Get the Orange to Flag

Vieta, kur pastāstīt par savu topošo vai jau gatavo spēli, parādīt tās screenus un ziņot par citiem savu projektu jaunumiem
Post Reply
Message
Author
Intars
Posts: 9
Joined: 21 Oct 2013, 16:59

Get the Orange to Flag

#1 Post by Intars » 21 Oct 2013, 17:33

Sveiki, gribēju pastāstīt par savu projektu un pieredzi konkursā.

Ar savu komandu piedalījos "Global Student Game Developer Competition" konkursā, kur 24h laikā vajadzēja izstrādāt spēli pēc dotā temata.

Temats bija attēls:

Image


Mūsu ideja bija tāda, ka tas oranžais apaļais objeks aiz karoga ir apelsīns (nevis saule). Tā arī radās ideja par spēli "Get the Orange to Flag", kur spēles uzdevums ir būvējot dažādus fiziskus objektus panākt, lai apelsīns aizripo pie karoga. Spēle ir balstīta uz 2D fiziku.

Šī arī bija pirmā spēle, ko izstrādājam un tieši šajā jomā mums nav bijušas iepriekšējās pieredzes, lai gan ir bijusi pieredze programmēšanā (ne spēļu) un apgūtas dažādas grafikas apstrādes programmas.

Visas 24h pie izstrādes gan es vienīgais spēju visu laiku izturēt, protams ieturot nelielas pauzes, pārējie komandas biedri vai nu neizturēja, vai arī bija aizņemti ar studijām/darbu nākamajā dienā, taču kopumā tā bija diezgan interesanta pieredze un noderīgi pavadīts laiks.
Daudz ko no iecerētā gan nepaguvām pabeigt tieši laika limita dēļ, taču tāds strādājošs spēlējams prototips ir gatavs.


Pašlaik notiek balsošana, būtu pateicīgs, ja pozitīvi novērtēsiet mūsu veikumu.

http://www.studentgdc.com/game/MTus4vTXmXw=



Spēle izmanto "Java" platformu tāpēc, lai to varētu palaist nāksies lejupielādēt Javu priekš savas OS - http://www.java.com/en/download/index.jsp

bubu
Guru
Guru
Posts: 398
Joined: 07 Dec 2010, 11:54

Re: Get the Orange to Flag

#2 Post by bubu » 21 Oct 2013, 20:29

Kam tie sarkanie rāmji domāti apkārt pogām? Imho izskatās ļoti nesmuki.
Jā, un varējāt izmest "out" folderi no arhīva. Un visādus *.class failus arī. Un "bin" folderi arī. Sanāktu apmēram 75MB, ko lejupielādēt, nevis 130.

Vajadzētu ieviest limitu uz izmantojamām konstrukcijām. Citādi tagad stratēģija ir vienkārša - paņemam mazos zilos riņķīšus, un liekam tos apakšā/aizmugurē apelsīnam līdz tas nonāk uz karoga :)

Un otrā līmenī man nekas nestrādā (tur kur tas teksts par veidotājiem). Spiežu ar peli uz tām pogām - nekas nenotiek. Konsolē tikai izvadās kaut kādi skaitļi (y koordināte kursoram?). Ļoti dīvaini.

Intars
Posts: 9
Joined: 21 Oct 2013, 16:59

Re: Get the Orange to Flag

#3 Post by Intars » 21 Oct 2013, 21:06

Jā, tur tik tiešām varēja patīrīt to Sources direktorijas saturu un aizņemtu stipri mazāk vietas, taču līdz nodošanas beigām bija 2min, kad visu sagatavojām, un nebija laika, riskēt palikt ārpus termiņa, tāpēc nodevām visu "tādu kāds ir". Konsoles output arī palika no izstrādes, debug vajadzībām.


Sarkanie rāmji palika no izstrādes procesa, kad vēl nebija uzzimētas tekstūras.
2. līmenī pogām vajadzētu strādāt, taču līmeņu beigās manuāli jāuzspiež "Next Level", kad līmenis ir iziets un paziņojums par nākamo parādās.

Loga izmēra maiņa arī īsti vēl netiek atbalstīta, lai gan to var izdarīt, ja staipīsiet logu, tad iespējam pogu koordinātas neatbildīs realitātei.


Kā pati spēles ideja?
Jūsuprāt ir vērts tālāk taisīt?

bubu
Guru
Guru
Posts: 398
Joined: 07 Dec 2010, 11:54

Re: Get the Orange to Flag

#4 Post by bubu » 21 Oct 2013, 21:24

Ah, es otrajā līmenī resaizoju logu, lai varētu izlasīt to tekstu. Citādi ar defaulto loga izmēru nevarēja to izlasīt. Un pēc resaizošanas pogas nestrādāja.
Vajag vienkārši aizliegt loga resaizošanu, ja jau to nesuportējat.

Post Reply

Return to “Tavi projekti / Your projects”