ar ko nodarbojamies?

Viss, kas saistīts ar spēļu izstrādi Latvijā: problēmas, baumas, norises, spēle kā komercprojekts u.tml.
Message
Author
snake5
Posts: 358
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: ar ko nodarbojamies?

#11 Post by snake5 » 05 Mar 2011, 23:17

last commit on 2011-02-15
Njā, es skatījos laiku, kad izlaista pēdējā versija, ne SVN. Ja tagad ir convex/convex un convex/trimesh sadursmju atbalsts, būs jānotestē.

Un notestēju jaunāko Newton'a demo - stipri raustījās fps (starp 90 un 120) @ box stacking demo, izdevās pat noraut FPS uz 10 kaut kā. Kopumā radās tāds iespaids, ka ātruma ziņā Newton ir ļoti nestabils.
ja vien vēl tik to autora attieksmi pret klientiem varētu uzlabot
Kāda viņam ir attieksme? :D

User avatar
Matuda
Posts: 9
Joined: 28 Dec 2010, 00:04
Location: Riga
Contact:

Re: ar ko nodarbojamies?

#12 Post by Matuda » 06 Mar 2011, 01:57

Sveiks.

*Ar ko labu nodarbojaties?
Veidoju dažādas mazas spēlītes, cenšos izdomāt kaut ko interesantu ;)
Work in progress: "Jenga" style game
Image Image

Nesen pabeidzu savu 4day projektu (piedalījās konkursā - 256kb source limit): aRobo info

*Kādi projekti padomā?
Domas virzās uz "Splinter Cell" stila spēles izveidi :roll:

*Kādus dziņus izmantojat, vai paši programmējat?
Lietoju: 3D GameStudio A8

User avatar
raymix
Posts: 46
Joined: 07 Dec 2010, 14:57

Re: ar ko nodarbojamies?

#13 Post by raymix » 06 Mar 2011, 03:23

Matuda wrote: Lietoju: 3D GameStudio A8
Čau. Atceros, sen atpakaļ strādāju ar A6 versiju, to populāri krakoto. Gļukaina padarīšana, bet tik tiko ieviesa C-Lite un A7, pazudu prom pie TGE, tur ar ilgi nenoturējos, aizskrēju pie UDK, tā arī neatradu, kā tikt pie pašas skriptēšanas, esmu apstājies pie Unity. Shiva3D mēģināju, bet AI model un LUA nepatīk + rozā par daudz :)
Take bullshit from no one, always follow your own dreams, even if it means going where no one has gone before.
Embrace failure and mistakes, because they will help you make better decisions in the future.

//Kim Jørgensen - AAA dev//

Zhlops
Posts: 62
Joined: 08 Dec 2010, 19:10

Re: ar ko nodarbojamies?

#14 Post by Zhlops » 07 Mar 2011, 12:10

Pašlaik palēnām (2h dienā) apgūstu XNA no
http://apress.com/book/view/1590599241
Zinu ka grāmatas versija veca, bet pats strādāju ar VS2010 un XNA 4.0, principi, kas aprakstīti grāmatā jau nemainās. Pamazām ņemos arī ar Blender
http://www.blender.org/
Studēju cauri
http://www.blender3d.org/e-shop/product ... cts_id=125
Tā pagaidām neko dižu nēsmu uzbliezis, ar Dzha palīdzību uztaisījām treniņa projektiņu
http://spaceinvadersc.codeplex.com/
Līdz ar to kopumā pagaidām smags learning tik iet...

User avatar
raymix
Posts: 46
Joined: 07 Dec 2010, 14:57

Re: ar ko nodarbojamies?

#15 Post by raymix » 07 Mar 2011, 13:00

man vislaik licies, ka blenders un lightwave, abi strādā ar ortogrāfiskajām kamerām, kas mani bik atbiedē, acis kubā iet, nevar tač pastrādāt :-)
kas maksim vainas?
Take bullshit from no one, always follow your own dreams, even if it means going where no one has gone before.
Embrace failure and mistakes, because they will help you make better decisions in the future.

//Kim Jørgensen - AAA dev//

Zhlops
Posts: 62
Joined: 08 Dec 2010, 19:10

Re: ar ko nodarbojamies?

#16 Post by Zhlops » 07 Mar 2011, 13:25

raymix wrote:man vislaik licies, ka blenders un lightwave, abi strādā ar ortogrāfiskajām kamerām, kas mani bik atbiedē, acis kubā iet, nevar tač pastrādāt :-)
kas maksim vainas?
Ļoti nepatīk, kad cilvēki lieto slengu! Kas ir "maksis" 3DMax? Ja jā, tad vaina tāda ka tas maksā 3.5K ASV dolāru. Domājams ka apmācības un grāmatas arī nav lētas. Ja jau "Indie", tad "Indie", lietoju OpenSource, vai to kas ir bez maksas, kā XNA (nav OpenSource, bet studēšanai ir pieejams bez maksas).

bubu
Guru
Guru
Posts: 398
Joined: 07 Dec 2010, 11:54

Re: ar ko nodarbojamies?

#17 Post by bubu » 07 Mar 2011, 13:37

raymix: Kas par ortogrāfiskajām kamerām?
Es šeit: http://www.blender.org/features-gallery/features/ redzu kaudzi skrīnšotu ar perspektīvo projekciju.

Zhlops: XNA "bezmaks-iskumam" ar studēšanu nav nekāda sakara. XNA spēli tu vari arī pārdot par cik vien pats vēlies. Tas ir bezmaksas produkts.

Zhlops
Posts: 62
Joined: 08 Dec 2010, 19:10

Re: ar ko nodarbojamies?

#18 Post by Zhlops » 07 Mar 2011, 13:44

bubu wrote:Zhlops: XNA "bezmaks-iskumam" ar studēšanu nav nekāda sakara. XNA spēli tu vari arī pārdot par cik vien pats vēlies. Tas ir bezmaksas produkts.
Nē, nē, tas bija domāts tā, ka XNA es varu vienkārši sev mājās uzstādīt un iegādājoties dažas grāmatas viegli apgūt. 3DMax'im man nav 3K$ lai varētu to nopirkt.

snake5
Posts: 358
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: ar ko nodarbojamies?

#19 Post by snake5 » 07 Mar 2011, 16:13

man vislaik licies, ka blenders un lightwave, abi strādā ar ortogrāfiskajām kamerām
Uzspied 5 uz numpad'a Blenderī (2.49b). :D

User avatar
raymix
Posts: 46
Joined: 07 Dec 2010, 14:57

Re: ar ko nodarbojamies?

#20 Post by raymix » 07 Mar 2011, 21:33

snake5 wrote:
man vislaik licies, ka blenders un lightwave, abi strādā ar ortogrāfiskajām kamerām
Uzspied 5 uz numpad'a Blenderī (2.49b). :D
šitā jau labāk :D

ja godīgi, blenderi biju pētijis toč gadsimtu atpakaļ. Tagad skatos, šim i skulptings, i animācija, i pat savs game engine uzbūvēts (node based programmings ņamm, un pitons fū). Izskatās arī daudz profesionālāk par to, ko redzēju toreiz. Mož točna papētīs, metīs maxi pie malas, ja būs labs, patīk all in one tūļi.

vēl tik pie gimp jāpierod bonusam, lai strādātu tikai ar open source... nu kautkā grūti, fotošops tomēr kautkā ērtāks liekas
Take bullshit from no one, always follow your own dreams, even if it means going where no one has gone before.
Embrace failure and mistakes, because they will help you make better decisions in the future.

//Kim Jørgensen - AAA dev//

Post Reply

Return to “Spēļu izstrāde Latvijā / Game development in Latvia”