Lāčplēsis
Lāčplēsis
Nu jau kādu laiciņu strādājam pie 2D platformer spēles ar eposa "Lāčplēsis" motīviem.
Te būs īss gameplay video ar pirmo mehāniku - atsperšanās pret sienu jeb wall jump.
Spēlē paredzētas aptuveni 7 mehānikas, par katru sekos atsevišķs video.
Te būs īss gameplay video ar pirmo mehāniku - atsperšanās pret sienu jeb wall jump.
Spēlē paredzētas aptuveni 7 mehānikas, par katru sekos atsevišķs video.
Beidz runāt, sāc darīt!
Re: Lāčplēsis
Pagaidām vienkārši. Cerēju ieraudzīt kaut ko vairak.
Gaidu ar nepacietību, kad atklāsi pārējās mehānikas.
Gaidu ar nepacietību, kad atklāsi pārējās mehānikas.
Re: Lāčplēsis
Informēju, ka mēs, kā vieni no pirmajiem projektubanka.lv projektiem, cenšamies savākt finansējumu spēles izstrādei. Ļoti lūdzu visus atbalstīt mūsu kampaņu. Mēs gribam pierādīt, ka latviešiem svarīga ir ne tikai mūsu kultūra un mitoloģija, bet arī vietējā spēļu industrija. Jau iepriekš no sirds pateicos.
Saite uz mūsu kampaņu: https://projektubanka.lv/projects/lacplesis
Saite uz mūsu kampaņu: https://projektubanka.lv/projects/lacplesis
Beidz runāt, sāc darīt!
Re: Lāčplēsis
Vēlu veiksmi!
Es saprotu, ka izstrāde ir tikai pašā tās sākumā, tāpēc veltīšu tikai dažus vārdus:
Kopš kura brīža atsperšanās pret sienu un batutu ir unikālas mehānikas? Tad jau vēl varēja ieviest unikālo dubultlēcienu.
Ja mēs izmantojam tādas lielas idejas par gaismu un tumsu, labo un ļauno, varbūt vajadzētu padomāt drusku ārpus rāmjiem par to kā notiek šī cīņa. Šeit jau var apspēlēt arī to, ka bez tumsas nepastāv gaisma.
Pagaidām izskatās, ka tiek domāts par gameplay un tematika ir tikai sekundāra. Šiem diviem elementiem ir jāstrādā kopā nevis atsevišķi.
Manuprāt.
Es saprotu, ka izstrāde ir tikai pašā tās sākumā, tāpēc veltīšu tikai dažus vārdus:
Kopš kura brīža atsperšanās pret sienu un batutu ir unikālas mehānikas? Tad jau vēl varēja ieviest unikālo dubultlēcienu.
Sen nav lasīts eposs, tomēr neatceros, ka mūsu varoņa galvenais uzdevums un dzīves mērķis bija iededzināt ugunskuru. Vai tiešām ugunskura iedegšana ir vienīgais, kas jums asociējas ar cīņu pret ļauno?Gaisma nozīmē uzvaru pār tumsu, bez gaismas pasaule nevarētu pastāvēt, tāpēc spēlētāja galvenais uzdevums spēlē ir iedegt ugunskuru tam paredzētajās vietās.
Ja mēs izmantojam tādas lielas idejas par gaismu un tumsu, labo un ļauno, varbūt vajadzētu padomāt drusku ārpus rāmjiem par to kā notiek šī cīņa. Šeit jau var apspēlēt arī to, ka bez tumsas nepastāv gaisma.
Pagaidām izskatās, ka tiek domāts par gameplay un tematika ir tikai sekundāra. Šiem diviem elementiem ir jāstrādā kopā nevis atsevišķi.
Manuprāt.
Re: Lāčplēsis
Lēkšana (wall jump, batuti, utt.) + sišana tikai ar VIENU pogu ir unikāls mehānisms. Ja atradīsi šādu spēli, labprāt gribētu to redzēt.premium wrote:Kopš kura brīža atsperšanās pret sienu un batutu ir unikālas mehānikas? Tad jau vēl varēja ieviest unikālo dubultlēcienu.
Pirmkārt, vai neesi aizdomājies, kāpēc bruņinieks ir MELNAIS? Ieteiktu izlasīt eposu vēlreiz, viss sižets ir pasniegts tieši caur tumšā un gaišā prizmu. Ugunskuru aizdedzināšana spēlē kalpo kā checkpointi, ar kā palīdzību tu atzīmē, ka attiecīgais reģions no ļaunā ir iztīrīts (nogalināti pretinieki vai bosi, šķēršļi pārvarēti). Iesaku domāt simboliskāk, un nevis tik tieši un primitīvi.premium wrote:Sen nav lasīts eposs, tomēr neatceros, ka mūsu varoņa galvenais uzdevums un dzīves mērķis bija iededzināt ugunskuru. Vai tiešām ugunskura iedegšana ir vienīgais, kas jums asociējas ar cīņu pret ļauno?
Atceries, ka jebkuras filmas, multfilmas vai grāmatas sižets, ieviešot to spēlē, ir jāpielāgo gameplayam. Mēs Lāčplēša eposā, saistītās grāmatās un nostāstos (piemēram, Lāčausis) esam pavadījuši nevienu vien stundu tos konspektējot. Tā pat arī nekur nav teikts, ka spēle ir balstītas uz eposu, bet ir teikts, ka spēlē ir ņemti tikai motīvi no tā. Mēs ļoti rūpīgi izvairāmies no "Lāčplēša sižeta", jo tas ir ļoti nepiemērots spēlēm. Mēs saglabājam tēlus, saglabājam galvenās lokācijas, piemetam klāt tēlus no latviešu mitoloģijas un veidojam spēli līdzīgi, kā to dara Kao Viets Ngujens.premium wrote:Pagaidām izskatās, ka tiek domāts par gameplay un tematika ir tikai sekundāra. Šiem diviem elementiem ir jāstrādā kopā nevis atsevišķi.
Beidz runāt, sāc darīt!
Re: Lāčplēsis
Viss jau ir ok. Negribēju izklausīties negatīvs.
Kamēr nav spēlēta spēle, grūti spriest par tās mehānismu pēc video rullīša un apraksta. Bet nu jā, ja kubam nokrāso vienu šķautni citā krāsā, tad tas ir pavisam cits kubs.
Mazs jautājums... Spēle būs pērkama vai bezmaksas?
Kamēr nav spēlēta spēle, grūti spriest par tās mehānismu pēc video rullīša un apraksta. Bet nu jā, ja kubam nokrāso vienu šķautni citā krāsā, tad tas ir pavisam cits kubs.
Mazs jautājums... Spēle būs pērkama vai bezmaksas?
Re: Lāčplēsis
Spēle būs par maksu. Projektubanka.lv atbalstītājiem, protams, pienākas spēles kopija.
Beidz runāt, sāc darīt!
- kverkagambo
- Posts: 196
- Joined: 27 Jul 2014, 18:57
Re: Lāčplēsis
Māksliniekam ir tiesības interpretēt avotu. Īstenībā - jo spēcīgāks avots, jo lielākas iespējas dažādos veidos to interpretēt. Uz Lāčplēsi varētu balstīt gandrīz visu iespējamo žanru spēles un katra varētu sanākt citāda.