Spēles tematikas tips

Spēles jāveido kā

Klons noteiktai spēlei (Pac man, Mario, Tetris, Ferma...)
11
48%
Tematisks projekts (ziemassvētki, sarkani ziloņi, nāve...)
6
26%
Žanrs (RPG, FPS, RTS, Arcade ...)
2
9%
Pilnīgi brīvs
4
17%
Cits variants (komentāros)
0
No votes
 
Total votes: 23

Message
Author
snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: Spēles tematikas tips

#41 Post by snake5 » 04 Jan 2012, 13:09

Tak papildini ar visādiem elementiem, lai to spēli padarītu interesantāku.
Klons norāda tieši uz to, ka labojumi ir minimāli. Tā vietā var no Pacman'a nospert galvenās tēmas un tās ielikt kā vadlīnijas konkursa projektiem. Man, piemēram, galīgi nav vēlēšanās veidot topdown perspektīvai grafisko noformējumu. Esošie noteikumi neko citu reāli neļauj.

albertsmuktupavels
Posts: 54
Joined: 07 Dec 2010, 12:45

Re: Spēles tematikas tips

#42 Post by albertsmuktupavels » 04 Jan 2012, 13:17

Bla, bla, bla...

Tu prasiji samaksu, es piedāvāju uzvarētājam 10 ls (varbūt 20 ls). Gaidu tavu darbu kā vienu no pirmajiem :) Ar tādu pieredzi un zināšanām tak tur nav ko darīt.

User avatar
janiksxxl
Posts: 34
Joined: 06 Dec 2010, 22:48
Location: Latvia,Rēzekne
Contact:

Re: Spēles tematikas tips

#43 Post by janiksxxl » 04 Jan 2012, 13:29

Kāds piedalās, ko dara?
Nu es jau teicu apmēram, kā es piedalīšos. Lai gan šoreiz saistībā ar sesiju varbūt arī nefinišēšu.
Rāmjus jau saliku sev lai neizpaustos un varētu brīvajās dienās ko izdarīt. A tā nezinu. Jautājums kā notiek pati izstrāde. Izdara iesniedz uzraksta, vai dara un raksta ko dara, kas paveikts. Pirmajā gadījumā te kapa klusums iestāsies uz dienām 20 un visi būs visu aizmirsuši uz mēneša beigām :D

Nezinu kā citiem, man diskutēšana netraucē.
Jā nav teitks, ka jātaisa puspabeigtas/nepabeigtas spēles. Bet pasaki, kuras tad līdz šim ir pabeigtas spēles. Pieredze rāda, ka vairāk vai mazāk tādas arī tikai top.
Nu es labāk izeju cik ir Project Aurora nekā spēlēju pack man. Crazy Maze, Karstā nauda, laikam Boldman 2 atbilst terminam pabeigts, ti izspēlējams no kāda sākumpunkta līdz beigu punktam. Postal 3 arī ir "pabeigts" :D, ka lielākā daļa mūsdienu spēļu.
Esmu atgriezies atpakaļ, vēl trakāks kā iepriekš! G.A.K.U.E.N. līdz galam!

snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: Spēles tematikas tips

#44 Post by snake5 » 04 Jan 2012, 14:56

Tu prasiji samaksu, es piedāvāju uzvarētājam 10 ls (varbūt 20 ls).
Uzhackotu text-based klonu par tādu naudu varu uztaisīt, neko vairāk. :P

snauts
Posts: 63
Joined: 30 Mar 2011, 11:15

Re: Spēles tematikas tips

#45 Post by snauts » 04 Jan 2012, 15:02

"Pabeigta" nav nekāds kritērijs. Spēle var būt pabeigta un tik un tā būt baigais mēsls, kuru neviens tālāk par pirmo līmeni nespēlēs. Tanī pat laikā, var būt nepabeigta spēle par kuru visi lauž krēslus sajūsmā un raksta "wow, nevaru vien sagaidīt, kad būs pabeigta".

CodeWolf
Posts: 119
Joined: 10 Dec 2010, 19:10
Location: LV-Riga-Marupe

Re: Spēles tematikas tips

#46 Post by CodeWolf » 04 Jan 2012, 15:03

:D nopietni? tik traki..
man likas ka par stabilu mario klonu varetu prasit ~ tadu summu :D
+Varbut shodien ap kadiem 18:oo nosledzat aptauju un apkopojiet datus jo vel lidz šim nesmu sapratis kas isti būs jātaisa :?
vienk izskatas ka te nekas uz priekšu vairs nejies ..tikai kkada vārīšanās savā starpā. :)
//OpenGL

albertsmuktupavels
Posts: 54
Joined: 07 Dec 2010, 12:45

Re: Spēles tematikas tips

#47 Post by albertsmuktupavels » 04 Jan 2012, 15:27

snake5 wrote:
Tu prasiji samaksu, es piedāvāju uzvarētājam 10 ls (varbūt 20 ls).
Uzhackotu text-based klonu par tādu naudu varu uztaisīt, neko vairāk. :P
Nē nu es ja pamanīju, ka tu visu laiku pa mākoņiem lidinies. :D Es gandrīz no krēsla nokritu no smiekliem, kad redzēju, ka tu savam super geimam gribi, lai saziedo 5k :D Es jau uzreiz zināju, ka tev tur neviens neko neziedos. Apraksts arī bija graujošs. Nolaidies uz zemes vienreiz.

Tātad secinājumu - mūsu "krutais" snake nav spējīgs uztaisīt. Lai nu kā balva aktuāla tiem, kas taisās piedalīties.

CodeWolf: Taisi vien pacman klonu, iespēja tikt arī pie nelielas balviņas.

Snauts: Ok, piekrītu. Pabeigts vēl neko nenozīmē. Bet vai mums ir kāds projekts par kuru ir visi tādā sajusmā un vēl pie tam pie viņa tiek strādāts? Un vēl jo vairāk cik tādu ir salīdzinot ar to, kas te ir tapis konkursu ietvaros?

User avatar
D-Art
Posts: 70
Joined: 08 Dec 2010, 18:16

Re: Spēles tematikas tips

#48 Post by D-Art » 04 Jan 2012, 15:57

snake5 wrote:
Tu prasiji samaksu, es piedāvāju uzvarētājam 10 ls (varbūt 20 ls).
Uzhackotu text-based klonu par tādu naudu varu uztaisīt, neko vairāk. :P
Kāda, tavuprāt, būtu atbilstoša summa PacMan klonam?

Tenjou
Posts: 34
Joined: 23 Dec 2010, 10:33

Re: Spēles tematikas tips

#49 Post by Tenjou » 04 Jan 2012, 15:59

http://www.gamasutra.com/view/feature/2 ... der_7_.php

Vēl ietiekums: pamēģinite uz papīra saplānot teiksim pa divam dienām kādu mazu, vienkāršu ideju, kuru vairāk nemaina. Tad seko izstrāde kura ir koncentrēta TIKAI uz sarakstītā realizāciju. Būsiet paši par sevi pārsteigti, cik 48h varēsiet paveikt un cik realistiskas ir jūsu idejas.
Veidojiet spēles, kas balstās uz vienu sistēmu - netaisies piemēram RPG. Katru sistēmu iekš RPG var izveidot kā atsevišku spēli.
Last edited by Tenjou on 04 Jan 2012, 16:08, edited 1 time in total.

snauts
Posts: 63
Joined: 30 Mar 2011, 11:15

Re: Spēles tematikas tips

#50 Post by snauts » 04 Jan 2012, 16:07

albertsmuktupavels wrote:Bet vai mums ir kāds projekts par kuru ir visi tādā sajusmā un vēl pie tam pie viņa tiek strādāts? Un vēl jo vairāk cik tādu ir salīdzinot ar to, kas te ir tapis konkursu ietvaros?
Nu nav mums tādu projektu, bet tas tik un tā nemaina lietas būtību, ka "pabeigtums" ir kritērijs, tikai foršām spēlēm, kuras ir vēlme izspēlēt līdz tam nobeigumam, un šādos kontestos "pabeigtumu" kā kritēriju nevajadzētu izmantot. IMO labāk ka kontesta ietvaros rodas viena forša nepabeigta spēle, nekā piecas draņķīgas pabeigtas.

Post Reply

Return to “Ātrais BRSD”