Spēles tematikas tips

Spēles jāveido kā

Klons noteiktai spēlei (Pac man, Mario, Tetris, Ferma...)
11
48%
Tematisks projekts (ziemassvētki, sarkani ziloņi, nāve...)
6
26%
Žanrs (RPG, FPS, RTS, Arcade ...)
2
9%
Pilnīgi brīvs
4
17%
Cits variants (komentāros)
0
No votes
 
Total votes: 23

Message
Author
elvman
Posts: 434
Joined: 06 Dec 2010, 18:43
Location: Rīga
Contact:

Spēles tematikas tips

#1 Post by elvman » 03 Jan 2012, 20:01

Tātad kāda veida tematikai būs jābūt ātrā BRSD spēlei?
Beidz runāt, sāc darīt!

albertsmuktupavels
Posts: 54
Joined: 07 Dec 2010, 12:45

Re: Spēles tematikas tips

#2 Post by albertsmuktupavels » 03 Jan 2012, 20:20

Ok, atļausos te biki pamuldēt.

Kāds mums ir mērķis? Atkal mēģināt ko izvrizīt tādu, kas patīk tikai "savējiem"? Turpināt diskutēt un atkal nekas nenotiek? Ja vieneiz nesāksim neko darīt iesaku vērt lapu/forumu ciet un visi mājas.

Vienkāršākais būs taisīt klonus mazām spēlēm. Līdz ar to potenciālie dalībnieki var fokusēties uz spēles programmēšanu un dizainiskas idejas aizneties no esošajām spēlēm. Spēļu noteikumiem iepazities spēļu aprakstos.

Es labāk šeit redzēšu 1., 2. kursu audzēķņu darbus/spēles pascal, delfos vai kaut vai tajā pašā qbaisicā, nekā lasīšu tālākas plikās diskusijās, kurās ir nevajadziga muldēšana. Ja mēs gribam piesaistīt jaunus cilvēkus, tad tieši jaunatne, kas izvēlas mācīties programmēšanu ir mūsu mēŗķis. Un viņiem vienkāršāk būs taisīt klonus. Lai iemacās pamata lietas, kā programmēt spēles. Tā augs pieredze un ar laiku būs spējīgi taisīt jau nopietnākās spēles. Esmu parliecināts, ka te neviens pieredzējies programmētājs nenāks un nepiedalīsies. Viņiem ir savs darbs un diez vai vēlas ari visu brīvo laiku veltīt spēļu veidošanai.

Beidzam diskutēt vienreiz. Temats izvēlēts - pacman klons. Aiziet pie darba un mēģinam caur paziņām/draugiem piesaistit jaunos. Lai taisa, ka jau minēju, kaut pacal, delfos.

Jā, darbi nebūs nekādi dižie, bet vai jūs domājat, ka mēs izveidosiem sakarīgu gamedev pulku mēģinot taisīt tikai ideālas, jaunas, vēl nebijušas spēles? Vai mus vaijadzigs, lai potenciāli dalībnieki tērē laiku domājot, ko tēmatam atbilstošu vispar var izveidot un beigās kā izveidot?

Pats ar spēļu veidošanu neesmu aizrāvies, laika trūkuma dēl. Arī sen neko neesmu programmējis c++, vai līdzigā. Tik vien cik webs. Tieši izlasot, ka jāveido pacman klons, bija iemesls manai tagadējai aktivitātei. Vismaz šobrīd es redzu, ka es arī varētu ko izveidot. Bet ja man būtu jātaisa pēc kādas tematikas, tad viss ko izdarītu - mēģinātu izdomāt, ko orģinālu/krutu un ar to viss beigtos, jo saprastu, ka tas nebūs manos spēkos zināšanu/pieredzes trukuma dēļ.

Gribat mainīt tematu? Mainat, tik rēķinaties, ka Jūs jau zaudējat vienu potenciālu dalībnieku.

User avatar
D-Art
Posts: 70
Joined: 08 Dec 2010, 18:16

Re: Spēles tematikas tips

#3 Post by D-Art » 03 Jan 2012, 20:25

Pats nobalsoju par - Klons noteiktai spēlei (Pac man, Mario, Tetris, Ferma...), tomēr būtu interesanti, ja būtu arī kādi spēļu žanri, piemēram, galda spēles, bet ne tik vispārīgi žanri kā Arcade ;)

snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: Spēles tematikas tips

#4 Post by snake5 » 03 Jan 2012, 20:50

Bet ja man būtu jātaisa pēc kādas tematikas, tad viss ko izdarītu - mēģinātu izdomāt, ko orģinālu/krutu un ar to viss beigtos, jo saprastu, ka tas nebūs manos spēkos zināšanu/pieredzes trukuma dēļ.
Kas tev liedz taisīt klonu priekš tematiskā? Tematiskais jau ar to ir labs, ka pieiet situācijai var no jebkuras puses, kaut vai veidojot kaut ko pavisam citu un tikai piemetot tik daudz elementu, cik būtu nepieciešams, lai sajustu tematu. Piemērs: Pacman Ziemassvētkiem - galvenais varonis - resns rūķis, kurš sapņos mūk no konfektēm pa sniegotiem laukiem. Ja tas apēd kādu īpašu ēdienu, pēkšņi visas konfektes kļūst ēdamas un mūk prom no rūķa.

albertsmuktupavels
Posts: 54
Joined: 07 Dec 2010, 12:45

Re: Spēles tematikas tips

#5 Post by albertsmuktupavels » 03 Jan 2012, 20:56

A kas tev liedz piesaistīt tematiku kolonam? Izvēlies kadu tematu vien vēlies un uz priekšu.

snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: Spēles tematikas tips

#6 Post by snake5 » 03 Jan 2012, 21:06

Traucē tas, ka es gribu veidot tādu gameplay, kāds man ienāk prātā, nevis kāds kaut kādam geekam no uzlecošās saules zemes (no offence) ir kaut kad iepaticies. Netaisos tērēt laiku veidojot to, kas jau kādreiz ir izveidots.

User avatar
janiksxxl
Posts: 34
Joined: 06 Dec 2010, 22:48
Location: Latvia,Rēzekne
Contact:

Re: Spēles tematikas tips

#7 Post by janiksxxl » 03 Jan 2012, 21:07

A kas tev liedz piesaistīt tematiku kolonam? Izvēlies kadu tematu vien vēlies un uz priekšu.
Vispār jā. Kāpēc izvēlētis ar ko vest sienu, ja var pārkrāsot ferrari un būs labs vedamais :D Pietam kāds iemācīsies braukt ar ferrari. Nekas ka runa iet par fermu 100km no jebkādiem ceļiem.
Esmu atgriezies atpakaļ, vēl trakāks kā iepriekš! G.A.K.U.E.N. līdz galam!

albertsmuktupavels
Posts: 54
Joined: 07 Dec 2010, 12:45

Re: Spēles tematikas tips

#8 Post by albertsmuktupavels » 03 Jan 2012, 21:17

Ok, ierosinu papildināt tematu. Pacman vai kāda tematiskā. Brīva izvēle. Lai šis mēnesies iet kā kaut kāds izmēģinājums. Pec si menesa iesutitajiem darbiem radzesim - kas notiek kad taisa/izvelas klonu un kas, kad javeido tematiska.

User avatar
janiksxxl
Posts: 34
Joined: 06 Dec 2010, 22:48
Location: Latvia,Rēzekne
Contact:

Re: Spēles tematikas tips

#9 Post by janiksxxl » 03 Jan 2012, 21:18

Lūk tā ir sakarīga ideja.
Esmu atgriezies atpakaļ, vēl trakāks kā iepriekš! G.A.K.U.E.N. līdz galam!

albertsmuktupavels
Posts: 54
Joined: 07 Dec 2010, 12:45

Re: Spēles tematikas tips

#10 Post by albertsmuktupavels » 03 Jan 2012, 21:20

Nu ok, aši vienojaties par tematiku. Vai arī lai elvman random vienu izdomā un papildina postu.

Post Reply

Return to “Ātrais BRSD”