interesēja parunāt ar citiem mobile developeriem, ko tad īsti katrs lieto.
Man sanāk tā-
Hungry Rabbit - Objective-C, Cocos2D-iphone, Box2D, XCode. Analītikai un banneriem- Admob/Flurry/iAd/Revmob
<yet unnamed board game> - C/C++ (minimāli), Cocos2d-X, Lua (pārsvarā), Analītikai un banneriem- Admob/Flurry/iAd/Revmob
nākotnē ir doma par MOAI ( http://getmoai.com/ ) un visu engine/gameplay taisīt Lua, ja nu kaut ko vajag lai ir performance, tad to pārrakstīt C/C++. Galvenie iemesli- gribās cross-platform un lai var developēt/testēt uz desktop, nav tā ķēpa ar simulatoriem vai gaidīšanu, kamēr piestartējas uz devices. Gribu opensource un free usage, tāpēc uz citām lietām (Unity, ...) nopietni neskatos.
Ir moš šeit kādam praktiska pieredze ar MOAI? Vnk ir lietas, kas man Cocos2d-x īsti līdz galam nepatīk (piemēram, ka fizika nav iebūvēta, tas kā strādā taimeri, touch'i un tml detaļas)
So?
Kādas tehnoloģijas lietojat?
Re: Kādas tehnoloģijas lietojat?
Runion (iOS) - C++, Cocos2d-x (+CocosDenshion), Box2D, Flurry
PS. Ko tu izmanto, priekš Flurry iekš C++?
PS. Ko tu izmanto, priekš Flurry iekš C++?
Beidz runāt, sāc darīt!
Re: Kādas tehnoloģijas lietojat?
Izveidoju C++ wrapperi priekš Flurry Analytics
https://github.com/elvman/FlurryX
https://github.com/elvman/FlurryX
Beidz runāt, sāc darīt!
Re: Kādas tehnoloģijas lietojat?
Ko nozīmē šis vairākos failos?
Forši būtu aizvietot "class FlurryX" ar "namespace FlurryX", jo pilnīgi visas metodes ir statiskas - no objektu veidošanas nekādas jēgas.
Code: Select all
Created by Dmitry Matyukhin on ...
Re: Kādas tehnoloģijas lietojat?
Updeitoju headeri. Sākums ņemts no Dmitrija koda. Praktiski viss ir pārrakstīts, izņemot headeribubu wrote:Ko nozīmē šis vairākos failos?Code: Select all
Created by Dmitry Matyukhin on ...
Izmantoju klases, lai tas atainotu oriģinālo Flurry kodu, kurš gan Java, gan Objective-C versijās izmanto klases ar statiskajām metodēm. Vienīgā atšķirība tā, ka šajās valodās neimspeisus nevar izmantot, tāpēc varbūt tiešām būtu jēga C++ versiju pārrakstīt uz namespaceiem. Paldies par ieteikumu!bubu wrote:Forši būtu aizvietot "class FlurryX" ar "namespace FlurryX", jo pilnīgi visas metodes ir statiskas - no objektu veidošanas nekādas jēgas.
Beidz runāt, sāc darīt!
Re: Kādas tehnoloģijas lietojat?
man uz visu analītiku ir C wraperis, ko attiecīgi var saukt gan no C++, gan Lua, bez lieka čakara. Attiecīgi wraper iekšpusē ir gan Flurry, gan Google analītikas paralēli. Pluss esmu iOS only.. pagaidām, jo manuprāt ir vērts portēt idejas, kuras ir vērts portēt, nevis jau no paša sākuma mocīties papildus ar cross platform.elvman wrote:Runion (iOS) - C++, Cocos2d-x (+CocosDenshion), Box2D, Flurry
PS. Ko tu izmanto, priekš Flurry iekš C++?
Jo ja godīgi, man C++ nepatīk, jo dažādas jaudīgas lietas, kas ļauj vienkārši rakstīt programmas, viņā ir ļoti sarežģītas dēļ valodas sintakses, attiecīgi es vairāk skatos uz variantu Lua (game logic) + C/C++ (performance critical lietas).
Tev Flurry ir analītikai vai arī banneriem?