Sveiki! Vēlējos jautāt vai kādam ir priekšzināšanas vai pieredze darbībā ar AppStore vai vienkārši ar XCode un iOS platformu.
Es plānoju izmēģināt veiksmi radot nelielu maksas spēlīti priekš iPhone.
Zinu, ka pelnīt ar to nav tik viegli kā izklausās, taču baigi lielās cerības uz to nemaz nelieku, jo atšķirībā no tiem kas parasti veido šīs spēles, tad mani apmierinātu arī ja rezultāts nesastādītu pilna dienasdarba algu, bet kautvai prakses līmeņa atalgojumu.
Tākā, lai kļūtu par Apple Developer'i nepieciešams samaksāt 99$ par gadu, un mūsu valstī nav oficiāla iTunes vai kāda citu viņu mārketa, tad man tika izdots paziņojums, ka man būtu jāapmaksā šī summa un tad jāsūta fakss viņiem un tamlīdzīgi.
Pilna skaidrība ar šo apmaksu un reģistrāciju man neradās, tapēc ja kāds varētu dalīties ar savām zināšanām un pieredzi par šo lietu, tad būtu jauki.
Kā arī, būtu lieliski dzirdēt ko konkrētāku, piemēram cik ilgā laikā tika apstiprināta jūsu aplikācija/spēle, vai veicāt kādu papildus mārketingu tai, vai arī iztikāt ar pāris komentāriem šur un tur?
AppStore
Re: AppStore
Jā, tieši tā - jāsūta fakss. Aizpildi un aizsūti faksu. Faksā jāieraksta kredītkartes numurs. No tā arī viņi noskaitīs naudu nost.
Atbildi parasti atsūta ātri - 1-3 dienu laikā.
Cik lasīts internetā, tad spēļu apstiprināšanas laiks ir visai mainīga lieta. Citiem tas notiek trīs dienu laikā, citiem trīs nedēļu laikā.
Par pārējo nezināšu.
Atbildi parasti atsūta ātri - 1-3 dienu laikā.
Cik lasīts internetā, tad spēļu apstiprināšanas laiks ir visai mainīga lieta. Citiem tas notiek trīs dienu laikā, citiem trīs nedēļu laikā.
Par pārējo nezināšu.
Re: AppStore
mēs reģistrējāmies kā enterprise un tas vilkās kādu mēnesi-pusotru, jo tika sūtīti faksi ar pieteikumiem/reģistrācijas apliecībām, tad viņi pazuda, tad bija kaut kādas brīvdienas, etc. Naudu viņi paņem tikai pašās beigās.
Par approval un tml vēl neko nezinu, bet gan jau uz gada beigām varēšu padalīties pieredzē.
Ar ios un xcode viss ir vienkārši- dabūnam kaut kur mac'u (citu variantu nav), downloadojam xcode, izlasām kādu grāmatu par objective-c (ja ir c/c++ background, tad var "pa diagonāli"), ja spēle vienkārša, tad ņemam kādu gatavu frameworku (tipa cocos2d vai tml) un developējam. Ja ir plāns par native GUI vai web bāzētu aplikāciju, tad ir mazliet savādāk.
Ā- simulatorā testēt sux pilnīgs, SILTI iesaku dabūt kaut kur vismaz 3G iphone.
Par approval un tml vēl neko nezinu, bet gan jau uz gada beigām varēšu padalīties pieredzē.
Ar ios un xcode viss ir vienkārši- dabūnam kaut kur mac'u (citu variantu nav), downloadojam xcode, izlasām kādu grāmatu par objective-c (ja ir c/c++ background, tad var "pa diagonāli"), ja spēle vienkārša, tad ņemam kādu gatavu frameworku (tipa cocos2d vai tml) un developējam. Ja ir plāns par native GUI vai web bāzētu aplikāciju, tad ir mazliet savādāk.
Ā- simulatorā testēt sux pilnīgs, SILTI iesaku dabūt kaut kur vismaz 3G iphone.
Re: AppStore
es reģistrējos kā privātpersona, photoshopā aizpildīju formu & sūtīju bildi caur http://www.pamfax.biz
kā jau bubu minēja - developera accountu apstiprināja 3 darbadienu laikā, spēlīti appstoram apstiprināja ~ nedēļas laikā(tiesa gan tas bija 2009. gadā un iespējams kaut kas ir mainījies)
Arī taisīju ar cocos2d un +1 par to ka jātestē uz ierīces
Vēl noteikti ieteiktu izstrādāt priekš vecākās iOS versijas, kas apmierina iespējas(piem 3.0). Ir ļoti daudz lietotāji ar veciem iPod Touch & iPhone / 3G, kas vai nu nemaz nevar vai nevēlas updatoties.
kā jau bubu minēja - developera accountu apstiprināja 3 darbadienu laikā, spēlīti appstoram apstiprināja ~ nedēļas laikā(tiesa gan tas bija 2009. gadā un iespējams kaut kas ir mainījies)
Arī taisīju ar cocos2d un +1 par to ka jātestē uz ierīces
Vēl noteikti ieteiktu izstrādāt priekš vecākās iOS versijas, kas apmierina iespējas(piem 3.0). Ir ļoti daudz lietotāji ar veciem iPod Touch & iPhone / 3G, kas vai nu nemaz nevar vai nevēlas updatoties.
Re: AppStore
Paldies par info. Ar XCode Objective-C esmu jau virspusēji iepazinies no dažādiem pamācību video, kaut vēl nav bijusi iespēja pašam piesēsties un jau kodēt. Zinot C un C++ apgūt šo nav sarežģīti. Mac's būs jau drīzumā, un spēlītes grafika jau ir iesākta, tapēc lietas virzās uz priekšu. Par to, ka simulatorā slikti iet, to nebiju īsti dzirdējis (izņemot to, ka HD versijām nedaudz lagojot kompī, bet iPhonā4 ne). Pie iPhone 3G plānoju tikt un patestēt jau gala panākumus finiša taisnē.
Kā arī vilinoša izklausās ideja pēctam to pašu spēlīti palaist arī HD versijā, jo cik pašlaik esmu informēts, tad atšķirība ir tikai 2reiz lielāka izšķirtspēja (kas nesagādātu nekādas problēmas pateicoties vektorgrafikai ) un būtu jādubulto pāris mainīgie, tas arī viss.
Pārējie iPhone4 uzlabojumi jau principā neietekmē spēles izstrādi, vaine?
Kā arī vilinoša izklausās ideja pēctam to pašu spēlīti palaist arī HD versijā, jo cik pašlaik esmu informēts, tad atšķirība ir tikai 2reiz lielāka izšķirtspēja (kas nesagādātu nekādas problēmas pateicoties vektorgrafikai ) un būtu jādubulto pāris mainīgie, tas arī viss.
Pārējie iPhone4 uzlabojumi jau principā neietekmē spēles izstrādi, vaine?
Re: AppStore
tas kā spēle strādā simulatorā ir atkarīgs no mac ātruma, un performanci un ātrums var stipri atšķirties starp simulatoru & ierīcēm. Pietam ņem vērā ka vecākas paaudzes iPhone, iPod touch ir DIKTI DIKTI lēnāki par iPhone4. Simulators nav slikts priekš izstrādes, tas ir palīgrīks ātrākam deplojmentam un testiem nevis platforma uz kuras taisīt.
PS - vēl ir lietas, kad kaut ko nepareizi uzkodē - tas strādā uz simulatora, bet nestrādā uz ierīces(kā piemērs NSArray inicializējot ar objektiem un pēdējo elementu nenorādot kā nil)
PS - vēl ir lietas, kad kaut ko nepareizi uzkodē - tas strādā uz simulatora, bet nestrādā uz ierīces(kā piemērs NSArray inicializējot ar objektiem un pēdējo elementu nenorādot kā nil)