Re: Gunplay
Posted: 23 Sep 2011, 17:33
Tas, ko es no tevis gribēju dzirdēt ir - es gribēju, lai tu mani pārliecini, ka šī gunplay versija kkādā maģiskā veidā būs labāka / saistošāna par oriģinālu, jo balstoties uz tā, kas ir redzems tik tālu, man ir pamatotas šaubas.
Uz ko tu man atbildēji ar garu generic feature checklistu, kur tu uz savu spēli atsaucies kā "produktu" un kur lielākā daļa no bulletpointiem neatstāj pilnīgi nekādu iespaidu uz spēlētāju. "Oooh, the game has a storyline now, isn't that great"
Un, nē, tas, ka tu spēlē ieliksi 20, hell, 100 dažādus ieročus nepadarīs to par labāku spēli. Tāpat arī linux supports, haha, to negrozīs par labu. Vai "sižets" un "cutscenes" tīrā veidā.
Turklāt, lietotājam tas viss neinteresē. Lietotājam interesē redzēt saistošu youtube video ar kkādā ziņā saistošu gameplayu un interesantu vizuālo noformējumu, kas viņam liktu gribēt šo spēli novilkt/spēlēt.
Ja tev nebūs saistošs youtube video, lielākā daļa cilvēku pat tavu spēli nenovilks un nedabūs redzēt tos tavus 20 dažādos ieročus un vēl sazin kādas samērā useless fīčas; tas ir par ko tev vajadzētu uztraukties visupirms.
1. Kāds novilks tavu spēli
2. Kāds spēlēs tavu spēli ilgāk kā 5 minūtes
Pēc pirmā gunplay spriežot un tā kas tev ir līdz šim un kādas tev ir prioritātes (e.g. linux supports) man aizdomas, ka līdz tiem 20 ieročiem tiks labi, ja, err, 1 spēlētājs.
Uz ko tu man atbildēji ar garu generic feature checklistu, kur tu uz savu spēli atsaucies kā "produktu" un kur lielākā daļa no bulletpointiem neatstāj pilnīgi nekādu iespaidu uz spēlētāju. "Oooh, the game has a storyline now, isn't that great"
Un, nē, tas, ka tu spēlē ieliksi 20, hell, 100 dažādus ieročus nepadarīs to par labāku spēli. Tāpat arī linux supports, haha, to negrozīs par labu. Vai "sižets" un "cutscenes" tīrā veidā.
Es nešaubos, ka daži tūkstoši ir ļoti maz spēles izveidošanai. Tas, ko es gribēju zināt ir tas, kā tu plāno "savākt"/piesaistīt vairākus tūkstošus finansējuma šajai spēlei, kura neizskatās kā labs investment.snake5 wrote:Tu laikam galīgi neesi sapratis ne to, kam tas saraksts ir domāts, ne to, cik daudz naudas prasa spēles izveidošana. Daži tūkstoši tiešām ir ļoti, ļoti maz.
Viena līmeņa veidošana 2d spēlēm nekad nav prasījusi mēnešus vai dārgus datorus. Ko tu tur veido?!Runa gāja par laiku, kuru darbi prasīs. Dabiski, ka nevienu nerausta, kur lightmapes rēķina, tomēr, ja man jātestē līmenis, es to varu nokompilēt ātrāk un notestēt biežāk, kā rezultātā viena līmeņa veidošana neprasa ne vairākus mēnešus, ne īpaši dārgus datorus. Tas pats ar īsfilmām - ja nav katrs sīkums jāveido, viss notiek ātrāk.
Turklāt, lietotājam tas viss neinteresē. Lietotājam interesē redzēt saistošu youtube video ar kkādā ziņā saistošu gameplayu un interesantu vizuālo noformējumu, kas viņam liktu gribēt šo spēli novilkt/spēlēt.
Ja tev nebūs saistošs youtube video, lielākā daļa cilvēku pat tavu spēli nenovilks un nedabūs redzēt tos tavus 20 dažādos ieročus un vēl sazin kādas samērā useless fīčas; tas ir par ko tev vajadzētu uztraukties visupirms.
Tu te pieņem, ka:Kļūdies. Šūteros dažādība cilvēkiem patīk. Tas ir tas, ko cilvēki ir bieži prasījuši, kad runa iet par kādas spēles vai moda attīstību.
1. Kāds novilks tavu spēli
2. Kāds spēlēs tavu spēli ilgāk kā 5 minūtes
Pēc pirmā gunplay spriežot un tā kas tev ir līdz šim un kādas tev ir prioritātes (e.g. linux supports) man aizdomas, ka līdz tiem 20 ieročiem tiks labi, ja, err, 1 spēlētājs.