Spēles tematikas tips
-
- Posts: 54
- Joined: 07 Dec 2010, 12:45
Re: Spēles tematikas tips
Gribi teikt, ka pacman klons automātiski nozīmē draņķīgs?
Pie tam, uzskatu, ka nav labi domāt - forša nepabeigta spēle būs labāk nekā pabeigta draņķīga. Ok, arī draķīga speļe nav labi.
Bet tā jau viss būtu labi, ja tas nepabeigtums ir konkursa beigās, bet pēc tam pie projekta tiek piestrādāts un pabeigts. Kāda jēga sākt radīt, ja nedomā pabeigt?
Pie tam, uzskatu, ka nav labi domāt - forša nepabeigta spēle būs labāk nekā pabeigta draņķīga. Ok, arī draķīga speļe nav labi.
Bet tā jau viss būtu labi, ja tas nepabeigtums ir konkursa beigās, bet pēc tam pie projekta tiek piestrādāts un pabeigts. Kāda jēga sākt radīt, ja nedomā pabeigt?
Re: Spēles tematikas tips
Nav draņķīgs, bet bezjēdzīgs. Klonu taisīt, konkursu gadījumā, ir jēga tikai, ja mēs trenejamies programmēt spēles.
Jautājums ir - vai tam ir nepieciešams konkurss? Manuprāt nē. Es gribu redzēt idejas un spēju realizēt.
Šādi konkursi ir domāti tam, lai mēs pārbaudītu savas idejas un eksperimentētu, nevis tērētu savu laiku uz nevajadzīgam lietām.
Ja mēs varam izveidot labu prototipu, vai tas nenozīmē mēs esam spējīgi arī izveidot labu spēli? Parasti nozīmē.
Gunplays, liekas ka labs piemērs(no offence). Tik daudz laiks ieguldīts, bet beigās redzi, ka spēle nu nav interesanta priekš lielakās daļas.
Pirms mēs ieguldam daudz laiku šādi, mēs izveidojam mazu piemēru ar spēles pamatbūtību un secinam veiksmi pēc atsauksmēm.
Ja atsauksmes mūs apmierina, mēs veidojam spēli. Vienkārši, ne?
Jautājums ir - vai tam ir nepieciešams konkurss? Manuprāt nē. Es gribu redzēt idejas un spēju realizēt.
Šādi konkursi ir domāti tam, lai mēs pārbaudītu savas idejas un eksperimentētu, nevis tērētu savu laiku uz nevajadzīgam lietām.
Ja mēs varam izveidot labu prototipu, vai tas nenozīmē mēs esam spējīgi arī izveidot labu spēli? Parasti nozīmē.
Gunplays, liekas ka labs piemērs(no offence). Tik daudz laiks ieguldīts, bet beigās redzi, ka spēle nu nav interesanta priekš lielakās daļas.
Pirms mēs ieguldam daudz laiku šādi, mēs izveidojam mazu piemēru ar spēles pamatbūtību un secinam veiksmi pēc atsauksmēm.
Ja atsauksmes mūs apmierina, mēs veidojam spēli. Vienkārši, ne?
Re: Spēles tematikas tips
Nu pie tādas tēmas jau var taisīt ko grib, piemēram, stāsts tāds - Kāds ārsts savā pārtraukumā piesēžas pie datora un sāk spēlēt Pac-Man, un tad aiziet Pac-Man klons
Re: Spēles tematikas tips
Nu bet tur jau tas labums Visi paēduši, ne tikai tie kam gaļu gribās
Esmu atgriezies atpakaļ, vēl trakāks kā iepriekš! G.A.K.U.E.N. līdz galam!
Re: Spēles tematikas tips
Manuprāt, tā kā pašlaik viena no populārām spēlēm ir minecraft, tad arī neslikta tēma būtu kubiskā pasaule - viss par un ap kvadrātiskām un kubiskām 2D/3D sandbox pasaulēm. Respektīvi spēlei jābūt tādai, lai tās pasauli var mainīt un tā sastāvēdu no kvadrātiem vai kubiem.
Re: Spēles tematikas tips
čota šito es nesaprotu..
reali ar neko , vienam bus kkadi krutie šeideri otram nekas..
+ tādā veidā, gadījumā netiek pārkāptas kkadas patentas tiesības?
kopējot spēli..
Reāli jēga no tā? taps ~20 vienādi minecraft kloni .. ar ko tie atšķirsies?Manuprāt, tā kā pašlaik viena no populārām spēlēm ir minecraft, tad arī neslikta tēma būtu kubiskā pasaule - viss par un ap kvadrātiskām un kubiskām 2D/3D sandbox pasaulēm. Respektīvi spēlei jābūt tādai, lai tās pasauli var mainīt un tā sastāvēdu no kvadrātiem vai kubiem.
reali ar neko , vienam bus kkadi krutie šeideri otram nekas..
+ tādā veidā, gadījumā netiek pārkāptas kkadas patentas tiesības?
kopējot spēli..
//OpenGL
Re: Spēles tematikas tips
Principā jēga ir tikai, ja tēma ir voxeļi.
Un nevar pārkāpt, jo ES neatbalsta software patentus un Mojang neizdomāja voxeļus.
Un nevar pārkāpt, jo ES neatbalsta software patentus un Mojang neizdomāja voxeļus.
Re: Spēles tematikas tips
LOL, es neteicu, ka tēma ir Minecrafts, es teicu, ka tēma ir kubiskas sandbox pasaules.CodeWolf wrote:čota šito es nesaprotu..
Reāli jēga no tā? taps ~20 vienādi minecraft kloni .. ar ko tie atšķirsies?
reali ar neko , vienam bus kkadi krutie šeideri otram nekas..
+ tādā veidā, gadījumā netiek pārkāptas kkadas patentas tiesības?
kopējot spēli..
Tā var būt 2D spēle kur no augšas tiek stumdīti kubiciņi, tā var būt 3D angry birds tipa spēle, kur ar kaut ko jāšauj un jāmēģina sabrucināt no kubiņiem taisīta celtne, uz kuras stāv padumji alņi, tā var būt 2D spēle par skudru pūzni, kur tu no sāniem redzi skudru ejas, kuras tiek veidotas kā zemē izraksti kvadrāti.
Re: Spēles tematikas tips
Atkarībā no tā kā uz to paskatās, tēmai "pacman klons" ir viens liels pluss vai mīnus: pameklējot ar google "pacman source", atradīsies diezgan daudz izejmateriāla.