Page 1 of 1

Sadaļa mobilajām platformām

Posted: 09 Mar 2011, 18:15
by elvman
Tā kā izskanēja vēlme izveidot atsevišķu sadaļu, tad piedāvāju izveidot jaunu sadaļu zem DirectX un OpenGL ar nosaukumu: "Mobilās platformas" un aprakstu "Viss, kas saistīts ar spēļu izstrādi priekš Android, IOS, Windows Mobile, Symbian u.c."
Tagad jūsu domas!

Re: Sadaļa mobilajām platformām

Posted: 09 Mar 2011, 19:15
by AnetiX
Noteikti vajag. Spēles ir spēles, neatkarīgi no platformas.

Re: Sadaļa mobilajām platformām

Posted: 09 Mar 2011, 20:13
by snake5
AnetiX wrote:Noteikti vajag. Spēles ir spēles, neatkarīgi no platformas.
Pēc sadaļas ielikšanas mainītos tikai vieta, kur raksta par tām spēlēm, nekas cits. Sanāk drīzāk otrādi - ja tām spēlēm uztaisa savu sadaļu, tad tās atstumj no visām pārējām... katrā spēlē ir (var būt) programmēšana, grafiskā puse u.tml.

Nevar tā vietā vienkārši iztikt ar rakstiem @gamedev.lv un visus jautājumus turpināt uzdot atbilstošajās sadaļās? Vai mobilajām platformām ir kaut kādas milzīgas atšķirības izstrādes procesā no citām platformām? Ja nav, tad problēmu neredzu... ja ir - sadaļa netraucēs.

Re: Sadaļa mobilajām platformām

Posted: 09 Mar 2011, 20:41
by elvman
Jautajumus par Android vai iOS specifiskām lietam (piemēram touch apstrāde) varēsi prasīt mobilo platformu sadaļā.

Re: Sadaļa mobilajām platformām

Posted: 09 Mar 2011, 20:45
by elvman
Ok, izveidoju sadaļu

Re: Sadaļa mobilajām platformām

Posted: 09 Mar 2011, 21:00
by raymix
vajag vajag.
@snake: Būtībā tikai performances jautājumi. Androīds izmanto OpenGL ES <versija> (ARMv7 piem izmanto 2.0 utt). Tas arī viss. Grafikas apstrāde, kodēšana, skriptēšana ne ar ko neatšķiras no visa pārējā. Kompilācijai vajadzīgi tik SDK, šur tur NDK, šādi tādi vēl tūļi utt. Nu tip iedomājies, ka tev vajag strādāt ar kautko līdzīgu PSP grafikai, bet mazliet jaudīgāku. Par citām mobilām platformām pašlaik neko nezinu, da arī par šito maz zinu

Re: Sadaļa mobilajām platformām

Posted: 09 Mar 2011, 22:27
by bubu
raymix wrote:vajag vajag.Androīds izmanto OpenGL ES <versija> (ARMv7 piem izmanto 2.0 utt).
What? Procesora arhitektūrai nav nekāda sakara ar implementēto OpenGL ES API versiju. Uz T-Mobile G1 uzliksi Androīdu 2.1 un būs tev OpenGL ES 2.0 uz ARMv6 CPU.