Space Invaders Treniņa Klons

Vieta, kur pastāstīt par savu topošo vai jau gatavo spēli, parādīt tās screenus un ziņot par citiem savu projektu jaunumiem
Post Reply
Message
Author
Zhlops
Posts: 62
Joined: 08 Dec 2010, 19:10

Space Invaders Treniņa Klons

#1 Post by Zhlops » 28 Jun 2011, 20:34

Sveiki,

Palēnām esmu sācis apgūt XNA. Šeit ir viens treniņa projektiņš. Zinu ka tas ir absolūti bezdizciltīgs plaģiāts idejas ziņā, bet es tikai mācos un speciāli ņēmu zināmu ideju, lai patrenētos to realizēt. Visas tekstūras, izņemot background (kuģis un citplanētieši) ir manis zīmēti (lietoju GIMP).
RAR's ir ar visu source, lai varat, ja kādam interesē, paskatīties kodu un par to arī pakomentēt man.

Varbūt kādam ir vēl kādas papildus idejas ar ko papildināt, tā teikt varbūt kādam ir kāds papildus chalange ko piedāvāt.

Links

Ja kas nestrādā, uz reiz sakiet. Taisīju ar "XNA 4.0" un "Windows Visual Studio 2010 Express for Windows Phone" (neapjūkat ar Phone, tas nenozīme tikai Phone, var taisīt C# aplikācijas gan Windows'am un XBOX'am, gan protams arī Phone).

User avatar
austere
Posts: 58
Joined: 12 Jun 2011, 21:45

Re: Space Invaders Treniņa Klons

#2 Post by austere » 29 Jun 2011, 10:13

man nepalaidās - parādijās crash ziņojums

snake5
Posts: 361
Joined: 07 Dec 2010, 03:54
Contact:

Re: Space Invaders Treniņa Klons

#3 Post by snake5 » 29 Jun 2011, 10:51

Gan jau jāieinstalē tad šis: http://www.microsoft.com/download/en/de ... x?id=20914
Varbūt kādam ir vēl kādas papildus idejas ar ko papildināt, tā teikt varbūt kādam ir kāds papildus chalange ko piedāvāt.
Visa spēle vēl nav precīzi nokopēta, vari sākt ar to.

DeRatizator

Re: Space Invaders Treniņa Klons

#4 Post by DeRatizator » 29 Jun 2011, 11:49

Meh, man ar nepalaidās, prasīja, šķiet, pašu jaunāko .NET runtime.

User avatar
austere
Posts: 58
Joined: 12 Jun 2011, 21:45

Re: Space Invaders Treniņa Klons

#5 Post by austere » 29 Jun 2011, 12:11

mans ieteikums XNA iesācējam - papētīt šo te:
http://www.riemers.net/

User avatar
kristapuciitis
Posts: 163
Joined: 03 Jun 2011, 14:22

Re: Space Invaders Treniņa Klons

#6 Post by kristapuciitis » 01 Nov 2011, 21:12

http://www.xnadevelopment.com/tutorials.shtml
šis te daudz labāks, pie tam ideāli māca objektorientēto programmēšanu.
Gooby pls

bubu
Guru
Guru
Posts: 398
Joined: 07 Dec 2010, 11:54

Re: Space Invaders Treniņa Klons

#7 Post by bubu » 01 Nov 2011, 22:29

Viss jau būtu forši, tikai:
1) kāpēc pretinieki nešauj pretī?
2) kāpēc pretinieki nesāk kustēties ātrāk tad, kad to paliek mazāk?
3) ko darīt, kad visi pretinieki nošauti? :)

Ja interesē komentāri par kodu:
* ja nelieto klašu mantošanu, tad lietot protected redzamību nav vērts. Dari vienkāršāk - vai nu public, vai nu private
* derētu apvienot zīmējamos objektus vienā virsklasē - kā pats redzi klasēm Missile, Enemy un Player ir kopīgi memberi: texture, position, Rectangle. Tos der iznest virsklasē, tas vienkāršos kodu.
* kā ir ar resursu atbrīvošanu Xna? Ielādētās tekstūras (background, enemy, player, missile) nevajag atbrīvot UnloadContent metodē?

Zhlops
Posts: 62
Joined: 08 Dec 2010, 19:10

Re: Space Invaders Treniņa Klons

#8 Post by Zhlops » 02 Nov 2011, 13:44

bubu wrote:Viss jau būtu forši, tikai:
1) kāpēc pretinieki nešauj pretī?
2) kāpēc pretinieki nesāk kustēties ātrāk tad, kad to paliek mazāk?
3) ko darīt, kad visi pretinieki nošauti? :)

Ja interesē komentāri par kodu:
* ja nelieto klašu mantošanu, tad lietot protected redzamību nav vērts. Dari vienkāršāk - vai nu public, vai nu private
* derētu apvienot zīmējamos objektus vienā virsklasē - kā pats redzi klasēm Missile, Enemy un Player ir kopīgi memberi: texture, position, Rectangle. Tos der iznest virsklasē, tas vienkāršos kodu.
* kā ir ar resursu atbrīvošanu Xna? Ielādētās tekstūras (background, enemy, player, missile) nevajag atbrīvot UnloadContent metodē?
Paldies par ieteikumiem, šodien pat izmēģināšu.

Post Reply

Return to “Tavi projekti / Your projects”