Bullet Hell tipa Šmups

Vieta, kur pastāstīt par savu topošo vai jau gatavo spēli, parādīt tās screenus un ziņot par citiem savu projektu jaunumiem
Message
Author
snauts
Posts: 63
Joined: 30 Mar 2011, 11:15

Bullet Hell tipa Šmups

#1 Post by snauts » 12 Jul 2012, 10:05

Nu jau kā pusgadu taisu Bullet Hell tipa Šmupu iedvesmojoties galvenokārt no CAVE spēlēm. Esmu pabeidzis divus no trim iecerētajiem līmeņiem.
Spēli var dabūt un pabakstīt te: http://piepe.lv/shmupacabra/

Image

Image

User avatar
vecais_dumais_laacis
Guru
Guru
Posts: 109
Joined: 06 Dec 2010, 18:48
Contact:

Re: Bullet Hell tipa Šmups

#2 Post by vecais_dumais_laacis » 12 Jul 2012, 14:06

visnotalj pozitiivi
...un ja bites buutu laachi...

User avatar
sunder
Posts: 18
Joined: 16 Feb 2012, 11:06

Re: Bullet Hell tipa Šmups

#3 Post by sunder » 12 Jul 2012, 19:50

Damn, es sen jau kko tādu vēlējos taisīt, tik neesmu saņēmies vēl.
Katrā ziņa spēle tiešām liekas laba. Viss tiktālu sataisīts kā pienākas. Vienīgais kas šeit nedaudz nepatīk, ka dažkārt cīņā savu kuģi ir grūti pamanīt, kā rezultāta arī pagrūti izvairīties. Cik pamanīju diezgan daudz lua izmantots. Uz kā šis ir taisīts? C++?

snauts
Posts: 63
Joined: 30 Mar 2011, 11:15

Re: Bullet Hell tipa Šmups

#4 Post by snauts » 13 Jul 2012, 10:18

sunder wrote:Uz kā šis ir taisīts?
Engīne ir rakstīta iekš parsta C, savukārt pati spēle iekš LUA.

User avatar
austere
Posts: 57
Joined: 12 Jun 2011, 21:45

Re: Bullet Hell tipa Šmups

#5 Post by austere » 13 Jul 2012, 21:20

Tām zilajām un sarkanajām lodēm prasās pēc alfablend ar fonu un dzeltenajiem šāviņiem un lai tās neiet virsū pašam ienaidnieka kuģim. Varbūt tās lodes būtu smukākas kā liesmas strūklas, vai kautkas tamlīdzīgs.

User avatar
austere
Posts: 57
Joined: 12 Jun 2011, 21:45

Re: Bullet Hell tipa Šmups

#6 Post by austere » 13 Jul 2012, 22:42

Paskatijos šito: http://www.youtube.com/watch?v=aJfWvIxAajw
un secināju, ka šis žanrs nav priekš manis.

Sergejs_K
Posts: 5
Joined: 07 Mar 2012, 11:48
Location: Riga
Contact:

Re: Bullet Hell tipa Šmups

#7 Post by Sergejs_K » 13 Jul 2012, 23:43

Uz Mac nevaru palaist, bet šāda tipa spēles patīk.
Līdzīgai spēlei taisu tagad līmeņus un bosus.
Parādīt gan nevaru, līdz netiks izdota.
Sergejs Koļečenko
3D mākslinieks @ Rise gaming - Game title "Epoch Saga: Shattered Shores"
skolecenko@risegaming.com
http://www.epochsaga.com
Portfolio - http://kolecenko.carbonmade.com/

User avatar
AndrejsKlavins
Posts: 89
Joined: 16 Jul 2012, 23:41

Re: Bullet Hell tipa Šmups

#8 Post by AndrejsKlavins » 16 Jul 2012, 23:48

Arī padzenāju vairākas reizes, un uzreiz pāris replikas tīri no spēles procesa.

1) Ieteiktu padarīt vadāmību vienkāršāku un bez ierobežojumiem, jo tas tikai sagādā lielāku kontrolēšanas kaifu. Proti, lai kuģītis kustās visos virzienos vienādā ātrumā un šaušana neietekmē kustības ātrumu.

Lai arī var likties, ka tas rada kaut kādas izvēles un dilemmas, patiesībā, tas tikai atsit vēlmi pārvietoties un šaut vienlaikus, bet shoot-emupa esence ir šaut un izvairīties vienlaikus.

2) Vajag papētīt negaidīto nāvju daudzumu līmeņos, kad pēkšņi no gaisa nokrīt lādiņu viļņi, no kuriem var izvairīties tikai ar ļoti laicīgu shieldu.

3) Vajag all the usual stuff - ieroči, poweri, etc.

snauts
Posts: 63
Joined: 30 Mar 2011, 11:15

Re: Bullet Hell tipa Šmups

#9 Post by snauts » 17 Jul 2012, 00:08

AndrejsKlavins wrote:Ieteiktu padarīt vadāmību vienkāršāku un bez ierobežojumiem, jo tas tikai sagādā lielāku kontrolēšanas kaifu. Proti, lai kuģītis kustās visos virzienos vienādā ātrumā un šaušana neietekmē kustības ātrumu.
Šaušana ir taisīta līdzīgi kā espgaluda vai esprade - proti, šaušanas pogas tapošana šauj vājāku "spread shoot", bet ļauj kustēties ātri. Savukārt šaušanas pogas turēšana šauj stiprāku "beam shoot", bet liek kustēties lēni un tas noder, lai izvairītos no blīvākiem/lēnākiem patterniem. Tas it kā bija pieminēts tutoriālī.

snauts
Posts: 63
Joined: 30 Mar 2011, 11:15

Re: Bullet Hell tipa Šmups

#10 Post by snauts » 26 Nov 2012, 11:52


Post Reply

Return to “Tavi projekti / Your projects”