Zole.net

Vieta, kur pastāstīt par savu topošo vai jau gatavo spēli, parādīt tās screenus un ziņot par citiem savu projektu jaunumiem
Message
Author
User avatar
austere
Posts: 58
Joined: 12 Jun 2011, 21:45

Zole.net

#1 Post by austere » 27 Nov 2011, 14:25

Zole.Net v0.5 - game (0.26mb) http://failiem.lv/u/jgxhoyv - (lejuplādēts: 21)
Zole.Net v0.5a - source (2.70mb) http://failiem.lv/u/hiybutm - (lejuplādēts: 25)
Zole.Net v0.5 - unity source (2.05mb) http://failiem.lv/u/owbnlod - (lejuplādēts: 21)

Zole.Net v0.5 - online http://kastanis.biz/zolenet.php

Zole client - server formātā.
Spēlētāji pieslēdzas serverim un savā starpā spēlē zoli. + chats.
Neizmantoju WCF, bet paņēmu googlē viena turka projektu (SCS) un lidgren-network library.

Neesmu īsti pārliecināts par to, vai servera puse ir threadsafe, nav gadijies līdz šim nodarboties ar šo tēmu.

Taisīts uz C# VS2010, tātad vajadzēs Net 4.0 (client profile).

Image
Last edited by austere on 09 Jan 2012, 14:47, edited 16 times in total.

User avatar
austere
Posts: 58
Joined: 12 Jun 2011, 21:45

Re: Zole.net

#2 Post by austere » 28 Nov 2011, 18:23

verdija 0.3:
- palaboju dažus gļukus;
- redzams spēlētāju saraksts

elvman
Posts: 434
Joined: 06 Dec 2010, 18:43
Location: Rīga
Contact:

Re: Zole.net

#3 Post by elvman » 28 Nov 2011, 20:37

Neesi domājis noportēt projektu uz Flash? Tad tas būs pieejamāks plašākai auditorijai.

PS. Žēl, ka Silverlight ir miris, jo noportēt uz to vispār nebūtu nekādu problēmu
Beidz runāt, sāc darīt!

bubu
Guru
Guru
Posts: 398
Joined: 07 Dec 2010, 11:54

Re: Zole.net

#4 Post by bubu » 29 Nov 2011, 04:01

Kam tādai spēlei Flašs? Flašs neies uz ipad'a. Labāk html5, un varēs lietot visur.

Kā alternatīvu varētu pārrakstīt no WPF uz XNA, tad varētu automātiski uz JavaScript kompilēt: http://jsil.org/ Tādējādi iegūsi abus "labumus" - ērtu development vidi (C#), un plaši pieejamu auditoriju (jebkuru JS supportējošu web browseri).

User avatar
austere
Posts: 58
Joined: 12 Jun 2011, 21:45

Re: Zole.net

#5 Post by austere » 29 Nov 2011, 10:09

Flash man kautkā nesimpatizē, tad jau labāk pārrakstīt priekš Unity web player (arī c#).
Tas C# uz javascript neizskatās nopietni.
Vēl jāpamēģina serveri pielāgot linuxam ar mono vai pārrakstot visu uz java.

User avatar
D-Art
Posts: 70
Joined: 08 Dec 2010, 18:16

Re: Zole.net

#6 Post by D-Art » 29 Nov 2011, 15:59

bubu wrote:Kam tādai spēlei Flašs? Flašs neies uz ipad'a. Labāk html5, un varēs lietot visur.
Ja nemaldos, tad ar AIR var arī uztaisīt portu uz iOS un Android ierīcēm, bet nu jā - tas nav iespējams priekš web lapām :)

bubu
Guru
Guru
Posts: 398
Joined: 07 Dec 2010, 11:54

Re: Zole.net

#7 Post by bubu » 29 Nov 2011, 21:10

austere: ar ko unity web player būs labāk par WPF? WPF arī mierīgi var integrēt web lapā - līdzīgi kā Sillverlight.
Kāpēc C# uz javascript neizskatās nopietni, bet Unity (C# uz neitīvu kodu) izskatās nopietni? Tu piemērus apskatījies?

D-Art: jā, var lietot AIR - tāpat kā var lietot Unity un taisīt neitīvas Android/iOS aplikācijas. Bet tas dārgi maksās. Web lapas spēle neko nemaksās (no software puses), lai to palaistu uz iOS vai Androīda.

Zhlops
Posts: 62
Joined: 08 Dec 2010, 19:10

Re: Zole.net

#8 Post by Zhlops » 02 Dec 2011, 17:30

bubu wrote:Kam tādai spēlei Flašs? Flašs neies uz ipad'a. Labāk html5, un varēs lietot visur.

Kā alternatīvu varētu pārrakstīt no WPF uz XNA, tad varētu automātiski uz JavaScript kompilēt: http://jsil.org/ Tādējādi iegūsi abus "labumus" - ērtu development vidi (C#), un plaši pieejamu auditoriju (jebkuru JS supportējošu web browseri).
OO... Šitas izskatās interesanti, paldies par linku, būs jāpapēta.

User avatar
austere
Posts: 58
Joined: 12 Jun 2011, 21:45

Re: Zole.net

#9 Post by austere » 06 Dec 2011, 22:38

Versija 0.4:
- spēle pārtaisīta, lai būtu mazāk jāklikšķina;
- uztaisīta arī Unity versija;
- var spēlēt arī interneta pārlūkā (vajadzīgs Unity web player);
- izmēģinam lidgren-network C# library, kas darbojas UDP (cerams)

Es tomēr paliku pie Unity, negribās kautkā iedziļināties Flash vai JavaScript detaļās.
Pamēģināju arī WPF, bet tas gāja tikai uz IE, uz Firefox katrs otrais refresh bija crash. Pagaidīsim, kad moonlight atnāks uz Windows.

bubu
Guru
Guru
Posts: 398
Joined: 07 Dec 2010, 11:54

Re: Zole.net

#10 Post by bubu » 07 Dec 2011, 01:20

austere wrote:- izmēģinam lidgren-network C# library, kas darbojas UDP (cerams)
Kāpēc cerams? Protams, ka tas darbojas ar UDP. Citādi jau unreliable sūtīšanu nevarētu uztaisīt. TCP vienmēr ir reliable - ja kautkas pazūd, tas tas nozīmē diskonektu.
Pagaidīsim, kad moonlight atnāks uz Windows.
Aizmirsti, tas nekad nenotiks. Moonlight tika taisīts kā "Silveright priekš Linux". Kāda jēga moonlight'a windowsam, ja tas domāts kā Silverlight analogs? Silverlight uz Windows strādā ļoti labi visos browseros. Moonlights pat nekad netiks portēts MacOSX'am, jo Microsoft pats portē savu Silverlight makiem.

Pamēģināju unity versiju. Uzrakstu vārdu, spiežu "pieslēgties" - kādu laiku pastāv uzraksts "mēģinam pieslēgties serverim ..." un tad parādās "Pieslēgums serverim zudis" un nekas tālāk nenotiek. Kāpēc tā?

Post Reply

Return to “Tavi projekti / Your projects”