"Spēles" prototips
Versija ir no jūnija beigām
Domāju padalīties ar savu personīgo projektu. Lieliskas spēles šeit redzamas forumos (dažas no tām pat pats paspēlēju ar pašu veiodotājiem blakus http://www.unicon.lv/news/110-unicon-2015-program.html)
Te nu būtu mans ''brīnums''.
Ideja ir kad spēlē ir jādodas uz augstāko punktu. Un palielam visas redzamās vietas(vel nav) būs pieejamas. Daudzi ceļi ies pa apļiem veidojot tīklus ar pazīstamiem punktiem.
Vizuāli ir low poly.
Spēle vel tiek (vismaz ģeometrija) veidota un daudz kas ir jau mainījies un mainās.
https://www.dropbox.com/s/w9ip25cqjid4p ... 3.zip?dl=0
Ir
-Pamatā ģeometrija caur kuru vadīties(protams nepabeigta, var būt caurumi ģeometrijā)
-Klasiska FPS kontroles
-Respawn sistēma( var nedarboties)
-Mūzika(pagaidu) (1 garš https://www.youtube.com/watch?v=iC6DBFvs72c)
Trūkst
-Menu(jāiziet ar alt+F4)
-Izdomāts/iekļauts stāsts/sižets Pasaules veidošanas elementi (rodas palēnām uz papīra un dažreiz uz vecām nodriskātām lapelēm)
-Izaicinājuma(kā durvis un atslēgas, savācami/krājami objekti, ienaidnieki)
-Sistēmas kā dzīvība, letāls kritiens, un citas.
-Un citas tehniskas lietas, kā baked lights un LOD.
Viedokļi un/vai kritika?
Silent Ruins
- AndrejsKlavins
- Posts: 89
- Joined: 16 Jul 2012, 23:41
Re: Silent Ruins
Mazliet padzenāju, bet overall pārāk agrīns prototips, lai būtu, par ko izteikt viedokli. Tā kā tehnoloģiski man kompetenču nav, varu komentēt tikai gameplay, bet tā vēl nav.
Tiesa patika cell shading elementi vizualizācijā. Nepatika sajūta, ka pēc W pogas atlaišanas, tēls vēl soli paslīd uz priekšu (mazliet sajūta, kā ar lielu pingu spēlējot).
Tiesa patika cell shading elementi vizualizācijā. Nepatika sajūta, ka pēc W pogas atlaišanas, tēls vēl soli paslīd uz priekšu (mazliet sajūta, kā ar lielu pingu spēlējot).
Re: Silent Ruins
Tiesa.
Šo iepriekšējo mēnesi,lielākoties modelēju, un jā, vadība ir slīdoša (nedaudz parveidots default unity fps kontrolieris).
Spēle tagat vel ir diezgan nabaga ar kontentu.
Meģināšu izrenderēt pāris progresa bildes.
Šo iepriekšējo mēnesi,lielākoties modelēju, un jā, vadība ir slīdoša (nedaudz parveidots default unity fps kontrolieris).
Spēle tagat vel ir diezgan nabaga ar kontentu.
Meģināšu izrenderēt pāris progresa bildes.