Telezerk (Xbox One Kinect)
Posted: 13 Apr 2016, 16:57
Šis projekts tika uzsākts tiklīdz dabūju rokās Xbox One Kinect un adapteri.
Spēles dzinējs: Unity 5
https://www.youtube.com/watch?v=LFoUiv7hTts (Bez skaņas)
Pārtulkošu daļu no mana spēles dizaina dokumenta, kas balstīt uz šādu tipa dokumenta sagataves ko izveidojis Kriss Tailors (Chris Taylor):
Filozofija:
1) Izveidot spēli kas perfekti saietu kopā ar Microsoft Kinect'u, lai kontrolētu pārdabisku spēku. Šājā gadījumā izvēlētais spēks ir telekinēze.
2) Stāsta ideja. Ja nu spēlētājs ir persona ar pārdabisku spēju, kas nevēlas pakļauties arestam par noziegumu, kuru šī persona ir pilnīgi pārliecināta ka nav vainojama un pretojas arestam ar ticību ka tas ir pašaizsardzības labā. Policijas darbs ir aizvest šo personu uz iecirkni un tiesu jebkurā gadījumā, pat ja tas noved pie aizdomās turamā bezsamaņas ja ne pat tā nāvi.
3) Policija tiek izvēlēta par pretinieku, jo tie sniegtu grūtāko pārbaudījumu labākā finansējuma dēļ. Pretošanās arestam bez pārdabiska spēka neilgtu ilgi, bet pat ar jebkādu pārdabisku spēku pretošanās neilgtu mūžīgi.
Jautājumi un atbildes:
J: Kas ir pati spēle?
A: Trešās personas žanra spēle, kur galvenais varonis vai anti-varonis ir cilvēks, kurš ar savu pārdabisku telekinēzes spēju pretojas arestam. Tā kā mēģinājumi arestam nekad nebeigsies šo var saukt par izdzīvošanas spēli.
J: Kādēļ veidot šo spēli?
A: Trūkst spēļu kas pilnīgi pielieto pilna ķermeņa atpazīšanu kā to spēj Microsoft Kinect. Kā arī telekinēze ir arī iespējams vispopulārākā pārdabiskā spēja. No finanšu puses... Xbox One varēja nopirkt tikai un vienīgi komplektā ar Microsoft Kinect no 2013. gada novembra līdz 2014. gada jūnijam. Šai laika sprīdī tika jau pārdoti 5 miljoni komplekti un tikai tad atļāva nopirkt katru produktu atsevišķi. Pēc pat visa tā, tāpat speciāli Kinect spēļu tirgus ir visnotaļ tukšs. Lai gan HTC Vive tirgus ir mazs, es jau sāku tai platformai ar mest aci.
J: Kur notiek spēle?
A: Iekšdurvīs vienas Amerikāņu metropoles pilsētā 21. gadsimta sākumā.
J: Ko spēlētājs vada?
A: Cilvēku kam ir pārdabiskā telekinēzes spēja. Ar Kinect tiek vadīts gan spēlētājs, gan arī pārdabiskā spēja.
J: Kāds ir spēles mērķis?
A: Izdzīvot cik vien ilgi iespējams pret nezskaitāmo ienaidnieku viļņiem lietojot pārdabisko spēju.
J: Ar ko šī spēle atšķiras?
A: Lai gan ir spēles kuras vai nu lieto vai pat dziļi balstās uz telekinēzi, trūkst spēles kas ļoti paļaujas uz tādām ķermeņa pozīcijas noteikšanas ierīcēm kā Kinect's... vismaz tādas kas nav dancošanas spēles, kas protams saskan labi ar šādām ierīcēm.
Ja telekinēzes spējas mehānika strādātu līdzīgi kā tas tika darīts 2009. gada filmā "Push", tad Kinect's būtu varena platforma ar ko kontrolēt tādu spēju. Kā piemēru var skatīt klipu no pieminētās filmas.
---
J: Ko tagad?
A: Tagad šī spēle man liekas ir tuvu tādai stadijai, ko būtu gatavs sūtīt uz Microsoft'a ID@Xbox programmu. Tikai caur šo programmu var saņemt speciālu Xbox One uz kura izstrādāt spēli, ja nu neesi AAA tipa spēļu izstrādātāju firmā, kuras Latvijā nevienas nav. [labojums] Izskatās ka ir arī vēl viens variants(skatīt zemāk pirmo atbildi).
Spēles dzinējs: Unity 5
https://www.youtube.com/watch?v=LFoUiv7hTts (Bez skaņas)
Pārtulkošu daļu no mana spēles dizaina dokumenta, kas balstīt uz šādu tipa dokumenta sagataves ko izveidojis Kriss Tailors (Chris Taylor):
Filozofija:
1) Izveidot spēli kas perfekti saietu kopā ar Microsoft Kinect'u, lai kontrolētu pārdabisku spēku. Šājā gadījumā izvēlētais spēks ir telekinēze.
2) Stāsta ideja. Ja nu spēlētājs ir persona ar pārdabisku spēju, kas nevēlas pakļauties arestam par noziegumu, kuru šī persona ir pilnīgi pārliecināta ka nav vainojama un pretojas arestam ar ticību ka tas ir pašaizsardzības labā. Policijas darbs ir aizvest šo personu uz iecirkni un tiesu jebkurā gadījumā, pat ja tas noved pie aizdomās turamā bezsamaņas ja ne pat tā nāvi.
3) Policija tiek izvēlēta par pretinieku, jo tie sniegtu grūtāko pārbaudījumu labākā finansējuma dēļ. Pretošanās arestam bez pārdabiska spēka neilgtu ilgi, bet pat ar jebkādu pārdabisku spēku pretošanās neilgtu mūžīgi.
Jautājumi un atbildes:
J: Kas ir pati spēle?
A: Trešās personas žanra spēle, kur galvenais varonis vai anti-varonis ir cilvēks, kurš ar savu pārdabisku telekinēzes spēju pretojas arestam. Tā kā mēģinājumi arestam nekad nebeigsies šo var saukt par izdzīvošanas spēli.
J: Kādēļ veidot šo spēli?
A: Trūkst spēļu kas pilnīgi pielieto pilna ķermeņa atpazīšanu kā to spēj Microsoft Kinect. Kā arī telekinēze ir arī iespējams vispopulārākā pārdabiskā spēja. No finanšu puses... Xbox One varēja nopirkt tikai un vienīgi komplektā ar Microsoft Kinect no 2013. gada novembra līdz 2014. gada jūnijam. Šai laika sprīdī tika jau pārdoti 5 miljoni komplekti un tikai tad atļāva nopirkt katru produktu atsevišķi. Pēc pat visa tā, tāpat speciāli Kinect spēļu tirgus ir visnotaļ tukšs. Lai gan HTC Vive tirgus ir mazs, es jau sāku tai platformai ar mest aci.
J: Kur notiek spēle?
A: Iekšdurvīs vienas Amerikāņu metropoles pilsētā 21. gadsimta sākumā.
J: Ko spēlētājs vada?
A: Cilvēku kam ir pārdabiskā telekinēzes spēja. Ar Kinect tiek vadīts gan spēlētājs, gan arī pārdabiskā spēja.
J: Kāds ir spēles mērķis?
A: Izdzīvot cik vien ilgi iespējams pret nezskaitāmo ienaidnieku viļņiem lietojot pārdabisko spēju.
J: Ar ko šī spēle atšķiras?
A: Lai gan ir spēles kuras vai nu lieto vai pat dziļi balstās uz telekinēzi, trūkst spēles kas ļoti paļaujas uz tādām ķermeņa pozīcijas noteikšanas ierīcēm kā Kinect's... vismaz tādas kas nav dancošanas spēles, kas protams saskan labi ar šādām ierīcēm.
Ja telekinēzes spējas mehānika strādātu līdzīgi kā tas tika darīts 2009. gada filmā "Push", tad Kinect's būtu varena platforma ar ko kontrolēt tādu spēju. Kā piemēru var skatīt klipu no pieminētās filmas.
---
J: Ko tagad?
A: Tagad šī spēle man liekas ir tuvu tādai stadijai, ko būtu gatavs sūtīt uz Microsoft'a ID@Xbox programmu. Tikai caur šo programmu var saņemt speciālu Xbox One uz kura izstrādāt spēli, ja nu neesi AAA tipa spēļu izstrādātāju firmā, kuras Latvijā nevienas nav. [labojums] Izskatās ka ir arī vēl viens variants(skatīt zemāk pirmo atbildi).