Nesen beidzās game maker community jam #18.
Un es vismaz centos tajā piedalīties (nošāvu garām par sešām minūtēm bet varbūt vel tikšu )
Noteikumi bija uztaisīt spēli 3 dienas game maker-ā, es prikola pēc uztaisīju ļoti vecā game maker versijā (3.3(2001.gada)), un tēma bija "Cold War".
Lai nu kā par spēli. Tu esi pingvīns ar šaujamo, uzdevums sašaut visu kas kustas/nekustas. Žandrs ir, nu vismaz es tēmēju uz, metroidvania vai kaut ko tādu. Mape nav liela.
Uzreiz teikšu ka nav nekādas skaņas un nav nekāda uzvaras vai zaudējuma bildes.
Lejuplādēt var šeti : https://www.dropbox.com/s/kvoguoxo101ez ... v.zip?dl=0
Pinguin Slaughter
- Kotlešrīma
- Posts: 74
- Joined: 30 Nov 2014, 19:08
Re: Pinguin Slaughter
Ja pats zīmēji tad cepuri nost - pa 3 dienām sataisīt
Gameplay ziņā prasijās ātrāka gravitācija, lai tādi asāki lecieni, bet viss pārejais vienkārši un patīkami. "Krišanas" mehāniku vēl nebiju redzējis
Gameplay ziņā prasijās ātrāka gravitācija, lai tādi asāki lecieni, bet viss pārejais vienkārši un patīkami. "Krišanas" mehāniku vēl nebiju redzējis
- Camper125Lv
- Posts: 8
- Joined: 22 Mar 2015, 13:06
Re: Pinguin Slaughter
Viss paša zīmēts un tas jau nev nekas īpāšs. Tas krīšanas mehānisms ir vienkārši ka momentā kad lec uz augšā tad var nospiest uz leju un tu kritīsi. Lielākā daļa laika aizgāja karojot ar to akmens laikmeta programmu.