RollHill
- propulsion
- Posts: 13
- Joined: 05 Nov 2016, 06:08
RollHill
Labrīt!
Kāds gan jau varbūt pamanīja mūsu ripuļa spēli 2016.oktobra gamedev pasākumā.
Tikko pēc tā saucamā 'visnaksniņa' - sabūvējām WebGL versiju ar vienu trasi.
Strādājam divatā pie šīs spēles no 2016.g.maija.
Projekts šobrīd ir statusā - lūdzu pamēģini un iedod atsauksmes/ieteikumus.
Links uz spēli: https://www.mindboiler.com
Vai vari izbraukt līdz galam?
Ar cik mēģinājumiem izdevās?
Cik punktus dabūji?
Paldies iepriekš! (Var gan par tehniskām lietām, gan tirgus modeli, platformu, gan tā un arī šitā..)
Kāds gan jau varbūt pamanīja mūsu ripuļa spēli 2016.oktobra gamedev pasākumā.
Tikko pēc tā saucamā 'visnaksniņa' - sabūvējām WebGL versiju ar vienu trasi.
Strādājam divatā pie šīs spēles no 2016.g.maija.
Projekts šobrīd ir statusā - lūdzu pamēģini un iedod atsauksmes/ieteikumus.
Links uz spēli: https://www.mindboiler.com
Vai vari izbraukt līdz galam?
Ar cik mēģinājumiem izdevās?
Cik punktus dabūji?
Paldies iepriekš! (Var gan par tehniskām lietām, gan tirgus modeli, platformu, gan tā un arī šitā..)
3D artist @RollHill game - online WebGL version here: mindboiler.com
SciFi lover, a skeptic and a dreamer.
SciFi lover, a skeptic and a dreamer.
Re: RollHill
Piedūra ideja - kaut kādā sakarā atsauca atmiņā bērnību, kad riepu ripināšana no kalniem bija aktuāla lieta.
- propulsion
- Posts: 13
- Joined: 05 Nov 2016, 06:08
Re: RollHill
Diezgan precīzi! Redz kur mani šīs vasaras testi dabā.
https://youtu.be/7KgMUB7Wu0c
(Parādīju vecmammai spēlīti un uzreiz bija - haha, tas tak s*** tačkas ritenis)
https://youtu.be/7KgMUB7Wu0c
(Parādīju vecmammai spēlīti un uzreiz bija - haha, tas tak s*** tačkas ritenis)
3D artist @RollHill game - online WebGL version here: mindboiler.com
SciFi lover, a skeptic and a dreamer.
SciFi lover, a skeptic and a dreamer.
-
- Posts: 26
- Joined: 23 Jul 2012, 15:11
Re: RollHill
Malači, vienkārša un aizraujoša spēle!
Būs arī iespēja mainīt grūtības pakāpes? Man kā galīgam riepu ripināšanas iesācējam diezgan grūti izbraukt pirmos pāris līkumus.
Būs arī iespēja mainīt grūtības pakāpes? Man kā galīgam riepu ripināšanas iesācējam diezgan grūti izbraukt pirmos pāris līkumus.
- propulsion
- Posts: 13
- Joined: 05 Nov 2016, 06:08
Re: RollHill
Hey, paldies!
Nu savā ziņā, jā - būs(ir) vieglākas trases, savādākas trases un grūtākas trases (Šo laikam jau varētu pieskaitīt pie grūtā gala). Vienkārši kad izdomājām, ka varētu palaist webgl versiju, šī trase likās vispiemērotākā, lai apmēram atrādītu par ko ir runa.
Nu savā ziņā, jā - būs(ir) vieglākas trases, savādākas trases un grūtākas trases (Šo laikam jau varētu pieskaitīt pie grūtā gala). Vienkārši kad izdomājām, ka varētu palaist webgl versiju, šī trase likās vispiemērotākā, lai apmēram atrādītu par ko ir runa.
3D artist @RollHill game - online WebGL version here: mindboiler.com
SciFi lover, a skeptic and a dreamer.
SciFi lover, a skeptic and a dreamer.
Re: RollHill
Iespiedīšos pa vidu kā otrs no izstrādātājiem, tas kurš raksta kodus. Ja nu kādam jautājumi no tehniskās puses - droši.
-
- Posts: 26
- Joined: 23 Jul 2012, 15:11
Re: RollHill
Vēl pieminēšu, ka skaņa, kad tiek savākta kāda monēta ir krietni par skaļu. Bija mazliet izbīlis, kad vakar paprovēju šo spēli uz mājas datora.
- propulsion
- Posts: 13
- Joined: 05 Nov 2016, 06:08
Re: RollHill
Jap, skaņu sabalansēsim nākamajā laidienā.
Vakardien elnormous(elvman) pēc gamdev mītup #42 oficiālās daļas pastāstīja par pāris low-poly LOD/depth ķezām. Pāris atsauksmes dabūjām no boot.lv foruma.
Strādājam tālāk pie webgl versijas uzlabošanas.
Vakardien elnormous(elvman) pēc gamdev mītup #42 oficiālās daļas pastāstīja par pāris low-poly LOD/depth ķezām. Pāris atsauksmes dabūjām no boot.lv foruma.
Strādājam tālāk pie webgl versijas uzlabošanas.
3D artist @RollHill game - online WebGL version here: mindboiler.com
SciFi lover, a skeptic and a dreamer.
SciFi lover, a skeptic and a dreamer.
- propulsion
- Posts: 13
- Joined: 05 Nov 2016, 06:08
Re: RollHill
WebGL versijā -
Pielikta 'pause' poga.
Skaņas balanss salabots + var izslēgt mūziku un sfx atsevišķi
Intuitīvāka punktu saskaitīšana brauciena beigās.
Šobrīd strādājam pie smukumlietām.
Pielikta 'pause' poga.
Skaņas balanss salabots + var izslēgt mūziku un sfx atsevišķi
Intuitīvāka punktu saskaitīšana brauciena beigās.
Šobrīd strādājam pie smukumlietām.
3D artist @RollHill game - online WebGL version here: mindboiler.com
SciFi lover, a skeptic and a dreamer.
SciFi lover, a skeptic and a dreamer.