Page 1 of 2

RollHill

Posted: 05 Nov 2016, 06:51
by propulsion
Labrīt!

Kāds gan jau varbūt pamanīja mūsu ripuļa spēli 2016.oktobra gamedev pasākumā.
Tikko pēc tā saucamā 'visnaksniņa' - sabūvējām WebGL versiju ar vienu trasi.

Strādājam divatā pie šīs spēles no 2016.g.maija.
Projekts šobrīd ir statusā - lūdzu pamēģini un iedod atsauksmes/ieteikumus.

Links uz spēli: https://www.mindboiler.com

Vai vari izbraukt līdz galam?
Ar cik mēģinājumiem izdevās?
Cik punktus dabūji?

Paldies iepriekš! (Var gan par tehniskām lietām, gan tirgus modeli, platformu, gan tā un arī šitā..)

Re: RollHill

Posted: 05 Nov 2016, 16:05
by zivs
Piedūra ideja - kaut kādā sakarā atsauca atmiņā bērnību, kad riepu ripināšana no kalniem bija aktuāla lieta. :mrgreen:

Re: RollHill

Posted: 05 Nov 2016, 18:08
by propulsion
Diezgan precīzi! Redz kur mani šīs vasaras testi dabā. :)
https://youtu.be/7KgMUB7Wu0c

(Parādīju vecmammai spēlīti un uzreiz bija - haha, tas tak s*** tačkas ritenis)

Re: RollHill

Posted: 07 Nov 2016, 15:37
by Miegamicis
Malači, vienkārša un aizraujoša spēle!
Būs arī iespēja mainīt grūtības pakāpes? Man kā galīgam riepu ripināšanas iesācējam diezgan grūti izbraukt pirmos pāris līkumus. :D

Re: RollHill

Posted: 07 Nov 2016, 20:01
by propulsion
Hey, paldies!

Nu savā ziņā, jā - būs(ir) vieglākas trases, savādākas trases un grūtākas trases (Šo laikam jau varētu pieskaitīt pie grūtā gala). Vienkārši kad izdomājām, ka varētu palaist webgl versiju, šī trase likās vispiemērotākā, lai apmēram atrādītu par ko ir runa.

Re: RollHill

Posted: 07 Nov 2016, 20:08
by zeizum
Iespiedīšos pa vidu kā otrs no izstrādātājiem, tas kurš raksta kodus. Ja nu kādam jautājumi no tehniskās puses - droši.

Re: RollHill

Posted: 09 Nov 2016, 13:31
by Miegamicis
Vēl pieminēšu, ka skaņa, kad tiek savākta kāda monēta ir krietni par skaļu. Bija mazliet izbīlis, kad vakar paprovēju šo spēli uz mājas datora.

Re: RollHill

Posted: 10 Nov 2016, 10:40
by propulsion
Jap, skaņu sabalansēsim nākamajā laidienā.

Vakardien elnormous(elvman) pēc gamdev mītup #42 oficiālās daļas pastāstīja par pāris low-poly LOD/depth ķezām. Pāris atsauksmes dabūjām no boot.lv foruma.
Strādājam tālāk pie webgl versijas uzlabošanas.

Re: RollHill

Posted: 11 Nov 2016, 10:06
by propulsion
WebGL versijā -
Pielikta 'pause' poga.
Skaņas balanss salabots + var izslēgt mūziku un sfx atsevišķi
Intuitīvāka punktu saskaitīšana brauciena beigās.

Šobrīd strādājam pie smukumlietām.

Re: RollHill

Posted: 14 Nov 2016, 11:37
by Noziedzis
Ar Chrome nesanāk ieslēgt spēli. Tas tā speciāli domāts vai arī kāds bugs?