RollHill

Vieta, kur pastāstīt par savu topošo vai jau gatavo spēli, parādīt tās screenus un ziņot par citiem savu projektu jaunumiem
Message
Author
User avatar
propulsion
Posts: 13
Joined: 05 Nov 2016, 06:08

RollHill

#1 Post by propulsion » 05 Nov 2016, 06:51

Labrīt!

Kāds gan jau varbūt pamanīja mūsu ripuļa spēli 2016.oktobra gamedev pasākumā.
Tikko pēc tā saucamā 'visnaksniņa' - sabūvējām WebGL versiju ar vienu trasi.

Strādājam divatā pie šīs spēles no 2016.g.maija.
Projekts šobrīd ir statusā - lūdzu pamēģini un iedod atsauksmes/ieteikumus.

Links uz spēli: https://www.mindboiler.com

Vai vari izbraukt līdz galam?
Ar cik mēģinājumiem izdevās?
Cik punktus dabūji?

Paldies iepriekš! (Var gan par tehniskām lietām, gan tirgus modeli, platformu, gan tā un arī šitā..)
3D artist @RollHill game - online WebGL version here: mindboiler.com
SciFi lover, a skeptic and a dreamer.

User avatar
zivs
Posts: 152
Joined: 21 Feb 2012, 12:15

Re: RollHill

#2 Post by zivs » 05 Nov 2016, 16:05

Piedūra ideja - kaut kādā sakarā atsauca atmiņā bērnību, kad riepu ripināšana no kalniem bija aktuāla lieta. :mrgreen:

User avatar
propulsion
Posts: 13
Joined: 05 Nov 2016, 06:08

Re: RollHill

#3 Post by propulsion » 05 Nov 2016, 18:08

Diezgan precīzi! Redz kur mani šīs vasaras testi dabā. :)
https://youtu.be/7KgMUB7Wu0c

(Parādīju vecmammai spēlīti un uzreiz bija - haha, tas tak s*** tačkas ritenis)
3D artist @RollHill game - online WebGL version here: mindboiler.com
SciFi lover, a skeptic and a dreamer.

Miegamicis
Posts: 26
Joined: 23 Jul 2012, 15:11

Re: RollHill

#4 Post by Miegamicis » 07 Nov 2016, 15:37

Malači, vienkārša un aizraujoša spēle!
Būs arī iespēja mainīt grūtības pakāpes? Man kā galīgam riepu ripināšanas iesācējam diezgan grūti izbraukt pirmos pāris līkumus. :D

User avatar
propulsion
Posts: 13
Joined: 05 Nov 2016, 06:08

Re: RollHill

#5 Post by propulsion » 07 Nov 2016, 20:01

Hey, paldies!

Nu savā ziņā, jā - būs(ir) vieglākas trases, savādākas trases un grūtākas trases (Šo laikam jau varētu pieskaitīt pie grūtā gala). Vienkārši kad izdomājām, ka varētu palaist webgl versiju, šī trase likās vispiemērotākā, lai apmēram atrādītu par ko ir runa.
3D artist @RollHill game - online WebGL version here: mindboiler.com
SciFi lover, a skeptic and a dreamer.

User avatar
zeizum
Posts: 4
Joined: 02 May 2013, 16:32
Location: Omnicentre
Contact:

Re: RollHill

#6 Post by zeizum » 07 Nov 2016, 20:08

Iespiedīšos pa vidu kā otrs no izstrādātājiem, tas kurš raksta kodus. Ja nu kādam jautājumi no tehniskās puses - droši.

Miegamicis
Posts: 26
Joined: 23 Jul 2012, 15:11

Re: RollHill

#7 Post by Miegamicis » 09 Nov 2016, 13:31

Vēl pieminēšu, ka skaņa, kad tiek savākta kāda monēta ir krietni par skaļu. Bija mazliet izbīlis, kad vakar paprovēju šo spēli uz mājas datora.

User avatar
propulsion
Posts: 13
Joined: 05 Nov 2016, 06:08

Re: RollHill

#8 Post by propulsion » 10 Nov 2016, 10:40

Jap, skaņu sabalansēsim nākamajā laidienā.

Vakardien elnormous(elvman) pēc gamdev mītup #42 oficiālās daļas pastāstīja par pāris low-poly LOD/depth ķezām. Pāris atsauksmes dabūjām no boot.lv foruma.
Strādājam tālāk pie webgl versijas uzlabošanas.
3D artist @RollHill game - online WebGL version here: mindboiler.com
SciFi lover, a skeptic and a dreamer.

User avatar
propulsion
Posts: 13
Joined: 05 Nov 2016, 06:08

Re: RollHill

#9 Post by propulsion » 11 Nov 2016, 10:06

WebGL versijā -
Pielikta 'pause' poga.
Skaņas balanss salabots + var izslēgt mūziku un sfx atsevišķi
Intuitīvāka punktu saskaitīšana brauciena beigās.

Šobrīd strādājam pie smukumlietām.
3D artist @RollHill game - online WebGL version here: mindboiler.com
SciFi lover, a skeptic and a dreamer.

User avatar
Noziedzis
Posts: 1
Joined: 14 Nov 2016, 11:32
Location: Līvāni

Re: RollHill

#10 Post by Noziedzis » 14 Nov 2016, 11:37

Ar Chrome nesanāk ieslēgt spēli. Tas tā speciāli domāts vai arī kāds bugs?

Post Reply

Return to “Tavi projekti / Your projects”