Zole.net
Zole.net
Zole.Net v0.5 - game (0.26mb) http://failiem.lv/u/jgxhoyv - (lejuplādēts: 21)
Zole.Net v0.5a - source (2.70mb) http://failiem.lv/u/hiybutm - (lejuplādēts: 25)
Zole.Net v0.5 - unity source (2.05mb) http://failiem.lv/u/owbnlod - (lejuplādēts: 21)
Zole.Net v0.5 - online http://kastanis.biz/zolenet.php
Zole client - server formātā.
Spēlētāji pieslēdzas serverim un savā starpā spēlē zoli. + chats.
Neizmantoju WCF, bet paņēmu googlē viena turka projektu (SCS) un lidgren-network library.
Neesmu īsti pārliecināts par to, vai servera puse ir threadsafe, nav gadijies līdz šim nodarboties ar šo tēmu.
Taisīts uz C# VS2010, tātad vajadzēs Net 4.0 (client profile).
Zole.Net v0.5a - source (2.70mb) http://failiem.lv/u/hiybutm - (lejuplādēts: 25)
Zole.Net v0.5 - unity source (2.05mb) http://failiem.lv/u/owbnlod - (lejuplādēts: 21)
Zole.Net v0.5 - online http://kastanis.biz/zolenet.php
Zole client - server formātā.
Spēlētāji pieslēdzas serverim un savā starpā spēlē zoli. + chats.
Neizmantoju WCF, bet paņēmu googlē viena turka projektu (SCS) un lidgren-network library.
Neesmu īsti pārliecināts par to, vai servera puse ir threadsafe, nav gadijies līdz šim nodarboties ar šo tēmu.
Taisīts uz C# VS2010, tātad vajadzēs Net 4.0 (client profile).
Last edited by austere on 09 Jan 2012, 14:47, edited 16 times in total.
Re: Zole.net
verdija 0.3:
- palaboju dažus gļukus;
- redzams spēlētāju saraksts
- palaboju dažus gļukus;
- redzams spēlētāju saraksts
Re: Zole.net
Neesi domājis noportēt projektu uz Flash? Tad tas būs pieejamāks plašākai auditorijai.
PS. Žēl, ka Silverlight ir miris, jo noportēt uz to vispār nebūtu nekādu problēmu
PS. Žēl, ka Silverlight ir miris, jo noportēt uz to vispār nebūtu nekādu problēmu
Beidz runāt, sāc darīt!
Re: Zole.net
Kam tādai spēlei Flašs? Flašs neies uz ipad'a. Labāk html5, un varēs lietot visur.
Kā alternatīvu varētu pārrakstīt no WPF uz XNA, tad varētu automātiski uz JavaScript kompilēt: http://jsil.org/ Tādējādi iegūsi abus "labumus" - ērtu development vidi (C#), un plaši pieejamu auditoriju (jebkuru JS supportējošu web browseri).
Kā alternatīvu varētu pārrakstīt no WPF uz XNA, tad varētu automātiski uz JavaScript kompilēt: http://jsil.org/ Tādējādi iegūsi abus "labumus" - ērtu development vidi (C#), un plaši pieejamu auditoriju (jebkuru JS supportējošu web browseri).
Re: Zole.net
Flash man kautkā nesimpatizē, tad jau labāk pārrakstīt priekš Unity web player (arī c#).
Tas C# uz javascript neizskatās nopietni.
Vēl jāpamēģina serveri pielāgot linuxam ar mono vai pārrakstot visu uz java.
Tas C# uz javascript neizskatās nopietni.
Vēl jāpamēģina serveri pielāgot linuxam ar mono vai pārrakstot visu uz java.
Re: Zole.net
Ja nemaldos, tad ar AIR var arī uztaisīt portu uz iOS un Android ierīcēm, bet nu jā - tas nav iespējams priekš web lapāmbubu wrote:Kam tādai spēlei Flašs? Flašs neies uz ipad'a. Labāk html5, un varēs lietot visur.
Re: Zole.net
austere: ar ko unity web player būs labāk par WPF? WPF arī mierīgi var integrēt web lapā - līdzīgi kā Sillverlight.
Kāpēc C# uz javascript neizskatās nopietni, bet Unity (C# uz neitīvu kodu) izskatās nopietni? Tu piemērus apskatījies?
D-Art: jā, var lietot AIR - tāpat kā var lietot Unity un taisīt neitīvas Android/iOS aplikācijas. Bet tas dārgi maksās. Web lapas spēle neko nemaksās (no software puses), lai to palaistu uz iOS vai Androīda.
Kāpēc C# uz javascript neizskatās nopietni, bet Unity (C# uz neitīvu kodu) izskatās nopietni? Tu piemērus apskatījies?
D-Art: jā, var lietot AIR - tāpat kā var lietot Unity un taisīt neitīvas Android/iOS aplikācijas. Bet tas dārgi maksās. Web lapas spēle neko nemaksās (no software puses), lai to palaistu uz iOS vai Androīda.
Re: Zole.net
OO... Šitas izskatās interesanti, paldies par linku, būs jāpapēta.bubu wrote:Kam tādai spēlei Flašs? Flašs neies uz ipad'a. Labāk html5, un varēs lietot visur.
Kā alternatīvu varētu pārrakstīt no WPF uz XNA, tad varētu automātiski uz JavaScript kompilēt: http://jsil.org/ Tādējādi iegūsi abus "labumus" - ērtu development vidi (C#), un plaši pieejamu auditoriju (jebkuru JS supportējošu web browseri).
Re: Zole.net
Versija 0.4:
- spēle pārtaisīta, lai būtu mazāk jāklikšķina;
- uztaisīta arī Unity versija;
- var spēlēt arī interneta pārlūkā (vajadzīgs Unity web player);
- izmēģinam lidgren-network C# library, kas darbojas UDP (cerams)
Es tomēr paliku pie Unity, negribās kautkā iedziļināties Flash vai JavaScript detaļās.
Pamēģināju arī WPF, bet tas gāja tikai uz IE, uz Firefox katrs otrais refresh bija crash. Pagaidīsim, kad moonlight atnāks uz Windows.
- spēle pārtaisīta, lai būtu mazāk jāklikšķina;
- uztaisīta arī Unity versija;
- var spēlēt arī interneta pārlūkā (vajadzīgs Unity web player);
- izmēģinam lidgren-network C# library, kas darbojas UDP (cerams)
Es tomēr paliku pie Unity, negribās kautkā iedziļināties Flash vai JavaScript detaļās.
Pamēģināju arī WPF, bet tas gāja tikai uz IE, uz Firefox katrs otrais refresh bija crash. Pagaidīsim, kad moonlight atnāks uz Windows.
Re: Zole.net
Kāpēc cerams? Protams, ka tas darbojas ar UDP. Citādi jau unreliable sūtīšanu nevarētu uztaisīt. TCP vienmēr ir reliable - ja kautkas pazūd, tas tas nozīmē diskonektu.austere wrote:- izmēģinam lidgren-network C# library, kas darbojas UDP (cerams)
Aizmirsti, tas nekad nenotiks. Moonlight tika taisīts kā "Silveright priekš Linux". Kāda jēga moonlight'a windowsam, ja tas domāts kā Silverlight analogs? Silverlight uz Windows strādā ļoti labi visos browseros. Moonlights pat nekad netiks portēts MacOSX'am, jo Microsoft pats portē savu Silverlight makiem.Pagaidīsim, kad moonlight atnāks uz Windows.
Pamēģināju unity versiju. Uzrakstu vārdu, spiežu "pieslēgties" - kādu laiku pastāv uzraksts "mēģinam pieslēgties serverim ..." un tad parādās "Pieslēgums serverim zudis" un nekas tālāk nenotiek. Kāpēc tā?