Nākošais konkurss

Message
Author
snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: Nākošais konkurss

#11 Post by snake5 » 28 Feb 2012, 20:15

Esmu pret retro - to pat par stilu īsti nevar nosaukt - samazināt visas bildes līdz 16x16 un priecāties par savu dižo "dizainu"...
Ierobežot gameplay uz primitīviem kloniem arī nav diez ko prātīgi...

atis
Posts: 57
Joined: 30 Nov 2011, 01:08

Re: Nākošais konkurss

#12 Post by atis » 29 Feb 2012, 02:15

Retro ir pārāk plašs jēdziens. Ir cilvēki, kas piecus gadus vecas spēles sauc par "retro". Tas pats ar SNES -- varbūt to var saukt par retro, bet viņas visas pēc kvalitātes, grafikas un geimpleja spētu simtkārtīgi pārspļaut jebko, kas te var tikt uzproducēts mēneša laikā.

Iesaku tad ņemt jēdzīgāku retro tēmu, piemēram, Atari 2600.

Vai arī sunder pieminēja space tēmu: arī ļoti plašs jēdziens. Kā būtu ar Space Invaders un/vai Asteroids ?

Par gameplay ierobežošanu -- es domāju, tieši tas ir tēmas izvēles uzdevums. Kā vēsta sens teiciens: "form is liberating".

elvman
Posts: 434
Joined: 06 Dec 2010, 18:43
Location: Rīga
Contact:

Re: Nākošais konkurss

#13 Post by elvman » 29 Feb 2012, 13:13

Piedāvāju šādus variantus:
1. Jebkuras spēles, kas izdota pirms 1994. gada, klons
2. Space (visums) tēma t.i. jebkas, kas ir ārpus planētas Zeme

Ko sakat par šādiem variantiem?

P.S. Par ceļojuma tēmu runājot - šī tēma ir pārāk sarežģīta, lai to kvalitatīvi varētu izveidot arī iesācēji, jo labs adventure nozīmē daudz levelu (daudz darba). Ja gribi taisīt adventure, vari taisīt adventure par space tēmu.
Beidz runāt, sāc darīt!

snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: Nākošais konkurss

#14 Post by snake5 » 29 Feb 2012, 13:42

P.S. Par ceļojuma tēmu runājot - šī tēma ir pārāk sarežģīta, lai to kvalitatīvi varētu izveidot arī iesācēji, jo labs adventure nozīmē daudz levelu (daudz darba). Ja gribi taisīt adventure, vari taisīt adventure par space tēmu.
Nevajag obligāti daudz levelus. Pietiek ar vienu, ja ir labi izveidots (daudz interaktivitātes ar pasauli - visādi slēdži, teleporti, lifti, durvis u.tml.).
Pie tam - paskaties uz iepriekšējā konkursa statistiku - neviens neņēma rīkus, ar kuriem netika galā, visos bija iespējas vienkārši pielikt objektus un tos atdzīvināt (Unity, 3D Gamestudio, Game Maker). Tāpēc neredzu īsti iemeslu traucēt viņiem tikt līdz jaunam līmenim spēļu veidošanā.

albertsmuktupavels
Posts: 54
Joined: 07 Dec 2010, 12:45

Re: Nākošais konkurss

#15 Post by albertsmuktupavels » 29 Feb 2012, 18:37

Man patīk elvman piedāvātie varianti. Esmu par tiem.

Šoreiz gan neko nesolu, bet iespējams atkal apbalvošu uzvarētāju un/vai savu favorītu.

User avatar
kristapuciitis
Posts: 163
Joined: 03 Jun 2011, 14:22

Re: Nākošais konkurss

#16 Post by kristapuciitis » 01 Mar 2012, 21:11

albertsmuktupavels wrote:Man patīk elvman piedāvātie varianti. Esmu par tiem.
Pirms pirmā konkursa sākuma Tu rakstīji, ka uzvarētājs varēs izvēlēties tēmu, it īpaši, kad snake5 iebilda pret klonu taisīšanu. Lai paliek viņa piedāvātie varianti.
Gooby pls

Post Reply

Return to “Ātrais BRSD”