Page 4 of 8

Re: Biedri un baroni

Posted: 20 Dec 2014, 22:56
by Kotlešrīma
Nekādu kļūdu neatradu. Viss jauki tik tāl :)

Re: Biedri un baroni

Posted: 30 Dec 2014, 19:02
by kverkagambo
Vēl viens ātrs atjaunojums pirms jaunā gada.

Pieliku vienkāršu resursu sistēmu - katru gājienu tiek pielikts viens resursa punkts (kārts cena ir apakšējā stūrī). Pieliku spēka atņemšanos atbilstoši izdomātajiem noteikumiem. Kārtij ir zaļa aura, kas rāda, vai to var izspēlēt. Ir arī dažas jaunas skaņas, kaut arī, piemēram, sadursmes skaņa man ne īpaši patīk.
Pieliku valodas izvēli uzstādījumos, kas tiek saglabāta starp programmas palaišanas reizēm tur, kur Geimmeikeris to mēdz darīt (Local Settings/Application Data...).
Geimmeikera laikjoslas izmetu ārā kā bojātas, uzrakstīju tam savu klasi.
Gribēju piebilst svarīgu lietu: mans mērķis pašlaik ir tukšumu aizpildīšana spēlē, neko no izpildītā es uzskatu par galējo variantu.
Image
Lejupielāde
Projekta faili:
https://www.dropbox.com/s/68ok6gda2xfno ... x.rar?dl=0
Programma:
https://www.dropbox.com/s/yl35c77ziifg3 ... 4.zip?dl=0

Re: Biedri un baroni

Posted: 30 Dec 2014, 21:25
by Kotlešrīma
Iespaidīgi! Ceru tikai ka neklonēsi Heartstone un izdomāsi interesantāku resusrsu :lol:

Re: Biedri un baroni

Posted: 31 Dec 2014, 03:19
by zivs
Man arī gribētos redzēt savādāku/oriģinālāku resursu par to, kas jau ir Hearthstone. Jo vājāka kārts, jo procentuāli vairāk resursus nākamajam gājienam atvēl, vai kaut kā tā? Nezinu, bet esošā/iedomātā HS shēma drusku atsit, lai arī ir [universāli?] laba.

Re: Biedri un baroni

Posted: 31 Dec 2014, 19:05
by kverkagambo
Kotlešrīma wrote:Iespaidīgi! Ceru tikai ka neklonēsi Heartstone un izdomāsi interesantāku resusrsu :lol:
zivs wrote:Man arī gribētos redzēt savādāku/oriģinālāku resursu par to, kas jau ir Hearthstone.
Vai varu palūgt sīkāk par šo tēmu? Hārtstounā ir maģiskā esence - mana - un tā, protams, šajā spēlē izskatītos neloģiski.
zivs wrote:Jo vājāka kārts, jo procentuāli vairāk resursus nākamajam gājienam atvēl, vai kaut kā tā?
Tur tikai pieskaitās klāt viens resursu punkts līdz kaut kādai robežai. Ja tu runā par tagadējo kāršu vērtībām - tās ir nejaušas, tāpēc gadās, ka kārts ar spēku 1 maksā 5 utml.

Kā uzlabot resursu iegūšanu? Teiksim MtG resursi ir atsevišķas kārtis, un, ja tās netiek izvilktas, spēlētājs sēž bez iespējām kaut ko izspēlēt.
Man vispār bija ideja resursus tā arī saukt "Resursi" un tā arī atstāt.

Re: Biedri un baroni

Posted: 31 Dec 2014, 19:28
by dabrelis
Notestēju, viss pēc manas saprašanas strādā labi : )

Re: Biedri un baroni

Posted: 31 Dec 2014, 20:01
by Kotlešrīma
Resurss - Džungurs :D

Bet reāli tas jau ir tas grūtais - izdomāt spēlei interesantas mehānikas. Saukt jau viņu var kaut par pankūkām, svarīgāk ir lai tas resurss kautko dod spēlei nevis vienkārši "ir"!

Re: Biedri un baroni

Posted: 03 Jan 2015, 16:13
by kverkagambo
Tad ko tu tieši iesaki?
dabrelis wrote:Notestēju, viss pēc manas saprašanas strādā labi : )
Paldies par atbalstu!

Re: Biedri un baroni

Posted: 04 Feb 2015, 13:46
by kverkagambo
Piektais atjaunojums. Ir izdarītas vairākas svarīgas lietas.
Uzstādījumos var mainīt loga izmērus no 4:3 uz 16:9. Praktiskas nozīmes tam nav, bet tas man noderēs nākotnē.
Beidzot kāršu parametri vairs nav pilnīgi nejaušu ciparu salikumi. Spiežot uz "spēlēt" parādās kavas izvēles logs. Divas armijas līdzās veido kavu.
Divdesmit kārtis gan tiek izvēlētas nejauši.
Esmu uzrakstījis mazu sistēmiņu uz PHP, lai pievienotu un labotu vienību kārtis. Pašlaik katrai armijai ir pieci kājnieki un pa divām jātnieku un artilērijas vienībām. Par artilērijas un kavalērijas vienību nosaukumiem vēl būs jāpiedomā.
Citādi spēles ekrānā izmaiņu nav, tikai kārtis var beigties.

Kavas izvēles logs:
Image

Lejupielāde
Projekts: https://www.dropbox.com/s/p3j2ek6aniamr ... x.rar?dl=0
Programma: https://www.dropbox.com/s/gylde4z1b671o ... 5.zip?dl=0

Re: Biedri un baroni

Posted: 18 Feb 2015, 17:07
by kverkagambo
Sestais atjaunojums Biedriem un Baroniem.
Pēc spēles noteikumiem vienības spēks ir atkarīgs no tā, kam šajā brīdī ir gājiens. Aizstāvībā esošā spēlētāja kārtis iegūst papildus aizsardzību, kas ir vienāda ar morāli. Tātad uzbrūkošajam spēlētājam ir jākoncentrē spēki, lai sakautu pretinieku.
Ir izmainīts veids, kā kārtis tiek zīmētas, gatavojoties tālākām izmaiņām.
Kaut kas ir noticis ar burtiem, un tie vairs neuzraksās vienā līnijā. Būs jāgriežas Geimmeikera forumos, varbūt kādam būs izskaidrojums.
Šis jau liekas brīdis, kad būtu nopietni jāpievēršas spēles ekrāna un atsevišķu kāršu dizainam.

Vēl es esmu sācis rakstīt īsus vēsturiskus aprakstus angliski populārajā spēļdaru forumā. Nav tā, ka atsaucība uz spēli tur būtu milzīga, bet es iedomājos, ka būtu jāpaskaidro iespējamam ārzemju spēlētājam, par kādu vēsturisku brīdi vispār ir runa (satura rādītājs otrajā ziņojumā).

Lejupielāde
Projekta faili: https://www.dropbox.com/s/h6m1oc2ex8oe2 ... x.rar?dl=0
Programma: https://www.dropbox.com/s/szlxa4n50yydf ... 6.zip?dl=0