Loom Engine

Viss, kas saistīts ar spēļu izstrādi priekš Android, iOS, Windows Mobile, Symbian u.c.
Post Reply
Message
Author
User avatar
rudis
Posts: 26
Joined: 11 Apr 2012, 13:55

Loom Engine

#1 Post by rudis » 26 Feb 2013, 18:49

Ir parādījies jauns engine no Ben Garney un sabiedroto puses -> http://theengine.co/ . Balstīts uz native cpp bāzes , renderēšanai izmanto cocos2d-x , skripts speciāli izstrādāts ko sauc par LoomScript . Scirpts stipri līdzīgs as3 ar maziem gardumiem no c# ( pārāk daudz sintakses cukura gan nesola nākotnē ) . Gan pagaidām scriptam nav nekāda ide , tuvākā nākotnē izskatās ka sublime un flashdevelop varētu integrēt . Par native pusi vairāk loom lapā/forumā. Tomēr noteikti ieteiktu uzmest aci tādām lietām kā live reloading un samērā vieglai publicēšanai . Viņi pat sola ka uz iOS varēs pa taisno no win publicēt ( pagaidām nevar ) , tas ir liels retums un ja godīgi bez air nenāk vairs nekas prātā . Indie licenze 500$ gadā , full source etc., vairāk lapā , bet fakts kāpēc es šo rakstu ir ka uz doto brīdi var to iegūt bez maksas .

kovacs
Posts: 81
Joined: 13 Dec 2010, 15:23

Re: Loom Engine

#2 Post by kovacs » 27 Feb 2013, 13:57

un ar ko tas ir labāk par cocos2d-x + "native" lua binding'i? :?

Lua support iekš sublime jau arī ir, publicēt uz ios/android arī var pa taisno. Kā valoda, lua ir, hands-down, ļoti eleganta un skaista valoda. Why bother?!?

update- šī engine nav gadījumā domāta cilvēkiem ar Flash background? Nu tipa, lai var nemācīties LUA, bet lai var turpināt rakstīt action script.

User avatar
rudis
Posts: 26
Joined: 11 Apr 2012, 13:55

Re: Loom Engine

#3 Post by rudis » 27 Feb 2013, 16:54

Pieļauju ka viņi nedaudz spiež uz cilvēkiem ar flash background , lai gan varbūt senāka pieredze spiež uz viņiem . Ar ko labāks , visticamāk ja live reloading , viegla publicēšana lielu lomu nespēlē , kā arī lua liekas forša štele vai gribās visu 100% native rakstīt tad jau ne ar ko . Kā jau parasti tas ir variants , ko izmantot ir katra paša ziņā .

Post Reply

Return to “Mobilās platformas / Mobile platforms”