Biedri un baroni (vecā tēma)

Vieta, kur pastāstīt par savu topošo vai jau gatavo spēli, parādīt tās screenus un ziņot par citiem savu projektu jaunumiem
Message
Author
User avatar
kverkagambo
Posts: 182
Joined: 27 Jul 2014, 18:57

Re: Biedri un baroni

#11 Post by kverkagambo » 16 Nov 2014, 15:56

Šis ir pirmais ziņojums par spēles izstrādi.
Geimmeikeris ir savāds zvērs. Sākotnēji problēmas sagādāja tikt skaidrībā ar mainīgo darbības laukiem un to, kā šeit pieraksta masīvus. Objektiem nav funkciju, bet tās var simulēt ar paša definētiem notikumiem.
Es sāku darbu ar kāršu pārvietošanos spēles ekrānā. Programma pašlaik izskatās tā:
Image
Te var klikšķināt uz kavas (taisnstūris pa labi) un dabūt rokā kārtis. Pēc tam pārvietot ar peli no rokas uz galdu. To pašu var darīt arī pretinieka pusē, nekādu ierobežojumu nav. Ja kursors ir uz kārts, pēc brīža parādās tās palielinātā versija.
Saites uz gatavu programmu un projekta failiem:
Projekts: https://www.dropbox.com/s/iws0szvz37e99 ... x.zip?dl=0
Programma: https://www.dropbox.com/s/k4puilolznk0r ... 1.exe?dl=0
Man būtu svarīgi zināt, ka programma uz dažādiem datoriem darbojas tā, kā Geimeikeris to sola.

Kas attiecas uz spēles noteikumiem - šim jautājumam es veltīju nepietiekoši daudz laika. Viena no īpatnībām būtu tāda: vienībām nebūtu uzbrukuma un aizsardzības spēka, bet viens parametrs - morāle. Uzbrucējs nodara tai atbilstošu ievainojumu morālei, bet pats cieš tikai viena punkta zaudējumu. Izklausās, ka tāda sistēma liks uzbrucēja priekšrocībai uzkrāties, tāpēc vajadzīga papildus testēšana dzīvē.

Nākošais - pilnveidot pašas kārtis, pielikt muguriņas un priekšiņas, tekstus, pamēģināt uztaisīt spēlētāju mijiedarbību.
Last edited by kverkagambo on 25 Nov 2014, 21:13, edited 1 time in total.

User avatar
kverkagambo
Posts: 182
Joined: 27 Jul 2014, 18:57

Re: Biedri un baroni

#12 Post by kverkagambo » 25 Nov 2014, 21:13

Otrais atjaunojums ir klāt!
Te ir mazliet samazināts ekrāna attēls:
Image
Kāršu teksti un cipari ir salikti nejauši.
Programma sākas ar spēlētāja gājienu, kurā tas drīkst nolikt uz galda vienu vai vairākas kārtis. Viens klikšķis paņem kārti, otrs noliek to uz galda. Pēc tam līdzīgā veidā drīkst sist jebkuru pretinieka kārti, ja tāda pretējā pusē ir. Kad nekas cits nav darāms, var spiest uz pogas "gatavs", un gājiens pāriet spēles vadītam pretiniekam. Tas uzliks uz galda vienu nejaušu kārti, pēc tam sitīs nejaušu spēlētāja kārti un atdos gājienu atpakaļ spēlētājam. Tādā garā var turpināties bezgalīgi.

Lejupielāde
Projekta faili:
https://www.dropbox.com/s/d5ldswns6a2se ... x.zip?dl=0
Programma:
https://www.dropbox.com/s/zrltzarnvow3x ... 2.zip?dl=0

Man ļoti vajag, lai tiktu pārbaudīta kāršu pārvietošana no rokas uz galdu - GML dokumentācijā ir rakstīts, ka pēc instance_change būtu jārādās kļūdai, aiztiekot objekta mainīgos, bet man viss ir kārtībā. Vajag pārbaudīt uz citiem datoriem!

dabrelis
Posts: 10
Joined: 20 Nov 2014, 18:31

Re: Biedri un baroni

#13 Post by dabrelis » 25 Nov 2014, 22:17

Man viss labi strādā, gaidu turpinājumu : )

LatvianGames
Posts: 101
Joined: 04 Aug 2013, 12:31
Location: Jūrmala
Contact:

Re: Biedri un baroni

#14 Post by LatvianGames » 25 Nov 2014, 22:55

Kļūdu nebija.
Cik saprotu pagaidām ir visu armiju kārtis?
Un vai kārtīs būs arī attēli vai tikai burti?
Bet tā baigi forši!!!

P.S
Vai tu taisi ar GM:S Proffesional versiju vai bezmaksas?

User avatar
kverkagambo
Posts: 182
Joined: 27 Jul 2014, 18:57

Re: Biedri un baroni

#15 Post by kverkagambo » 29 Nov 2014, 02:02

Tās kārtis, kuras pašlaik ir redzamas ir sagataves parastām vienību tipa kārtīm. Bet vispār ir paredzēts, ka būs arī citi tipi.
Attēli būs. Man vislabāk gribētos tādu kārts dizainu, kur attēlu neaizsegtu nekādi elementi, lai nebūtu lieka detaļa jāzīmē pa virsu. Tagad tur ir tas vairodziņš, laikam jau viena vairodziņa gadījumā tā nav liela bēda.
Es pašlaik lietoju Standart, profesionālo versiju nopirkšu kaut kad vēlāk.

Paldies tiem, kuri pārbaudīja programmu, man tas ir ļoti svarīgi. Nākotnē būs vairāk, ko redzēt!

LatvianGames
Posts: 101
Joined: 04 Aug 2013, 12:31
Location: Jūrmala
Contact:

Re: Biedri un baroni

#16 Post by LatvianGames » 29 Nov 2014, 18:00

Rekur ideja par to bildi kārti bija šāda:
Attachments
KARTS.png
KARTS.png (12.36 KiB) Viewed 4709 times

User avatar
kverkagambo
Posts: 182
Joined: 27 Jul 2014, 18:57

Re: Biedri un baroni

#17 Post by kverkagambo » 29 Nov 2014, 18:59

Jā, tā tas arī ir domāts. Attēls atradīsies tieši tur.

LatvianGames
Posts: 101
Joined: 04 Aug 2013, 12:31
Location: Jūrmala
Contact:

Re: Biedri un baroni

#18 Post by LatvianGames » 30 Nov 2014, 00:27

Jā okey, tad viss forši.
Tikai tev jāpadomā kādi tie attēli būs.Jo, piemēram ja būs sajauktas fotogrāfijas kopā ar zīmētām bildēm neizskatīsīs labi.

P.S
Ā un vēl viena lieta ko nesapratu - kapēc uz kārts rakstīts Landesvērs(vācieši) un apakšā igauņi?

User avatar
zivs
Posts: 150
Joined: 21 Feb 2012, 13:15
Contact:

Re: Biedri un baroni

#19 Post by zivs » 30 Nov 2014, 03:46

LatvianGames wrote:Ā un vēl viena lieta ko nesapratu - kapēc uz kārts rakstīts Landesvērs(vācieši) un apakšā igauņi?
http://lv.wikipedia.org/wiki/Baltijas_landesvērs (links salūzt, elvmans slinko, pasaule iet uz galu) Droši vien tāpēc.

Lai nu kā, man arī nekas nesalūza pēc kādu piecu minūšu intensīvas kāršu stumdīšanas un bakstīšanas.

User avatar
kverkagambo
Posts: 182
Joined: 27 Jul 2014, 18:57

Re: Biedri un baroni

#20 Post by kverkagambo » 30 Nov 2014, 15:53

Teksti un cipari uz kārtīm ir salikti nejauši - tāpēc arī ir igauņi.

Post Reply

Return to “Tavi projekti / Your projects”