Platformera engine ar SFML

Vieta, kur pastāstīt par savu topošo vai jau gatavo spēli, parādīt tās screenus un ziņot par citiem savu projektu jaunumiem
Post Reply
Message
Author
User avatar
kristapuciitis
Posts: 163
Joined: 03 Jun 2011, 14:22

Platformera engine ar SFML

#1 Post by kristapuciitis » 12 Mar 2012, 20:10

Sveiki!
Šis ir mans pirmais SFML projekts, kā arī mans pirmais platformera endžains. Tur vēl nav ne skaistas grafikas, ne gameplay, tur ir tikai fizika un file manager. Šis ir arī mans apjomīgākais projekts.
Attachments
Game_src.rar
(7.45 KiB) Downloaded 385 times
Release.rar
(537.02 KiB) Downloaded 371 times
Gooby pls

bubu
Guru
Guru
Posts: 398
Joined: 07 Dec 2010, 11:54

Re: Platformera engine ar SFML

#2 Post by bubu » 12 Mar 2012, 20:53

C++'ā nelieto defainus konstantēm. Lieto netipizētas enuma vērtības:

Code: Select all

class Level
{
public:
    enum {
        kWidthMax = 90, // vai UPPER_CASE stilā, ja tā labāk patīk
        kHeightMax = 90,
        kCellWidth = 40,
        kCellHeight= 40,
    };

...
};
Level::LoadFromFile funkcijā ārējo ciklu es rakstītu šādi:

Code: Select all

unsigned y = 0;
while (std::getline(file, buffer))
{
     ...
     y++;
}
Tas pārbaudītu gan uz eof, gan uz kļūdām nolasot failu.

Menu::Update fjā tā vietā lai manuāli sekotu līdzi peles nospiedieniem iesaku padot attiecīgo peles nospiediena eventu no main.cpp faila eventu apstrādes cikla. Un switch (iColor) vietā es lietotu vienkārši masīvu:

Code: Select all

static const sf::Color colors[] = { sf::Color(255, 4, 100), sf::Color(10, 250, 100), ... visi pārējie... };
playerColor = colors[iColor];
sf::Vector2<float> vietā var rakstīt sf::Vector2f

Gan Menu, gan Level es padotu sf::RenderWindow nevis konstruktorā, bet gan Draw funkcijai. Jo visai klasei nevajg zināt par renderēšanas logu, tikai zīmēšanas fjai vajag to zināt.

User avatar
kristapuciitis
Posts: 163
Joined: 03 Jun 2011, 14:22

Re: Platformera engine ar SFML

#3 Post by kristapuciitis » 13 Mar 2012, 10:53

Ņemšu vērā! :-)
Gooby pls

User avatar
kristapuciitis
Posts: 163
Joined: 03 Jun 2011, 14:22

Re: Platformera engine ar SFML

#4 Post by kristapuciitis » 16 Mar 2012, 17:13

Update!
Tika pievienoti daži enemy. =(

UPDATE!
Pievienots HUD, dzīvības.
Attachments
Game.rar
(9.51 KiB) Downloaded 391 times
Release.rar
(538.53 KiB) Downloaded 374 times
Gooby pls

Post Reply

Return to “Tavi projekti / Your projects”