Loom Engine
Loom Engine
Ir parādījies jauns engine no Ben Garney un sabiedroto puses -> http://theengine.co/ . Balstīts uz native cpp bāzes , renderēšanai izmanto cocos2d-x , skripts speciāli izstrādāts ko sauc par LoomScript . Scirpts stipri līdzīgs as3 ar maziem gardumiem no c# ( pārāk daudz sintakses cukura gan nesola nākotnē ) . Gan pagaidām scriptam nav nekāda ide , tuvākā nākotnē izskatās ka sublime un flashdevelop varētu integrēt . Par native pusi vairāk loom lapā/forumā. Tomēr noteikti ieteiktu uzmest aci tādām lietām kā live reloading un samērā vieglai publicēšanai . Viņi pat sola ka uz iOS varēs pa taisno no win publicēt ( pagaidām nevar ) , tas ir liels retums un ja godīgi bez air nenāk vairs nekas prātā . Indie licenze 500$ gadā , full source etc., vairāk lapā , bet fakts kāpēc es šo rakstu ir ka uz doto brīdi var to iegūt bez maksas .
Re: Loom Engine
un ar ko tas ir labāk par cocos2d-x + "native" lua binding'i?
Lua support iekš sublime jau arī ir, publicēt uz ios/android arī var pa taisno. Kā valoda, lua ir, hands-down, ļoti eleganta un skaista valoda. Why bother?!?
update- šī engine nav gadījumā domāta cilvēkiem ar Flash background? Nu tipa, lai var nemācīties LUA, bet lai var turpināt rakstīt action script.
Lua support iekš sublime jau arī ir, publicēt uz ios/android arī var pa taisno. Kā valoda, lua ir, hands-down, ļoti eleganta un skaista valoda. Why bother?!?
update- šī engine nav gadījumā domāta cilvēkiem ar Flash background? Nu tipa, lai var nemācīties LUA, bet lai var turpināt rakstīt action script.
Re: Loom Engine
Pieļauju ka viņi nedaudz spiež uz cilvēkiem ar flash background , lai gan varbūt senāka pieredze spiež uz viņiem . Ar ko labāks , visticamāk ja live reloading , viegla publicēšana lielu lomu nespēlē , kā arī lua liekas forša štele vai gribās visu 100% native rakstīt tad jau ne ar ko . Kā jau parasti tas ir variants , ko izmantot ir katra paša ziņā .