Page 1 of 1

Kādas tehnoloģijas lietojat?

Posted: 15 Aug 2013, 15:16
by kovacs
interesēja parunāt ar citiem mobile developeriem, ko tad īsti katrs lieto.

Man sanāk tā-

Hungry Rabbit - Objective-C, Cocos2D-iphone, Box2D, XCode. Analītikai un banneriem- Admob/Flurry/iAd/Revmob
<yet unnamed board game> - C/C++ (minimāli), Cocos2d-X, Lua (pārsvarā), Analītikai un banneriem- Admob/Flurry/iAd/Revmob

nākotnē ir doma par MOAI ( http://getmoai.com/ ) un visu engine/gameplay taisīt Lua, ja nu kaut ko vajag lai ir performance, tad to pārrakstīt C/C++. Galvenie iemesli- gribās cross-platform un lai var developēt/testēt uz desktop, nav tā ķēpa ar simulatoriem vai gaidīšanu, kamēr piestartējas uz devices. Gribu opensource un free usage, tāpēc uz citām lietām (Unity, ...) nopietni neskatos.

Ir moš šeit kādam praktiska pieredze ar MOAI? Vnk ir lietas, kas man Cocos2d-x īsti līdz galam nepatīk (piemēram, ka fizika nav iebūvēta, tas kā strādā taimeri, touch'i un tml detaļas)

So? :)

Re: Kādas tehnoloģijas lietojat?

Posted: 15 Aug 2013, 16:14
by elvman
Runion (iOS) - C++, Cocos2d-x (+CocosDenshion), Box2D, Flurry

PS. Ko tu izmanto, priekš Flurry iekš C++?

Re: Kādas tehnoloģijas lietojat?

Posted: 17 Aug 2013, 18:00
by elvman
Izveidoju C++ wrapperi priekš Flurry Analytics
https://github.com/elvman/FlurryX

Re: Kādas tehnoloģijas lietojat?

Posted: 17 Aug 2013, 19:09
by bubu
Ko nozīmē šis vairākos failos?

Code: Select all

Created by Dmitry Matyukhin on ...
Forši būtu aizvietot "class FlurryX" ar "namespace FlurryX", jo pilnīgi visas metodes ir statiskas - no objektu veidošanas nekādas jēgas.

Re: Kādas tehnoloģijas lietojat?

Posted: 18 Aug 2013, 21:11
by elvman
bubu wrote:Ko nozīmē šis vairākos failos?

Code: Select all

Created by Dmitry Matyukhin on ...
Updeitoju headeri. Sākums ņemts no Dmitrija koda. Praktiski viss ir pārrakstīts, izņemot headeri :)
bubu wrote:Forši būtu aizvietot "class FlurryX" ar "namespace FlurryX", jo pilnīgi visas metodes ir statiskas - no objektu veidošanas nekādas jēgas.
Izmantoju klases, lai tas atainotu oriģinālo Flurry kodu, kurš gan Java, gan Objective-C versijās izmanto klases ar statiskajām metodēm. Vienīgā atšķirība tā, ka šajās valodās neimspeisus nevar izmantot, tāpēc varbūt tiešām būtu jēga C++ versiju pārrakstīt uz namespaceiem. Paldies par ieteikumu!

Re: Kādas tehnoloģijas lietojat?

Posted: 20 Aug 2013, 17:36
by kovacs
elvman wrote:Runion (iOS) - C++, Cocos2d-x (+CocosDenshion), Box2D, Flurry

PS. Ko tu izmanto, priekš Flurry iekš C++?
man uz visu analītiku ir C wraperis, ko attiecīgi var saukt gan no C++, gan Lua, bez lieka čakara. Attiecīgi wraper iekšpusē ir gan Flurry, gan Google analītikas paralēli. Pluss esmu iOS only.. pagaidām, jo manuprāt ir vērts portēt idejas, kuras ir vērts portēt, nevis jau no paša sākuma mocīties papildus ar cross platform.

Jo ja godīgi, man C++ nepatīk, jo dažādas jaudīgas lietas, kas ļauj vienkārši rakstīt programmas, viņā ir ļoti sarežģītas dēļ valodas sintakses, attiecīgi es vairāk skatos uz variantu Lua (game logic) + C/C++ (performance critical lietas).

Tev Flurry ir analītikai vai arī banneriem?