Vai bija jābūt tā, ka spēle vienmēr sākas istabā ar šauteni? Man vienreiz spēle sākās uz ielas, bet visas pārējās reizes - pie šautenes.
Pēc ziņojumiem arī loģiskāk liekas, ja izejas punkts būtu kaut kur pie mašīnas.
Re: Wetwork: Mission Zero
Posted: 04 Jan 2017, 17:05
by serioussam909
Jā, rekomendētais ieejas punkts ir pie mašīnas. Vēlāk būs jāsalabo ieejas punktu sortēšana.
Re: Wetwork
Posted: 13 Jul 2017, 20:20
by serioussam909
Pāris gameplay video:
Re: Wetwork
Posted: 15 Jul 2017, 16:25
by kverkagambo
Vai līmenis ir balstīts uz īstu pilsētu?
Re: Wetwork
Posted: 15 Jul 2017, 21:02
by Edgarsa77
Es ļoti ceru, ka gala versijā būs pavisam citi objekti. Pašreizējos veidoja pirmā kursa studenti?
Un lūgums bez datora jaudas atrunas. Ja esi geimers, tad vismaz GTX 1050 būtu jābūt. Un tas jau pie FullHD noteikti pavelk arī GTA 5.
Re: Wetwork
Posted: 16 Jul 2017, 01:05
by serioussam909
Jā, visi objekti nav final.
Šajā gadījumā pilsēta ir domāta alternatīvās realitātes Rīga 2034. gadā.
Un lūgums bez datora jaudas atrunas.
Atruna ir laika trūkums/komandas izmērs. Nu nevar gaidīt no 2 cilvēku komandas kas visi nestrādā full time Uncharted 4 līmeņa kvalitāti. Mans fokuss līdz šim ir bijis gameplay.