Biedri un baroni (vecā tēma)
- Kotlešrīma
- Posts: 74
- Joined: 30 Nov 2014, 19:08
Re: Biedri un baroni
Viss strādāja
Nebūs nekādu "special ability" kārtīm? Šobrīd neredzu spēles "stratēģisko dziļumu" Viss kas ir izdarīts ir labs un kvalitatīvs, bet tas neliek pazust jautājumam - kas šim ir labāks/savādāks kā Hearstonam, un kapēc man vienkārši nespēlēt to Vai varbūt nemaz negrasies komercializēt šo spēli?
Nebūs nekādu "special ability" kārtīm? Šobrīd neredzu spēles "stratēģisko dziļumu" Viss kas ir izdarīts ir labs un kvalitatīvs, bet tas neliek pazust jautājumam - kas šim ir labāks/savādāks kā Hearstonam, un kapēc man vienkārši nespēlēt to Vai varbūt nemaz negrasies komercializēt šo spēli?
- kverkagambo
- Posts: 196
- Joined: 27 Jul 2014, 18:57
Re: Biedri un baroni
Tas viss nāks ar laiku. Vēl joprojām tiek aizpildīti tukšumi spēlē.
Es, protams, centīšos virzīt spēli uz komerciāla produkta pusi, ja iznāks tādam nišas produktam.
Es, protams, centīšos virzīt spēli uz komerciāla produkta pusi, ja iznāks tādam nišas produktam.
- kverkagambo
- Posts: 196
- Joined: 27 Jul 2014, 18:57
Re: Biedri un baroni
Septītais atjaunojums.
Šajā reizē spēlei ir pielikts kāršu žurnāls. Kreisajā ekrāna pusē uzrādās divu veidu ieraksti - kādas kārtis ir izspēlētas un kura kārts ir uzbrukusi kurai.
Bez tam ir parādījušies pirmie kāršu attēli. Pagaidu variants, protams, bet vismaz var sākt labāk iedomāties, kā kārtīm jāizskatās galu galā. Ir pa attēlam katrai ieroču šķirai.
Ir izmainījies vieds, kā kārtis tiek zīmētas, bet burtu riebīgo lēkāšanu neesmu labojis.
Lejupielāde
Projekta faili: https://www.dropbox.com/s/chey5zypwfbtw ... x.rar?dl=0
Programma: https://www.dropbox.com/s/5qe2pnfzg3kby ... 7.zip?dl=0
Šajā reizē spēlei ir pielikts kāršu žurnāls. Kreisajā ekrāna pusē uzrādās divu veidu ieraksti - kādas kārtis ir izspēlētas un kura kārts ir uzbrukusi kurai.
Bez tam ir parādījušies pirmie kāršu attēli. Pagaidu variants, protams, bet vismaz var sākt labāk iedomāties, kā kārtīm jāizskatās galu galā. Ir pa attēlam katrai ieroču šķirai.
Ir izmainījies vieds, kā kārtis tiek zīmētas, bet burtu riebīgo lēkāšanu neesmu labojis.
Lejupielāde
Projekta faili: https://www.dropbox.com/s/chey5zypwfbtw ... x.rar?dl=0
Programma: https://www.dropbox.com/s/5qe2pnfzg3kby ... 7.zip?dl=0
- Kotlešrīma
- Posts: 74
- Joined: 30 Nov 2014, 19:08
Re: Biedri un baroni
Man patīk tā dzīvību sistēma, un viss sataisītais ir ļoti kvalitatīvs - bet tas tik un tā nemaina manu skepticismu par to, ka viss ir kā heartstonā Cerams, ka es vienkārši nesaprotu kāršu spēļu mērķauditoriju, un, ka parasti tās spēles ir tik līdzīgas...
Lai vai kā - pati spēle liekas ka būs izcila, bet jo mazāk viņa atšķiras no heartstona, jo vairāk viņa ar to tiks salīdzināta... Un vienam pārspēt visa blizarda production value diez vai sanāks
Lai vai kā - pati spēle liekas ka būs izcila, bet jo mazāk viņa atšķiras no heartstona, jo vairāk viņa ar to tiks salīdzināta... Un vienam pārspēt visa blizarda production value diez vai sanāks
- kverkagambo
- Posts: 196
- Joined: 27 Jul 2014, 18:57
Re: Biedri un baroni
Gan jau nebūs pilnīgi viss kā Hārtstounā, man arī nav mērķa pārspēt pašlaik slavenāko kāršu spēli. Bet galā varbūt būs alternatīva šīs spēles cienītājiem.
Lai nu kā, te ir astotais atjaunojums.
Notiek virzība uz zaudējuma nosacījumu izveidošanu. Katram spēlētājam ir "seja" - laukums uz spēles ekrāna, kuram pretinieks var uzbrukt tāpat kā kārtij. Tas šajā gadījumā sauksies "štābs", atbilstoši spēles tēmai. Štābā tiek attēloti abu armiju simboli, tātad vairs nebūs jāmin, kādas armijas veido savu vai pretinieka kavu. Jēgas no uzbrukšanas pretinieka štābam gan pagaidām nav, tā ir nākošā atjaunojuma tēma.
Mākslīgais intelekts uzbruks štābam ar tādu pašu varbūtību kā kārtīm.
Lejupielāde
Projekta faili: https://www.dropbox.com/s/884ndznnmzoiz ... x.rar?dl=0
Programma: https://www.dropbox.com/s/fk4se5jmzqpuw ... 8.zip?dl=0
Lai nu kā, te ir astotais atjaunojums.
Notiek virzība uz zaudējuma nosacījumu izveidošanu. Katram spēlētājam ir "seja" - laukums uz spēles ekrāna, kuram pretinieks var uzbrukt tāpat kā kārtij. Tas šajā gadījumā sauksies "štābs", atbilstoši spēles tēmai. Štābā tiek attēloti abu armiju simboli, tātad vairs nebūs jāmin, kādas armijas veido savu vai pretinieka kavu. Jēgas no uzbrukšanas pretinieka štābam gan pagaidām nav, tā ir nākošā atjaunojuma tēma.
Mākslīgais intelekts uzbruks štābam ar tādu pašu varbūtību kā kārtīm.
Lejupielāde
Projekta faili: https://www.dropbox.com/s/884ndznnmzoiz ... x.rar?dl=0
Programma: https://www.dropbox.com/s/fk4se5jmzqpuw ... 8.zip?dl=0
Last edited by kverkagambo on 05 Apr 2015, 19:51, edited 1 time in total.
-
- Posts: 101
- Joined: 04 Aug 2013, 12:31
- Location: Jūrmala
- Contact:
- kverkagambo
- Posts: 196
- Joined: 27 Jul 2014, 18:57
- kverkagambo
- Posts: 196
- Joined: 27 Jul 2014, 18:57
Re: Biedri un baroni
Devītais atjaunojums.
Tajā tika pabeigts, kas bija iesākts iepriekšējā. Spēles rezultāts nebūs katras armijas "dzīvības", bet gan frontes līnija, ko uzbrukuma gadījumā pārvieto sev par labu. Tātad, uzbrūkot ar spēku 3, rezultāta starpība mainās par 6. Kad fronte ir aizstumta līdz pretinieka štābam, spēle beidzas.
Gājienu žurnāls ir pārceļojis pa labi.
Lejupielāde
Projekta faili: https://www.dropbox.com/s/vj9qp1tox35ec ... x.rar?dl=0
Programma: https://www.dropbox.com/s/g1t1vs96uw82s ... 9.zip?dl=0
Tajā tika pabeigts, kas bija iesākts iepriekšējā. Spēles rezultāts nebūs katras armijas "dzīvības", bet gan frontes līnija, ko uzbrukuma gadījumā pārvieto sev par labu. Tātad, uzbrūkot ar spēku 3, rezultāta starpība mainās par 6. Kad fronte ir aizstumta līdz pretinieka štābam, spēle beidzas.
Gājienu žurnāls ir pārceļojis pa labi.
Lejupielāde
Projekta faili: https://www.dropbox.com/s/vj9qp1tox35ec ... x.rar?dl=0
Programma: https://www.dropbox.com/s/g1t1vs96uw82s ... 9.zip?dl=0
- kverkagambo
- Posts: 196
- Joined: 27 Jul 2014, 18:57
Re: Biedri un baroni
Desmitais atjaunojums.
Šajā atjaunojumā nebūs daudz redzamu izmaiņu. Mākslīgā pretinieka rīcību tagad vada sarakstā saliktas darbības - līdzšinējā sistēma bija salikta ātri un nesakarīgi un bija jāmaina pirms ķerties pie nākošā lielā posma. Vēl - dažās vietās, uzbraucot ar peli, parādās informatīvi paziņojumi par kāršu vai resursu skaitu, un laiku līdz spēlētāja gājiena beigām norāda sekunžu skaitītājs.
Lejupielāde
Projekta faili: https://www.dropbox.com/s/puraei3jy8gzf ... x.rar?dl=0
Programma: https://www.dropbox.com/s/cgstdjvok7kry ... 0.zip?dl=0
Ilgais laiks kopš pēdējā atjaunojuma pagāja strādājot citus darbus, kas nedeva brīvu brīdi pieķerties spēlei, kā arī gatavojoties nākošajam lielajam darba posmam - daudzspēlētāju režīmam. To atlikt vairs nedrīkst, sīkumu pielabošana nevirzīs projektu tālāk. Nākošajā reizē būs jaunumi šajā sakarā.
Šajā atjaunojumā nebūs daudz redzamu izmaiņu. Mākslīgā pretinieka rīcību tagad vada sarakstā saliktas darbības - līdzšinējā sistēma bija salikta ātri un nesakarīgi un bija jāmaina pirms ķerties pie nākošā lielā posma. Vēl - dažās vietās, uzbraucot ar peli, parādās informatīvi paziņojumi par kāršu vai resursu skaitu, un laiku līdz spēlētāja gājiena beigām norāda sekunžu skaitītājs.
Lejupielāde
Projekta faili: https://www.dropbox.com/s/puraei3jy8gzf ... x.rar?dl=0
Programma: https://www.dropbox.com/s/cgstdjvok7kry ... 0.zip?dl=0
Ilgais laiks kopš pēdējā atjaunojuma pagāja strādājot citus darbus, kas nedeva brīvu brīdi pieķerties spēlei, kā arī gatavojoties nākošajam lielajam darba posmam - daudzspēlētāju režīmam. To atlikt vairs nedrīkst, sīkumu pielabošana nevirzīs projektu tālāk. Nākošajā reizē būs jaunumi šajā sakarā.
- kverkagambo
- Posts: 196
- Joined: 27 Jul 2014, 18:57
Re: Biedri un baroni
Vienpadsmitais atjaunojums - spēle internetā!
Beidzot ir aizpildīts milzīgs caurums Biedros un Baronos - spēlē ir parādījies daudzspēlētāju režīms. Spēle pastāvīgi savienojas ar serveri un iegūst no tā datus. Pēc armiju izvēlēšanās tā kādu laiku mēģinās sameklēt pretinieku, ja neatradīs, sāks spēli ar mākslīgo saprātu. Pretējā gadījumā būs iespēja spēlēt ar citu interneta iemītnieku.
Kāpēc serveris ir uzbūvēts uz PHP? Tas tāpēc, ka man nav nekādas pieredzes ar tīkla programmām un es izmantoju tās zināšanas, kuras man ir galvā. Kādreiz servera puse darbosies uz drošākām tehnoloģijām, bet vismaz klienta puse nebūs jātaisa pilnīgi no jauna - tikai jāpielabo.
Protams, pašā spēlē nekas nav mainīts - tur ir pieejami tikai paši vienkāršākie gājieni un tāpēc neko pārāk aizraujošu izdarīt nevar. Tomēr daudzspēlētāju režīmu notestēt var! (Kļūdas būs.) Nākotnes soļi būs veltīti spēles mehānikas un grafikas dizainam.
Lejupielāde:
https://www.dropbox.com/s/h3kmtv663qa6j ... 1.zip?dl=0
Beidzot ir aizpildīts milzīgs caurums Biedros un Baronos - spēlē ir parādījies daudzspēlētāju režīms. Spēle pastāvīgi savienojas ar serveri un iegūst no tā datus. Pēc armiju izvēlēšanās tā kādu laiku mēģinās sameklēt pretinieku, ja neatradīs, sāks spēli ar mākslīgo saprātu. Pretējā gadījumā būs iespēja spēlēt ar citu interneta iemītnieku.
Kāpēc serveris ir uzbūvēts uz PHP? Tas tāpēc, ka man nav nekādas pieredzes ar tīkla programmām un es izmantoju tās zināšanas, kuras man ir galvā. Kādreiz servera puse darbosies uz drošākām tehnoloģijām, bet vismaz klienta puse nebūs jātaisa pilnīgi no jauna - tikai jāpielabo.
Protams, pašā spēlē nekas nav mainīts - tur ir pieejami tikai paši vienkāršākie gājieni un tāpēc neko pārāk aizraujošu izdarīt nevar. Tomēr daudzspēlētāju režīmu notestēt var! (Kļūdas būs.) Nākotnes soļi būs veltīti spēles mehānikas un grafikas dizainam.
Lejupielāde:
https://www.dropbox.com/s/h3kmtv663qa6j ... 1.zip?dl=0