Kādas tehnoloģijas lietojat?
Posted: 15 Aug 2013, 15:16
interesēja parunāt ar citiem mobile developeriem, ko tad īsti katrs lieto.
Man sanāk tā-
Hungry Rabbit - Objective-C, Cocos2D-iphone, Box2D, XCode. Analītikai un banneriem- Admob/Flurry/iAd/Revmob
<yet unnamed board game> - C/C++ (minimāli), Cocos2d-X, Lua (pārsvarā), Analītikai un banneriem- Admob/Flurry/iAd/Revmob
nākotnē ir doma par MOAI ( http://getmoai.com/ ) un visu engine/gameplay taisīt Lua, ja nu kaut ko vajag lai ir performance, tad to pārrakstīt C/C++. Galvenie iemesli- gribās cross-platform un lai var developēt/testēt uz desktop, nav tā ķēpa ar simulatoriem vai gaidīšanu, kamēr piestartējas uz devices. Gribu opensource un free usage, tāpēc uz citām lietām (Unity, ...) nopietni neskatos.
Ir moš šeit kādam praktiska pieredze ar MOAI? Vnk ir lietas, kas man Cocos2d-x īsti līdz galam nepatīk (piemēram, ka fizika nav iebūvēta, tas kā strādā taimeri, touch'i un tml detaļas)
So?
Man sanāk tā-
Hungry Rabbit - Objective-C, Cocos2D-iphone, Box2D, XCode. Analītikai un banneriem- Admob/Flurry/iAd/Revmob
<yet unnamed board game> - C/C++ (minimāli), Cocos2d-X, Lua (pārsvarā), Analītikai un banneriem- Admob/Flurry/iAd/Revmob
nākotnē ir doma par MOAI ( http://getmoai.com/ ) un visu engine/gameplay taisīt Lua, ja nu kaut ko vajag lai ir performance, tad to pārrakstīt C/C++. Galvenie iemesli- gribās cross-platform un lai var developēt/testēt uz desktop, nav tā ķēpa ar simulatoriem vai gaidīšanu, kamēr piestartējas uz devices. Gribu opensource un free usage, tāpēc uz citām lietām (Unity, ...) nopietni neskatos.
Ir moš šeit kādam praktiska pieredze ar MOAI? Vnk ir lietas, kas man Cocos2d-x īsti līdz galam nepatīk (piemēram, ka fizika nav iebūvēta, tas kā strādā taimeri, touch'i un tml detaļas)
So?