Lejuplādēt izstaigājamu Unity scēnu (11.8mb) - v.0.2:
http://failiem.lv/u/rjaxlwp - downloads: 0
Info:
- var izstaigāt māju un dažus dzīvokļus (tukšus);
- durvis var atvērt, pieejot tām klāt, un nospiežot attiecīgo taustiņu;
- var pavizināties ar liftu;
bildītes:
"skudru pūznis 3D"
"skudru pūznis 3D"
Last edited by austere on 16 Jul 2012, 22:15, edited 9 times in total.
Re: "skudru pūznis 3D"
Ieliku labotu versiju. Pirms tam nevarēja ieiet mājā.
- kristapuciitis
- Posts: 163
- Joined: 03 Jun 2011, 14:22
Re: "skudru pūznis 3D"
Ārpusē viss izskatās nice, bet iekšā durvis ir kaut kādas šauras, un izskatās, ka tajās nevar ielīst. Un augšējais lifts nestrādā. 9. stāvs aizved uz itkā augšējo stāvu, bet, uzskrienot augstāk, ir vēl viens, kurā nevar pat ieiet. Btw tas iepriekšējais projekts par lauku mājās jau ir pārtraukts? Man tas likās kvalitatīvāks un interesantāks par šito. =)
PS Izgāju uz jumta, lecu lejā, bet nenomiru. =(
PS Izgāju uz jumta, lecu lejā, bet nenomiru. =(
Gooby pls
- serioussam909
- Posts: 59
- Joined: 06 Dec 2010, 18:54
- Location: Ireland
- Contact:
Re: "skudru pūznis 3D"
Jā - līķa izšķīšana pret zemi ir galvenais kas pietrūkst arhitektūras vizualizācijai
Re: "skudru pūznis 3D"
GTA pa lielam arī ir arhitektūras vizualizācija.
Re: "skudru pūznis 3D"
Ceru, ka tas nebija domāts nopietni.
Par projektu - modeļa proporcijas izskatās pareizi (kas ir ļoti svarīgi), bet ir pietiekami daudz vietu uzlabojumiem:
- lielākā problēma: labāk veidot kaut ko labu un maz, nekā viduvēju un daudz - viena perfekti detalizēta istaba būtu interesantāka.
- detalizācija - neatradu neko, kas piesaistītu aci (nav ne apgaismojuma interesanta, ne īpašu objektu).
- tekstūras - visas laikam no unity default tekstūrām izvilktas, izskatās nenormāli neatbilstoši pēc visa, izņemot krāsu. Ir taču cgtextures.com pieejams.
- vajag backdropu - zemas detalizācijas objekti fonā, bez kuriem kaut kādu iemeslu dēļ tika izstiepts plakanais pamats līdz bezjēgai.
- problēmas kāpt pa kāpnēm - pieliec fpswalker enhanced vai tml.
- man strādāja ar 30 fps, laiks piestrādāt pie optimizācijas. Var sākt ar lightmapes izmēriem un objektu sadalīšanu pa mazākiem (ne vairāk kā ~5K trijstūri katrā būtu ideāli).
Par projektu - modeļa proporcijas izskatās pareizi (kas ir ļoti svarīgi), bet ir pietiekami daudz vietu uzlabojumiem:
- lielākā problēma: labāk veidot kaut ko labu un maz, nekā viduvēju un daudz - viena perfekti detalizēta istaba būtu interesantāka.
- detalizācija - neatradu neko, kas piesaistītu aci (nav ne apgaismojuma interesanta, ne īpašu objektu).
- tekstūras - visas laikam no unity default tekstūrām izvilktas, izskatās nenormāli neatbilstoši pēc visa, izņemot krāsu. Ir taču cgtextures.com pieejams.
- vajag backdropu - zemas detalizācijas objekti fonā, bez kuriem kaut kādu iemeslu dēļ tika izstiepts plakanais pamats līdz bezjēgai.
- problēmas kāpt pa kāpnēm - pieliec fpswalker enhanced vai tml.
- man strādāja ar 30 fps, laiks piestrādāt pie optimizācijas. Var sākt ar lightmapes izmēriem un objektu sadalīšanu pa mazākiem (ne vairāk kā ~5K trijstūri katrā būtu ideāli).
Re: "skudru pūznis 3D"
Varbūt kādam ir vēlēšanās paņemt un noformēt vienu dzīvokli. Pēc tam to varētu ielikt atpakaļ mājā un citiem izrādīt (ko protam). (Vai arī visu māju.)
Re: "skudru pūznis 3D"
Ieliku versiju ar nelieliem papildinājumiem v.0.2.
Vienistabas dzīvoklītim pieliktas mēbeles. Nothing special.
Vienistabas dzīvoklītim pieliktas mēbeles. Nothing special.