Kā atrast finansējumu
Posted: 15 Oct 2012, 16:07
Labdien!
Ir tā, ka man ļoti interesē Computational geometry tēma un gribu savu karjeru veidot tajā virzienā. Man ir 5 gadu pieredze kā web programmētājam, taču skaidri zinu, ka web izstrāde nav priekš manis. Pusaudža gados aizrāvos ar grafikas programmēšanu un tas mani tiešām saista.
Pa šiem gadiem ļoti daudz esmu domājis, kāds būtu efektīvākais algoritms priekš space partitioning vai scenegraph, tie tādi vispārēji apzīmējumi. Vārdu sakot, tas efektīvi var izpildīt ģeometriskos vaicājumus. Pilnīgi dinamiska datu strukūra (piem. statiskie octree/quadtree neder manām prasībām - turklāt tie defaultā neņem vērā objektu laukumu) - kas ļauj veikt objektu resize, pārvietojumus, rotāciju un attiecīgi datu struktūra apdeitojas. Piemēram, tas efektīvi atrisina šādu uzdevumu: man ir objekts A , tas veido pārvietojumu virzienā +x,+y un es tagad gribu iegūt pirmo objektu, ar kuru tas sadursies, ņemot vērā, ka telpā ir miljons citu objektu. Vārdu sakot to var izmantot visdažādākajiem uzdevumiem, kur nepieciešama ģeometrijas datu apstrāde. Pielietojuma tēmas: robotika, path finding, simulācijas, ĢIS, etc..
Bet es gribu zināt, ko man tālāk darīt, lai ar to pelnītu naudu ? Ja es kādam tā vienkārši to pastāstu, tad viņiem var likties, ka runāju muļķības. Teiksim - man ir algoritms un es gribu atrast finansējumu. Kā to izdarīt ?
Viens, ko varu iedomāties - taisīt tehniskos demo. Vai tas būtu tas noteicošais ? Jāpiebilst, ka es neesmu vēl to ieimplementējis līdz galam, ir tikai iesākta 2D versija un galvā man viss saskan. Vēl ideja - ieimplementēt kā DLL un sadarboties ar kādu software izstrādātāju, lai tas integrē savos produktos bez maksas, tā varētu gūt atsauksmes un tā būtu vieglāk piesaistīt finansējumu. Patreizējā dižā problēma - lai ieimplementētu, vajag daudz laika, kura man gandrīz nav. Tiešām, vienīgā iespēja ir pēc dienas darba birojā pa vakariem veltīt 2-3 h un varbūt pēc gada vai diviem tehnisko varētu izspiest ?
p.s. Varat kritizēt mani, utt. Bet vairāk gaidu konstruktīvus ieteikumus, ko tiešām es no savas situācijas varētu tālāk darīt.
Ir tā, ka man ļoti interesē Computational geometry tēma un gribu savu karjeru veidot tajā virzienā. Man ir 5 gadu pieredze kā web programmētājam, taču skaidri zinu, ka web izstrāde nav priekš manis. Pusaudža gados aizrāvos ar grafikas programmēšanu un tas mani tiešām saista.
Pa šiem gadiem ļoti daudz esmu domājis, kāds būtu efektīvākais algoritms priekš space partitioning vai scenegraph, tie tādi vispārēji apzīmējumi. Vārdu sakot, tas efektīvi var izpildīt ģeometriskos vaicājumus. Pilnīgi dinamiska datu strukūra (piem. statiskie octree/quadtree neder manām prasībām - turklāt tie defaultā neņem vērā objektu laukumu) - kas ļauj veikt objektu resize, pārvietojumus, rotāciju un attiecīgi datu struktūra apdeitojas. Piemēram, tas efektīvi atrisina šādu uzdevumu: man ir objekts A , tas veido pārvietojumu virzienā +x,+y un es tagad gribu iegūt pirmo objektu, ar kuru tas sadursies, ņemot vērā, ka telpā ir miljons citu objektu. Vārdu sakot to var izmantot visdažādākajiem uzdevumiem, kur nepieciešama ģeometrijas datu apstrāde. Pielietojuma tēmas: robotika, path finding, simulācijas, ĢIS, etc..
Bet es gribu zināt, ko man tālāk darīt, lai ar to pelnītu naudu ? Ja es kādam tā vienkārši to pastāstu, tad viņiem var likties, ka runāju muļķības. Teiksim - man ir algoritms un es gribu atrast finansējumu. Kā to izdarīt ?
Viens, ko varu iedomāties - taisīt tehniskos demo. Vai tas būtu tas noteicošais ? Jāpiebilst, ka es neesmu vēl to ieimplementējis līdz galam, ir tikai iesākta 2D versija un galvā man viss saskan. Vēl ideja - ieimplementēt kā DLL un sadarboties ar kādu software izstrādātāju, lai tas integrē savos produktos bez maksas, tā varētu gūt atsauksmes un tā būtu vieglāk piesaistīt finansējumu. Patreizējā dižā problēma - lai ieimplementētu, vajag daudz laika, kura man gandrīz nav. Tiešām, vienīgā iespēja ir pēc dienas darba birojā pa vakariem veltīt 2-3 h un varbūt pēc gada vai diviem tehnisko varētu izspiest ?
p.s. Varat kritizēt mani, utt. Bet vairāk gaidu konstruktīvus ieteikumus, ko tiešām es no savas situācijas varētu tālāk darīt.