spēle var būt pabeigta un tik un tā būt baigais mēsls, kuru neviens tālāk par pirmo līmeni nespēlēs. Tanī pat laikā, var būt nepabeigta spēle par kuru visi lauž krēslus sajūsmā un raksta "wow, nevaru vien sagaidīt, kad būs pabeigta".

Re: Spēles tematikas tips

Posted: 04 Jan 2012, 15:03
by CodeWolf
:D nopietni? tik traki..
man likas ka par stabilu mario klonu varetu prasit ~ tadu summu :D
+Varbut shodien ap kadiem 18:oo nosledzat aptauju un apkopojiet datus jo vel lidz šim nesmu sapratis kas isti būs jātaisa :?
vienk izskatas ka te nekas uz priekšu vairs nejies ..tikai kkada vārīšanās savā starpā. :)

Re: Spēles tematikas tips

Posted: 04 Jan 2012, 15:27
by albertsmuktupavels
snake5 wrote:
Tu prasiji samaksu, es piedāvāju uzvarētājam 10 ls (varbūt 20 ls).
Uzhackotu text-based klonu par tādu naudu varu uztaisīt, neko vairāk. :P
Nē nu es ja pamanīju, ka tu visu laiku pa mākoņiem lidinies. :D Es gandrīz no krēsla nokritu no smiekliem, kad redzēju, ka tu savam super geimam gribi, lai saziedo 5k :D Es jau uzreiz zināju, ka tev tur neviens neko neziedos. Apraksts arī bija graujošs. Nolaidies uz zemes vienreiz.

Tātad secinājumu - mūsu "krutais" snake nav spējīgs uztaisīt. Lai nu kā balva aktuāla tiem, kas taisās piedalīties.

CodeWolf: Taisi vien pacman klonu, iespēja tikt arī pie nelielas balviņas.

Snauts: Ok, piekrītu. Pabeigts vēl neko nenozīmē. Bet vai mums ir kāds projekts par kuru ir visi tādā sajusmā un vēl pie tam pie viņa tiek strādāts? Un vēl jo vairāk cik tādu ir salīdzinot ar to, kas te ir tapis konkursu ietvaros?

Re: Spēles tematikas tips

Posted: 04 Jan 2012, 15:57
by D-Art
snake5 wrote:
Tu prasiji samaksu, es piedāvāju uzvarētājam 10 ls (varbūt 20 ls).
Uzhackotu text-based klonu par tādu naudu varu uztaisīt, neko vairāk. :P
Kāda, tavuprāt, būtu atbilstoša summa PacMan klonam?

Re: Spēles tematikas tips

Posted: 04 Jan 2012, 15:59
by Tenjou
http://www.gamasutra.com/view/feature/2 ... der_7_.php

Vēl ietiekums: pamēģinite uz papīra saplānot teiksim pa divam dienām kādu mazu, vienkāršu ideju, kuru vairāk nemaina. Tad seko izstrāde kura ir koncentrēta TIKAI uz sarakstītā realizāciju. Būsiet paši par sevi pārsteigti, cik 48h varēsiet paveikt un cik realistiskas ir jūsu idejas.
Veidojiet spēles, kas balstās uz vienu sistēmu - netaisies piemēram RPG. Katru sistēmu iekš RPG var izveidot kā atsevišku spēli.

Re: Spēles tematikas tips

Posted: 04 Jan 2012, 16:07
by snauts
albertsmuktupavels wrote:Bet vai mums ir kāds projekts par kuru ir visi tādā sajusmā un vēl pie tam pie viņa tiek strādāts? Un vēl jo vairāk cik tādu ir salīdzinot ar to, kas te ir tapis konkursu ietvaros?
Nu nav mums tādu projektu, bet tas tik un tā nemaina lietas būtību, ka "pabeigtums" ir kritērijs, tikai foršām spēlēm, kuras ir vēlme izspēlēt līdz tam nobeigumam, un šādos kontestos "pabeigtumu" kā kritēriju nevajadzētu izmantot. IMO labāk ka kontesta ietvaros rodas viena forša nepabeigta spēle, nekā piecas draņķīgas pabeigtas.