Night in Fog
-
- Posts: 12
- Joined: 16 Aug 2016, 15:00
Night in Fog
Sveiki,
Vēlos anauncēt savu projektu.
SiFi Tactical RPG in Japanese post war style
Darbība notiek nākotnē, kad pasaukli kontrolē korporācijas.....
Pašreizējās dzinēja iespējas:
- Battle engine (nav ideāls vēl jāskriptē)
- Items mechanics
- Custom dialogs
- Skills
- Companion bots in battle
- Guns Engine
- Radiation damage in radioactive areas
Paradzeta spēle uz platformām:
- PC
- MacOs
- Linux
Dinējs: Wintermute engine
Technical preview šeit: http://www.exewo.com/escape/Demo/FOG-0.4.0212a.zip
Te daži screenshoti no senākās versijas:
Vēlos anauncēt savu projektu.
SiFi Tactical RPG in Japanese post war style
Darbība notiek nākotnē, kad pasaukli kontrolē korporācijas.....
Pašreizējās dzinēja iespējas:
- Battle engine (nav ideāls vēl jāskriptē)
- Items mechanics
- Custom dialogs
- Skills
- Companion bots in battle
- Guns Engine
- Radiation damage in radioactive areas
Paradzeta spēle uz platformām:
- PC
- MacOs
- Linux
Dinējs: Wintermute engine
Technical preview šeit: http://www.exewo.com/escape/Demo/FOG-0.4.0212a.zip
Te daži screenshoti no senākās versijas:
Last edited by Dendrobats on 16 Aug 2016, 15:28, edited 3 times in total.
-
- Posts: 12
- Joined: 16 Aug 2016, 15:00
Re: Night in Fog
Vēlos darīt zināmu ka tiek meklēti papildus cilvēki projektam:
- Programmētājs (script C like)
- Dizainers (3D, Ilustrācijas)
- Rakstnieks (Scenārijam, Dialogiem)
- Muziķis (Skaņu celiņiem)
Ja ir interese var pieteikties rakstot/ pastāstot par saviem projektiem, zināšanām, ar ko var palīdzēt projektam.
- Programmētājs (script C like)
- Dizainers (3D, Ilustrācijas)
- Rakstnieks (Scenārijam, Dialogiem)
- Muziķis (Skaņu celiņiem)
Ja ir interese var pieteikties rakstot/ pastāstot par saviem projektiem, zināšanām, ar ko var palīdzēt projektam.
Re: Night in Fog
Woah, this shit looks impressive. No kurienes asseti? Izskatās ļoti kvalitatīvi.
- Kotlešrīma
- Posts: 74
- Joined: 30 Nov 2014, 19:08
Re: Night in Fog
Smuki un forša mūzika! Ja pretinieki nepaliktu neredzami būtu vieglāk Lūdzu nomaini "shooted", pareizi ir "shot"!
Re: Night in Fog
Ja pieķeras pie gramatikas, tad ir jāprecizē, vai konkrēta vai nekonkrēta migla. T.i., night in A fog vai night in THE fog. Tā vienkārši teikt "night in fog" būs nepareizi.
Re: Night in Fog
Visi varianti ir pareizi. "fog" darbojas gan kā skaitāms, gan neskaitāms lietvārds.nokards wrote:Ja pieķeras pie gramatikas, tad ir jāprecizē, vai konkrēta vai nekonkrēta migla. T.i., night in A fog vai night in THE fog. Tā vienkārši teikt "night in fog" būs nepareizi.
https://en.wiktionary.org/wiki/fog (turpat arī attēls, zem kura rakstīts "Trees in fog" )
http://www.myenglishgrammar.com/lesson- ... nouns.html
-
- Posts: 12
- Joined: 16 Aug 2016, 15:00
Re: Night in Fog
Sveiki,
Shooted tas ir develpoera logam kas man pašam kodējot debug vajadzīgs, tas gala spēlē nemaz nebūtu redzams, tur daļa ir latviski:)
Asseti daļa ir no blendswap kurus man vienkārši nebija laika veidot (Sandman, Hovercraft, un mašīnas pie servisa), bet 99% paša veidoti. Karte ir tile based, kur asseti tiek blenderī renderēti.
Bet reāli ir vajadzīgi palīgi, jo pašam vienatnē visu šo darot sāk noplakt uzņēmība, vajag cilvkus kas motivē virzīties uz priekšu.
Tur ja nekodē backend, ir vajdzīgs savadīt dialogus, izdomāt sarežģijumus, apspriest sižetu, itemus utt
Tā kā nav vajadzīgi tikai koderi un mākslinieki bet arī dedicated cilvēki kas palīdz izdomāt visu pārējo sižetu utt.
Kad sāku veidot spēli nebija konkrēta doma neko veidot, bet kad izmēģināt vai vispār uz Wintermute engine kas ir adventure point & click dzinējs ir iespējams veidot izometriskas spēles un tā tas apauga ar funkcijām, kur es principā koncentrējos uz to lai ieviestu visu funkcionāli lai jau cilvēki kas nāk klāt spētu to vienkārši noskriptēt ar vienkāršiem paņēmieniem.
Pašlaik dzinējs ir 99% strādājoš, ja izdomā sižetu var noskriptēt līmeņus, dialogus, itemus un izveidot spēli.
Shooted tas ir develpoera logam kas man pašam kodējot debug vajadzīgs, tas gala spēlē nemaz nebūtu redzams, tur daļa ir latviski:)
Asseti daļa ir no blendswap kurus man vienkārši nebija laika veidot (Sandman, Hovercraft, un mašīnas pie servisa), bet 99% paša veidoti. Karte ir tile based, kur asseti tiek blenderī renderēti.
Bet reāli ir vajadzīgi palīgi, jo pašam vienatnē visu šo darot sāk noplakt uzņēmība, vajag cilvkus kas motivē virzīties uz priekšu.
Tur ja nekodē backend, ir vajdzīgs savadīt dialogus, izdomāt sarežģijumus, apspriest sižetu, itemus utt
Tā kā nav vajadzīgi tikai koderi un mākslinieki bet arī dedicated cilvēki kas palīdz izdomāt visu pārējo sižetu utt.
Kad sāku veidot spēli nebija konkrēta doma neko veidot, bet kad izmēģināt vai vispār uz Wintermute engine kas ir adventure point & click dzinējs ir iespējams veidot izometriskas spēles un tā tas apauga ar funkcijām, kur es principā koncentrējos uz to lai ieviestu visu funkcionāli lai jau cilvēki kas nāk klāt spētu to vienkārši noskriptēt ar vienkāršiem paņēmieniem.
Pašlaik dzinējs ir 99% strādājoš, ja izdomā sižetu var noskriptēt līmeņus, dialogus, itemus un izveidot spēli.
-
- Posts: 12
- Joined: 16 Aug 2016, 15:00
Re: Night in Fog
Tie gan ir veci screeni.
Čuvaks "RĪGAS" kreklā jau vairs nefigurē spēlē. Man ieteice to izņemt, domājot ka tas varētu kaitēt, pa cik ārzemnieki tādu fišku nesaprot....
Čuvaks "RĪGAS" kreklā jau vairs nefigurē spēlē. Man ieteice to izņemt, domājot ka tas varētu kaitēt, pa cik ārzemnieki tādu fišku nesaprot....