Esmu pret retro - to pat par stilu īsti nevar nosaukt - samazināt visas bildes līdz 16x16 un priecāties par savu dižo "dizainu"...
Ierobežot gameplay uz primitīviem kloniem arī nav diez ko prātīgi...
Nākošais konkurss
Re: Nākošais konkurss
Retro ir pārāk plašs jēdziens. Ir cilvēki, kas piecus gadus vecas spēles sauc par "retro". Tas pats ar SNES -- varbūt to var saukt par retro, bet viņas visas pēc kvalitātes, grafikas un geimpleja spētu simtkārtīgi pārspļaut jebko, kas te var tikt uzproducēts mēneša laikā.
Iesaku tad ņemt jēdzīgāku retro tēmu, piemēram, Atari 2600.
Vai arī sunder pieminēja space tēmu: arī ļoti plašs jēdziens. Kā būtu ar Space Invaders un/vai Asteroids ?
Par gameplay ierobežošanu -- es domāju, tieši tas ir tēmas izvēles uzdevums. Kā vēsta sens teiciens: "form is liberating".
Iesaku tad ņemt jēdzīgāku retro tēmu, piemēram, Atari 2600.
Vai arī sunder pieminēja space tēmu: arī ļoti plašs jēdziens. Kā būtu ar Space Invaders un/vai Asteroids ?
Par gameplay ierobežošanu -- es domāju, tieši tas ir tēmas izvēles uzdevums. Kā vēsta sens teiciens: "form is liberating".
Re: Nākošais konkurss
Piedāvāju šādus variantus:
1. Jebkuras spēles, kas izdota pirms 1994. gada, klons
2. Space (visums) tēma t.i. jebkas, kas ir ārpus planētas Zeme
Ko sakat par šādiem variantiem?
P.S. Par ceļojuma tēmu runājot - šī tēma ir pārāk sarežģīta, lai to kvalitatīvi varētu izveidot arī iesācēji, jo labs adventure nozīmē daudz levelu (daudz darba). Ja gribi taisīt adventure, vari taisīt adventure par space tēmu.
1. Jebkuras spēles, kas izdota pirms 1994. gada, klons
2. Space (visums) tēma t.i. jebkas, kas ir ārpus planētas Zeme
Ko sakat par šādiem variantiem?
P.S. Par ceļojuma tēmu runājot - šī tēma ir pārāk sarežģīta, lai to kvalitatīvi varētu izveidot arī iesācēji, jo labs adventure nozīmē daudz levelu (daudz darba). Ja gribi taisīt adventure, vari taisīt adventure par space tēmu.
Beidz runāt, sāc darīt!
Re: Nākošais konkurss
Nevajag obligāti daudz levelus. Pietiek ar vienu, ja ir labi izveidots (daudz interaktivitātes ar pasauli - visādi slēdži, teleporti, lifti, durvis u.tml.).P.S. Par ceļojuma tēmu runājot - šī tēma ir pārāk sarežģīta, lai to kvalitatīvi varētu izveidot arī iesācēji, jo labs adventure nozīmē daudz levelu (daudz darba). Ja gribi taisīt adventure, vari taisīt adventure par space tēmu.
Pie tam - paskaties uz iepriekšējā konkursa statistiku - neviens neņēma rīkus, ar kuriem netika galā, visos bija iespējas vienkārši pielikt objektus un tos atdzīvināt (Unity, 3D Gamestudio, Game Maker). Tāpēc neredzu īsti iemeslu traucēt viņiem tikt līdz jaunam līmenim spēļu veidošanā.
-
- Posts: 54
- Joined: 07 Dec 2010, 12:45
Re: Nākošais konkurss
Man patīk elvman piedāvātie varianti. Esmu par tiem.
Šoreiz gan neko nesolu, bet iespējams atkal apbalvošu uzvarētāju un/vai savu favorītu.
Šoreiz gan neko nesolu, bet iespējams atkal apbalvošu uzvarētāju un/vai savu favorītu.
- kristapuciitis
- Posts: 163
- Joined: 03 Jun 2011, 14:22
Re: Nākošais konkurss
Pirms pirmā konkursa sākuma Tu rakstīji, ka uzvarētājs varēs izvēlēties tēmu, it īpaši, kad snake5 iebilda pret klonu taisīšanu. Lai paliek viņa piedāvātie varianti.albertsmuktupavels wrote:Man patīk elvman piedāvātie varianti. Esmu par tiem.
Gooby pls