Klons norāda tieši uz to, ka labojumi ir minimāli. Tā vietā var no Pacman'a nospert galvenās tēmas un tās ielikt kā vadlīnijas konkursa projektiem. Man, piemēram, galīgi nav vēlēšanās veidot topdown perspektīvai grafisko noformējumu. Esošie noteikumi neko citu reāli neļauj.Tak papildini ar visādiem elementiem, lai to spēli padarītu interesantāku.
Spēles tematikas tips
Re: Spēles tematikas tips
-
- Posts: 54
- Joined: 07 Dec 2010, 12:45
Re: Spēles tematikas tips
Bla, bla, bla...
Tu prasiji samaksu, es piedāvāju uzvarētājam 10 ls (varbūt 20 ls). Gaidu tavu darbu kā vienu no pirmajiem Ar tādu pieredzi un zināšanām tak tur nav ko darīt.
Tu prasiji samaksu, es piedāvāju uzvarētājam 10 ls (varbūt 20 ls). Gaidu tavu darbu kā vienu no pirmajiem Ar tādu pieredzi un zināšanām tak tur nav ko darīt.
Re: Spēles tematikas tips
Nu es jau teicu apmēram, kā es piedalīšos. Lai gan šoreiz saistībā ar sesiju varbūt arī nefinišēšu.Kāds piedalās, ko dara?
Rāmjus jau saliku sev lai neizpaustos un varētu brīvajās dienās ko izdarīt. A tā nezinu. Jautājums kā notiek pati izstrāde. Izdara iesniedz uzraksta, vai dara un raksta ko dara, kas paveikts. Pirmajā gadījumā te kapa klusums iestāsies uz dienām 20 un visi būs visu aizmirsuši uz mēneša beigām
Nezinu kā citiem, man diskutēšana netraucē.
Nu es labāk izeju cik ir Project Aurora nekā spēlēju pack man. Crazy Maze, Karstā nauda, laikam Boldman 2 atbilst terminam pabeigts, ti izspēlējams no kāda sākumpunkta līdz beigu punktam. Postal 3 arī ir "pabeigts" , ka lielākā daļa mūsdienu spēļu.Jā nav teitks, ka jātaisa puspabeigtas/nepabeigtas spēles. Bet pasaki, kuras tad līdz šim ir pabeigtas spēles. Pieredze rāda, ka vairāk vai mazāk tādas arī tikai top.
Esmu atgriezies atpakaļ, vēl trakāks kā iepriekš! G.A.K.U.E.N. līdz galam!
Re: Spēles tematikas tips
Uzhackotu text-based klonu par tādu naudu varu uztaisīt, neko vairāk.Tu prasiji samaksu, es piedāvāju uzvarētājam 10 ls (varbūt 20 ls).
Re: Spēles tematikas tips
"Pabeigta" nav nekāds kritērijs. Spēle var būt pabeigta un tik un tā būt baigais mēsls, kuru neviens tālāk par pirmo līmeni nespēlēs. Tanī pat laikā, var būt nepabeigta spēle par kuru visi lauž krēslus sajūsmā un raksta "wow, nevaru vien sagaidīt, kad būs pabeigta".
Re: Spēles tematikas tips
nopietni? tik traki..
man likas ka par stabilu mario klonu varetu prasit ~ tadu summu
+Varbut shodien ap kadiem 18:oo nosledzat aptauju un apkopojiet datus jo vel lidz šim nesmu sapratis kas isti būs jātaisa
vienk izskatas ka te nekas uz priekšu vairs nejies ..tikai kkada vārīšanās savā starpā.
man likas ka par stabilu mario klonu varetu prasit ~ tadu summu
+Varbut shodien ap kadiem 18:oo nosledzat aptauju un apkopojiet datus jo vel lidz šim nesmu sapratis kas isti būs jātaisa
vienk izskatas ka te nekas uz priekšu vairs nejies ..tikai kkada vārīšanās savā starpā.
//OpenGL
-
- Posts: 54
- Joined: 07 Dec 2010, 12:45
Re: Spēles tematikas tips
Nē nu es ja pamanīju, ka tu visu laiku pa mākoņiem lidinies. Es gandrīz no krēsla nokritu no smiekliem, kad redzēju, ka tu savam super geimam gribi, lai saziedo 5k Es jau uzreiz zināju, ka tev tur neviens neko neziedos. Apraksts arī bija graujošs. Nolaidies uz zemes vienreiz.snake5 wrote:Uzhackotu text-based klonu par tādu naudu varu uztaisīt, neko vairāk.Tu prasiji samaksu, es piedāvāju uzvarētājam 10 ls (varbūt 20 ls).
Tātad secinājumu - mūsu "krutais" snake nav spējīgs uztaisīt. Lai nu kā balva aktuāla tiem, kas taisās piedalīties.
CodeWolf: Taisi vien pacman klonu, iespēja tikt arī pie nelielas balviņas.
Snauts: Ok, piekrītu. Pabeigts vēl neko nenozīmē. Bet vai mums ir kāds projekts par kuru ir visi tādā sajusmā un vēl pie tam pie viņa tiek strādāts? Un vēl jo vairāk cik tādu ir salīdzinot ar to, kas te ir tapis konkursu ietvaros?
Re: Spēles tematikas tips
Kāda, tavuprāt, būtu atbilstoša summa PacMan klonam?snake5 wrote:Uzhackotu text-based klonu par tādu naudu varu uztaisīt, neko vairāk.Tu prasiji samaksu, es piedāvāju uzvarētājam 10 ls (varbūt 20 ls).
Re: Spēles tematikas tips
http://www.gamasutra.com/view/feature/2 ... der_7_.php
Vēl ietiekums: pamēģinite uz papīra saplānot teiksim pa divam dienām kādu mazu, vienkāršu ideju, kuru vairāk nemaina. Tad seko izstrāde kura ir koncentrēta TIKAI uz sarakstītā realizāciju. Būsiet paši par sevi pārsteigti, cik 48h varēsiet paveikt un cik realistiskas ir jūsu idejas.
Veidojiet spēles, kas balstās uz vienu sistēmu - netaisies piemēram RPG. Katru sistēmu iekš RPG var izveidot kā atsevišku spēli.
Vēl ietiekums: pamēģinite uz papīra saplānot teiksim pa divam dienām kādu mazu, vienkāršu ideju, kuru vairāk nemaina. Tad seko izstrāde kura ir koncentrēta TIKAI uz sarakstītā realizāciju. Būsiet paši par sevi pārsteigti, cik 48h varēsiet paveikt un cik realistiskas ir jūsu idejas.
Veidojiet spēles, kas balstās uz vienu sistēmu - netaisies piemēram RPG. Katru sistēmu iekš RPG var izveidot kā atsevišku spēli.
Last edited by Tenjou on 04 Jan 2012, 16:08, edited 1 time in total.
Re: Spēles tematikas tips
Nu nav mums tādu projektu, bet tas tik un tā nemaina lietas būtību, ka "pabeigtums" ir kritērijs, tikai foršām spēlēm, kuras ir vēlme izspēlēt līdz tam nobeigumam, un šādos kontestos "pabeigtumu" kā kritēriju nevajadzētu izmantot. IMO labāk ka kontesta ietvaros rodas viena forša nepabeigta spēle, nekā piecas draņķīgas pabeigtas.albertsmuktupavels wrote:Bet vai mums ir kāds projekts par kuru ir visi tādā sajusmā un vēl pie tam pie viņa tiek strādāts? Un vēl jo vairāk cik tādu ir salīdzinot ar to, kas te ir tapis konkursu ietvaros?