Spēles tematikas tips

Spēles jāveido kā

Klons noteiktai spēlei (Pac man, Mario, Tetris, Ferma...)
11
48%
Tematisks projekts (ziemassvētki, sarkani ziloņi, nāve...)
6
26%
Žanrs (RPG, FPS, RTS, Arcade ...)
2
9%
Pilnīgi brīvs
4
17%
Cits variants (komentāros)
0
No votes
 
Total votes: 23

Message
Author
albertsmuktupavels
Posts: 54
Joined: 07 Dec 2010, 12:45

Re: Spēles tematikas tips

#51 Post by albertsmuktupavels » 04 Jan 2012, 16:19

Gribi teikt, ka pacman klons automātiski nozīmē draņķīgs?

Pie tam, uzskatu, ka nav labi domāt - forša nepabeigta spēle būs labāk nekā pabeigta draņķīga. Ok, arī draķīga speļe nav labi.

Bet tā jau viss būtu labi, ja tas nepabeigtums ir konkursa beigās, bet pēc tam pie projekta tiek piestrādāts un pabeigts. Kāda jēga sākt radīt, ja nedomā pabeigt?

Tenjou
Posts: 34
Joined: 23 Dec 2010, 10:33

Re: Spēles tematikas tips

#52 Post by Tenjou » 04 Jan 2012, 16:40

Nav draņķīgs, bet bezjēdzīgs. Klonu taisīt, konkursu gadījumā, ir jēga tikai, ja mēs trenejamies programmēt spēles.
Jautājums ir - vai tam ir nepieciešams konkurss? Manuprāt nē. Es gribu redzēt idejas un spēju realizēt.

Šādi konkursi ir domāti tam, lai mēs pārbaudītu savas idejas un eksperimentētu, nevis tērētu savu laiku uz nevajadzīgam lietām.
Ja mēs varam izveidot labu prototipu, vai tas nenozīmē mēs esam spējīgi arī izveidot labu spēli? Parasti nozīmē. :)

Gunplays, liekas ka labs piemērs(no offence). Tik daudz laiks ieguldīts, bet beigās redzi, ka spēle nu nav interesanta priekš lielakās daļas.
Pirms mēs ieguldam daudz laiku šādi, mēs izveidojam mazu piemēru ar spēles pamatbūtību un secinam veiksmi pēc atsauksmēm.
Ja atsauksmes mūs apmierina, mēs veidojam spēli. Vienkārši, ne?

elvman
Posts: 434
Joined: 06 Dec 2010, 18:43
Location: Rīga
Contact:

Re: Spēles tematikas tips

#53 Post by elvman » 04 Jan 2012, 16:52

Jā, ideja ir laba. Piedāvāju tēmu: Slimnīca.
Beidz runāt, sāc darīt!

User avatar
D-Art
Posts: 70
Joined: 08 Dec 2010, 18:16

Re: Spēles tematikas tips

#54 Post by D-Art » 04 Jan 2012, 17:26

Nu pie tādas tēmas jau var taisīt ko grib, piemēram, stāsts tāds - Kāds ārsts savā pārtraukumā piesēžas pie datora un sāk spēlēt Pac-Man, un tad aiziet Pac-Man klons :lol: :D

User avatar
janiksxxl
Posts: 34
Joined: 06 Dec 2010, 22:48
Location: Latvia,Rēzekne
Contact:

Re: Spēles tematikas tips

#55 Post by janiksxxl » 04 Jan 2012, 17:58

Nu bet tur jau tas labums :D Visi paēduši, ne tikai tie kam gaļu gribās :D
Esmu atgriezies atpakaļ, vēl trakāks kā iepriekš! G.A.K.U.E.N. līdz galam!

koderis
Posts: 6
Joined: 19 Dec 2011, 12:39

Re: Spēles tematikas tips

#56 Post by koderis » 05 Jan 2012, 13:18

Manuprāt, tā kā pašlaik viena no populārām spēlēm ir minecraft, tad arī neslikta tēma būtu kubiskā pasaule - viss par un ap kvadrātiskām un kubiskām 2D/3D sandbox pasaulēm. Respektīvi spēlei jābūt tādai, lai tās pasauli var mainīt un tā sastāvēdu no kvadrātiem vai kubiem.

CodeWolf
Posts: 119
Joined: 10 Dec 2010, 19:10
Location: LV-Riga-Marupe

Re: Spēles tematikas tips

#57 Post by CodeWolf » 05 Jan 2012, 15:04

čota šito es nesaprotu..
Manuprāt, tā kā pašlaik viena no populārām spēlēm ir minecraft, tad arī neslikta tēma būtu kubiskā pasaule - viss par un ap kvadrātiskām un kubiskām 2D/3D sandbox pasaulēm. Respektīvi spēlei jābūt tādai, lai tās pasauli var mainīt un tā sastāvēdu no kvadrātiem vai kubiem.
Reāli jēga no tā? taps ~20 vienādi minecraft kloni .. ar ko tie atšķirsies?
reali ar neko , vienam bus kkadi krutie šeideri otram nekas..
+ tādā veidā, gadījumā netiek pārkāptas kkadas patentas tiesības?
kopējot spēli..
//OpenGL

Tenjou
Posts: 34
Joined: 23 Dec 2010, 10:33

Re: Spēles tematikas tips

#58 Post by Tenjou » 05 Jan 2012, 15:25

Principā jēga ir tikai, ja tēma ir voxeļi.
Un nevar pārkāpt, jo ES neatbalsta software patentus un Mojang neizdomāja voxeļus.

koderis
Posts: 6
Joined: 19 Dec 2011, 12:39

Re: Spēles tematikas tips

#59 Post by koderis » 06 Jan 2012, 13:07

CodeWolf wrote:čota šito es nesaprotu..
Reāli jēga no tā? taps ~20 vienādi minecraft kloni .. ar ko tie atšķirsies?
reali ar neko , vienam bus kkadi krutie šeideri otram nekas..
+ tādā veidā, gadījumā netiek pārkāptas kkadas patentas tiesības?
kopējot spēli..
LOL, es neteicu, ka tēma ir Minecrafts, es teicu, ka tēma ir kubiskas sandbox pasaules.
Tā var būt 2D spēle kur no augšas tiek stumdīti kubiciņi, tā var būt 3D angry birds tipa spēle, kur ar kaut ko jāšauj un jāmēģina sabrucināt no kubiņiem taisīta celtne, uz kuras stāv padumji alņi, tā var būt 2D spēle par skudru pūzni, kur tu no sāniem redzi skudru ejas, kuras tiek veidotas kā zemē izraksti kvadrāti.

User avatar
austere
Posts: 58
Joined: 12 Jun 2011, 21:45

Re: Spēles tematikas tips

#60 Post by austere » 06 Jan 2012, 15:51

Atkarībā no tā kā uz to paskatās, tēmai "pacman klons" ir viens liels pluss vai mīnus: pameklējot ar google "pacman source", atradīsies diezgan daudz izejmateriāla.

Post Reply

Return to “Ātrais BRSD”