Sveiki,
Palēnām esmu sācis apgūt XNA. Šeit ir viens treniņa projektiņš. Zinu ka tas ir absolūti bezdizciltīgs plaģiāts idejas ziņā, bet es tikai mācos un speciāli ņēmu zināmu ideju, lai patrenētos to realizēt. Visas tekstūras, izņemot background (kuģis un citplanētieši) ir manis zīmēti (lietoju GIMP).
RAR's ir ar visu source, lai varat, ja kādam interesē, paskatīties kodu un par to arī pakomentēt man.
Varbūt kādam ir vēl kādas papildus idejas ar ko papildināt, tā teikt varbūt kādam ir kāds papildus chalange ko piedāvāt.
Links
Ja kas nestrādā, uz reiz sakiet. Taisīju ar "XNA 4.0" un "Windows Visual Studio 2010 Express for Windows Phone" (neapjūkat ar Phone, tas nenozīme tikai Phone, var taisīt C# aplikācijas gan Windows'am un XBOX'am, gan protams arī Phone).
Space Invaders Treniņa Klons
Re: Space Invaders Treniņa Klons
man nepalaidās - parādijās crash ziņojums
Re: Space Invaders Treniņa Klons
Gan jau jāieinstalē tad šis: http://www.microsoft.com/download/en/de ... x?id=20914
Visa spēle vēl nav precīzi nokopēta, vari sākt ar to.Varbūt kādam ir vēl kādas papildus idejas ar ko papildināt, tā teikt varbūt kādam ir kāds papildus chalange ko piedāvāt.
Re: Space Invaders Treniņa Klons
Meh, man ar nepalaidās, prasīja, šķiet, pašu jaunāko .NET runtime.
Re: Space Invaders Treniņa Klons
mans ieteikums XNA iesācējam - papētīt šo te:
http://www.riemers.net/
http://www.riemers.net/
- kristapuciitis
- Posts: 163
- Joined: 03 Jun 2011, 14:22
Re: Space Invaders Treniņa Klons
http://www.xnadevelopment.com/tutorials.shtml
šis te daudz labāks, pie tam ideāli māca objektorientēto programmēšanu.
šis te daudz labāks, pie tam ideāli māca objektorientēto programmēšanu.
Gooby pls
Re: Space Invaders Treniņa Klons
Viss jau būtu forši, tikai:
1) kāpēc pretinieki nešauj pretī?
2) kāpēc pretinieki nesāk kustēties ātrāk tad, kad to paliek mazāk?
3) ko darīt, kad visi pretinieki nošauti? :)
Ja interesē komentāri par kodu:
* ja nelieto klašu mantošanu, tad lietot protected redzamību nav vērts. Dari vienkāršāk - vai nu public, vai nu private
* derētu apvienot zīmējamos objektus vienā virsklasē - kā pats redzi klasēm Missile, Enemy un Player ir kopīgi memberi: texture, position, Rectangle. Tos der iznest virsklasē, tas vienkāršos kodu.
* kā ir ar resursu atbrīvošanu Xna? Ielādētās tekstūras (background, enemy, player, missile) nevajag atbrīvot UnloadContent metodē?
1) kāpēc pretinieki nešauj pretī?
2) kāpēc pretinieki nesāk kustēties ātrāk tad, kad to paliek mazāk?
3) ko darīt, kad visi pretinieki nošauti? :)
Ja interesē komentāri par kodu:
* ja nelieto klašu mantošanu, tad lietot protected redzamību nav vērts. Dari vienkāršāk - vai nu public, vai nu private
* derētu apvienot zīmējamos objektus vienā virsklasē - kā pats redzi klasēm Missile, Enemy un Player ir kopīgi memberi: texture, position, Rectangle. Tos der iznest virsklasē, tas vienkāršos kodu.
* kā ir ar resursu atbrīvošanu Xna? Ielādētās tekstūras (background, enemy, player, missile) nevajag atbrīvot UnloadContent metodē?
Re: Space Invaders Treniņa Klons
Paldies par ieteikumiem, šodien pat izmēģināšu.bubu wrote:Viss jau būtu forši, tikai:
1) kāpēc pretinieki nešauj pretī?
2) kāpēc pretinieki nesāk kustēties ātrāk tad, kad to paliek mazāk?
3) ko darīt, kad visi pretinieki nošauti?
Ja interesē komentāri par kodu:
* ja nelieto klašu mantošanu, tad lietot protected redzamību nav vērts. Dari vienkāršāk - vai nu public, vai nu private
* derētu apvienot zīmējamos objektus vienā virsklasē - kā pats redzi klasēm Missile, Enemy un Player ir kopīgi memberi: texture, position, Rectangle. Tos der iznest virsklasē, tas vienkāršos kodu.
* kā ir ar resursu atbrīvošanu Xna? Ielādētās tekstūras (background, enemy, player, missile) nevajag atbrīvot UnloadContent metodē?