kārtējais platformeris

Vieta, kur pastāstīt par savu topošo vai jau gatavo spēli, parādīt tās screenus un ziņot par citiem savu projektu jaunumiem
Message
Author
User avatar
austere
Posts: 58
Joined: 12 Jun 2011, 21:45

Re: kārtējais platformeris

#31 Post by austere » 09 Jan 2012, 20:10

Jep, tur kur tās bumbas.
Athlon 64 3000+, 2gb, GT430, Windows XP

snauts
Posts: 63
Joined: 30 Mar 2011, 11:15

Re: kārtējais platformeris

#32 Post by snauts » 09 Jan 2012, 20:24

Oh, tur izrādās ir memory leeks.

bubu
Guru
Guru
Posts: 398
Joined: 07 Dec 2010, 11:54

Re: kārtējais platformeris

#33 Post by bubu » 09 Jan 2012, 21:24

Windows'am iesaku Visual Leak Detector, ārkārtīgi vienkāršs un universāls rīks (ja kompilē ar studiju).

snauts
Posts: 63
Joined: 30 Mar 2011, 11:15

Re: kārtējais platformeris

#34 Post by snauts » 09 Jan 2012, 21:38

bubu wrote:Windows'am iesaku Visual Leak Detector, ārkārtīgi vienkāršs un universāls rīks (ja kompilē ar studiju).
Liels paldies, bet es lietoju linux un spēli priekš windows kompilēju ar wine. Bez tam tur skriptos līkojas spraiti un valgrinds to neķer, jo engīnē šie tiek smuki uzkrāti un nekādas pazudušas references nav. Dīvaini, ka linux variantā tā bremze neizpaužas.

bubu
Guru
Guru
Posts: 398
Joined: 07 Dec 2010, 11:54

Re: kārtējais platformeris

#35 Post by bubu » 09 Jan 2012, 22:49

Ar wine jau nevar kompilēt, ar wine var laist jau uzkompilētu windows softu :)

Bet ja tu tur uzkrāj kautko - tad pie programmas iziešanas ārā vajadzētu uzrādīties šis līks. Citādi jau tas neskaitās memory leaks. Vai nu arī valgrinds nesadzīvo labi ar wine, kas man izklausās ticamāk.

snauts
Posts: 63
Joined: 30 Mar 2011, 11:15

Re: kārtējais platformeris

#36 Post by snauts » 09 Jan 2012, 23:19

bubu wrote:Ar wine jau nevar kompilēt, ar wine var laist jau uzkompilētu windows softu :)

Bet ja tu tur uzkrāj kautko - tad pie programmas iziešanas ārā vajadzētu uzrādīties šis līks. Citādi jau tas neskaitās memory leaks. Vai nu arī valgrinds nesadzīvo labi ar wine, kas man izklausās ticamāk.
Nu kompilēju es ar mingw+msys zem wine. Valgrinu es laižu linux versijai, jo tā arī līko tāpat kā windows versija, linuxā vienkārši tā līkošana neizpaužās kā bremze, tāpēc arī nepamanīju agrāk.

snauts
Posts: 63
Joined: 30 Mar 2011, 11:15

Re: kārtējais platformeris

#37 Post by snauts » 10 Jan 2012, 21:12

Safiksēju memory līku un uzbūvēju v0.7

@austere vai tu varētu lūdzu notestēt vai bremze ir pazudusi? Te būs seivs netālu no tās vietas:
http://piepe.lv/lariad/saavgaam-for-austere

User avatar
austere
Posts: 58
Joined: 12 Jun 2011, 21:45

Re: kārtējais platformeris

#38 Post by austere » 11 Jan 2012, 16:50

Ir jau labāk, bet tāpat uz tām bumbām CPU pīko virs 100 un mazliet tā kā iebremzē. Izskatās, ka spēle ir diezgan prasīga pret CPU.
Trūkst iespējas pamainīt skaļumu un minimizējot spēli (Alt-tab), man neparādijās peles kursors.

User avatar
kristapuciitis
Posts: 163
Joined: 03 Jun 2011, 14:22

Re: kārtējais platformeris

#39 Post by kristapuciitis » 11 Jan 2012, 18:59

austere wrote:Ir jau labāk, bet tāpat uz tām bumbām CPU pīko virs 100 un mazliet tā kā iebremzē. Izskatās, ka spēle ir diezgan prasīga pret CPU.
Trūkst iespējas pamainīt skaļumu un minimizējot spēli (Alt-tab), man neparādijās peles kursors.
jā, bet man pele visu laiku atrodas augšējā kreisajā stūrī, nevar pakustināt turklāt, kad pārslēdzos atpakaļ uz spēli (tajā mirklī es jau biju spēlējis), bija melns ekrāns.
Gooby pls

snauts
Posts: 63
Joined: 30 Mar 2011, 11:15

Re: kārtējais platformeris

#40 Post by snauts » 13 Jan 2012, 00:42

Tā peles sprūšana ir SDL 1.2.14 bugs. Nākamajā versijā ieliksim vecāku libas versiju.

Post Reply

Return to “Tavi projekti / Your projects”